Permalänk
Medlem

Icemat, någon som fortfarande använder?

tänkte bara kolla om någon fortfarande använder sin icemat?

Själv har använt min i 10 år nu, den har en liiten repa på undersidan efter min flytt, men inget man märker av, så gott som ny alltså.

Använder en roccat kova utan glides, och det är den bästa kombon jag testat efter 1.1:an och 3.0:an.

Permalänk
Medlem

Saknar min Icemat BE.. hade den i 4 år tills ett av mina X tyckte jag hade spelat tillräckligt den dagen och slängde skiten i marken Körde med 1.1:an och MX500

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk

Jag har en rosa Icemat som kostade mig 50 kr när JME lade ner sina butiker och sålt ut allt. Dock är det en reserv för den Razer Destructor som jag har idag (tillsammans med en Logitech G700).

Visa signatur

AMD Ryzen 5800x | RTX 3080 | 32 GB DDR4 | 1TB M2

Permalänk
Medlem

Icemat är enda musmattan för mig... Har haft min i 3-4 år nu... Har försvunnit lite färg i kanterna men annars är den som ny.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Jag har fortfarande min kvar, efter dryga 5-6 år. Mest prisvärda komponent jag haft.

Visa signatur

"Is man merely a mistake of God's? Or God merely a mistake of man's?" ~Friedrich Nietzsche

Permalänk
Medlem

Uja, har kvar en original icemat från 2001 tillochmed, min pärla.
Använder steelseries icemat istället för den nu dock för att inte slita på originalet.

Permalänk
Medlem

Jag har min kvar men dock som reserv "matta" redigt härliga är dom

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag har den här någonstans. Vet inte vart. (flyttat ganska precis) Har även en func här i krokarna. Använder roccat sense glacier blue nu. Innan var ju det bara icemat som gällde såklart.

Körde icemat och dual optical

Permalänk
Medlem

*hurrr* Kommer ihåg skrapandet... nej fy aldrig igen! Tyg matta ftw.

Permalänk
Medlem

Har haft min i 8 år, just nu med en steelseries ikari. Funkar perfekt!

Permalänk
Medlem

Köpte min på DH av en nisse i trade för en hundring för några år sedan. Bästa köpet någonsin!

Permalänk

Gjorde min egen Icemat. Etsad glasskiva som glasmästaren skar till i lämplig storlek och slipade av kanter och hörn, 50kr. Sprayburk med svart färg och gummifötter, done
Blev riktigt bra tycker iaf jag.

Permalänk
Avstängd

Hade en men saknar den lite.. första varianten den ljusa/vita.. Bra och snygg matta.
Finns dom att få tag på fortfarande?

Permalänk

Jag använde en sådan i 7-8 år men har nyligen bytt upp mig till en Steelseries Experience I-2. Har även gamla Icemat Siberia headset liggandes

Visa signatur

Razer Blade Pro 17 | RTX 2070 Max-Q

Permalänk
Medlem

Min "dog" .. sjukt så mkt glassplitter det vart av den .. hittade bitar av den lite här och där flera månader efter olyckan =P .

Men den var trevlig sålänge den varade, inget jag hade köpt idag dock

Permalänk
Skrivet av Jfqvist:

Hade en men saknar den lite.. första varianten den ljusa/vita.. Bra och snygg matta.
Finns dom att få tag på fortfarande?

SteelSeries Experience I-2 är i stort sett samma produkt.

Visa signatur

Sovrum: Ryzen 9 7900X | ASUS X670-P | 64GB DDR5 | RX 6700 XT | Phanteks P600S | EOS
NAS: Ryzen 3 4300G | Gigabyte A520M H | 32GB DDR4 | 4x4TiB | Corsair Obsidian 550D | TrueNAS Scale
Laptop 1: Lenovo ThinkPad P52 | Xeon E-2176M | 48GB DDR4 | Quadro P2000 | EOS/W11 PFW
Laptop 2: IBM ThinkPad A30 | PIII-M 1GHz | 512MB SDRAM | ATi Mobility Radeon | XP Pro
Konsoler: GameCube | PS3 (Fet) | PS5 (Disc) Lur: Sony Xperia 10 IV

Permalänk

Har den svarta icemat mattan tillsamans med microsoft 3.0 musen.

Använt i mer än 6 år nu

Bästa kombinationen som tillvärkats för gaming.

Visa signatur

Chassi: CM Storm Scout Midi Tower Svart, PSU: Corsair HX 850W, Moderkort: ASUS P8Z77-V Socket1155, Processor: Intel® Core i7-2600K, RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Grafik: SLI med 2 ST Gainward GeForce GTX 560Ti 2GB PhysX PCI-Express 2.0, Minne: Corsair SSD Force Series 3, 60GB 2.5", Western Digital 2TB, Skärm: Acer 24" G245H, Tangentbord Q-PAD MK 80 Cherry blue, Mus Microsoft 3.0, Musmatta: Icemat Black edition.