Permalänk
Medlem

Bilder på min datorhörna! :)

här visas lite bilder på min datorhörna och mitt rum! Enjoy !

Bilder på min datorhörna!

Permalänk
Medlem

Vad gömmer sig i sängen på sista bilden O.o?

Permalänk
Medlem

varför ska man envisas med att ha datorn PÅ skrivbordet när det finns plats under ?

Visa signatur

Q9550@3,9 /4Gb-Dominator /2x Ati 3870@840 -2200 /Antec P190
20084 3DMarks.

Permalänk

aa eller hur vad finns under täcket :P?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pumbi:

varför ska man envisas med att ha datorn PÅ skrivbordet när det finns plats under ?

om du inte viste det så fungerar datorn som en damsugare, Nromala har det oftast dammigt på golvet vilket leder till att datorn suger upp detta och gör att datorn blir dammigare. Skrivbordet är oftast inte lika dammigt så jag ser det inte som nått problem

Permalänk

är skärmen en 206bw?

Visa signatur

cm HAF 922|x6 1090t @3.7ghz|noctua NH-C12P SE14|8gb xms3 1600 cl9|asus M4A89TD pro|HIS 7970|240gb SSD|samsung 840 500gb avlastar C:\|2x2tb till annat|HX 750watt|AOC U2868PQU|TTbord MX svart mus mx518. MammaPappaLådda overkill :D >>>P8H77-I> i5 3450-S @2.8>XMS3 8gb>HIS 7850 2gb<overkill.>CX430watt>noctua NH-L9i>intel 320 80gb>Bitfenix liten.

Permalänk
Avstängd

Trevligt rum, men kanske dags å byta tv'n XD?

Permalänk

Hahaha vad styggt de såg ut att ha den där lilla basen på golvet XD Annars stilrent och fint 4p

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk

kan man få specs på datorn ?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem

Haha tjenare grabbar! Jag fick syn på kommentarerna nu !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimupp:

Vad gömmer sig i sängen på sista bilden O.o?

En ihopvikt filt är det som är under!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pollisoong:

är skärmen en 206bw?

Nej, det är en 223 BW

Permalänk
Medlem
Skrivet av XxX watercooling:

kan man få specs på datorn ?

Gpu: AMD/ATI Radeon HD 6950 2gb
Cpu: AMD Phenom II X4 975 BE 3.6 ghz
Memory: Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3

Permalänk
Medlem
Skrivet av XxX watercooling:

kan man få specs på datorn ?

Skrivet av chainzaw:

Trevligt rum, men kanske dags å byta tv'n XD?

haha den byts ut inom kort !!

Permalänk
Medlem

väldigt cleant

Permalänk

Du har för hög sensitivity i Crysis eller så går din arm på LSD, i vilket fall som helst verkar det inte gå så bra för dig att sikta.

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

soft !

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk

Vad är det för tv folk talar om? Jag ser ingen tv.
I alla fall väldigt rent och fint, kan du verkligen hålla det så städat?

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Medlem

Ja en skön stol har du ju i alla fall(, har en likadan själv).

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Vad är det för tv folk talar om? Jag ser ingen tv.
I alla fall väldigt rent och fint, kan du verkligen hålla det så städat?

Det var en liten tv med på förra albumet

Visa signatur

Härligt nördiga t-shirts!

Permalänk
Medlem

Otroligt bra cleanhet!

Visa signatur

Phanteks AMP 1000W || Gigabyte B760 Gaming || Intel Core i5 13600K || Artic Liquid Freezer II || G.Skill 32GB DDR5 6000Mhz || MSI GeForce GTX 4070 12GB Gaming X Trio || Kingston Fury Renegade M.2 NVMe 1TB + 1TB & 500GB M.2 SSD || 4TB WD ||

Citera för garanterat svar!

Permalänk
Medlem

Jag hade en bild på min lilla tjockteve, men tog senare bort den bilden !

Permalänk

Gillar det!

Permalänk

Bra bilder och framförallt - städaT!

Permalänk
Medlem

ser bra ut !

Visa signatur

Nzxt H2 | intel core i5 2500k | Radeon HD 6970 2gb | CM slientpro 700w | msi p67-c45 | Corsair xms3 8gb 1600 | Ocz agility sata 3 60gb | Caviar green 2tb 7200rpm | Benq 24" Full HD

Permalänk
Medlem

Skulle inte köpa H2 om man vill ha bra kylning. Skulle ta ett Define R3 eller ett arc som jag har och är otroligt nöjd med.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Or0s:

Skulle inte köpa H2 om man vill ha bra kylning. Skulle ta ett Define R3 eller ett arc som jag har och är otroligt nöjd med.

h2 och r3 är väl likvärdiga mer eller mindre? Jag skulle personligen välja den vita H2'n, har en vit R3 ^^ (Både flera hundralappar billigare och mer stilren imo)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Skulle inte köpa H2 om man vill ha bra kylning. Skulle ta ett Define R3 eller ett arc som jag har och är otroligt nöjd med.

Jag har Nzxt h2 vit och det är inget fel på kylningen i det chassit + att det isolerar från ljud mycket bra!

Men till ts, Jag har det vita och är hel nöjd däremot tycker jag du borde ta det svarta då du har vit skrivbord vita väggar osv så om du även ska ha ett vit chassi så kmr du tröttna mycket snabbare + att det är skönt o inte ha allt i samma färg ^^ /Over and out!

Permalänk
Medlem

Fin hörna, stilrent som bara den! Det gillar vi! 5/5

Btw vad är det för bord och stol du har?

Visa signatur

What comes around goes around.

Permalänk
Medlem

Tycker det är ett mycket fint galleri du gjort, ett föredöme för oss andra.
Måste förresten berömma dig för datorn, tycker den är mycket bra balanserad mellan pris/prestanda. Synd bara på CX nätaggregatet : )