Permalänk
Medlem

Inget fel med Hello Kitty tanks. ^^

Men måste säga guld är inget måste om man inte har något emot att grinda lite mer än andra.
Självklart är det en skön bonus att ha extra exp/creds varje omgång.

Och själv kör jag alltid med att grinda upp min crew från 70-75%? (köper med vanliga creds bara).
Har 3 tanks igång;
Jagdpanther (som är min main)
Leopard (när jag känner för att leka lätt scout)
A20 påvägen till en T-54 (vill ha en tyngre scout i de högre tiersen).

Dungeons & Dragons Online är ett av många gratis online spel där man kan köpa fördelar/bonusar om man vill men inget måste.

*edit*
Min Jagdpanther med 40k Ork skin, boom stick the for the win.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Det har varit rätt många matcher idag utan arty. Tråkigt tycker jag, det är mer underhållande när det är arty med i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Det är just det som stör mig, spelaren behöver inte vara bättre utan spelaren i fråga har tillgång till bättre saker än vad jag själv har och på så sätt klår mig.

Hatar spel som gör på det viset. Allt handlar om utrustning, har du bättre saker vinner du, hur dålig du än är ( till en vis gräns såklart)

Skulle jag vart i din ålder skulle jag säkerligen kunna finna hello kitty roligt men tyvärr har jag börjat gå mot 30.

Då har du aldrig spelat andra onlinespel i PvP gissar jag på.
I många spel (inkl. WoT) så får man något för att man spelar. Progression är en del av spelet, en del av det koncept som gör spelet mindre platt. WOW:arna och andra mmorpg:are pratar t.ex. om "gear".
Om du hatar sådana spel skulle jag definitivt avråda från WoT och du bör köra andra spel.

Varför skulle du tycka att det skulle bli roligt vid min ålder? Du menar alltså att du skulle tycka det är kul om tio år?
2021 kanske inte ens Hello Kitty finns kvar då du åtnjuter min ålder.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Skrivet av Pappy:

Då har du aldrig spelat andra onlinespel i PvP gissar jag på.
I många spel (inkl. WoT) så får man något för att man spelar. Progression är en del av spelet, en del av det koncept som gör spelet mindre platt. WOW:arna och andra mmorpg:are pratar t.ex. om "gear".
Om du hatar sådana spel skulle jag definitivt avråda från WoT och du bör köra andra spel.

Varför skulle du tycka att det skulle bli roligt vid min ålder? Du menar alltså att du skulle tycka det är kul om tio år?
2021 kanske inte ens Hello Kitty finns kvar då du åtnjuter min ålder.

Då gissar du fel.
Spel som tex WoW och andra theme park mmo kastas du in i motstånd du har en chans mot. Du som level 10 möter tex inte level 85 spelare.
Det som skulle göra WoT bättre är att ha ett slags rating system liknande det i starcraft 2 så att man på så sätt får möta motstånd som man har en acceptabel chans mot.

Eftersom att man brukar rekommendera spel till andra som man själv tycker är roligt eller har tyckt vart roligt så gjorde jag som du och "gissade" på att du själv tyckte spelet var roligt och på så sätt antog jag att du var runt 10-15år då målgruppen för spelet inte har så hög ålder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Då gissar du fel.
Spel som tex WoW och andra theme park mmo kastas du in i motstånd du har en chans mot. Du som level 10 möter tex inte level 85 spelare.
Det som skulle göra WoT bättre är att ha ett slags rating system liknande det i starcraft 2 så att man på så sätt får möta motstånd som man har en acceptabel chans mot.

Eftersom att man brukar rekommendera spel till andra som man själv tycker är roligt eller har tyckt vart roligt så gjorde jag som du och "gissade" på att du själv tyckte spelet var roligt och på så sätt antog jag att du var runt 10-15år då målgruppen för spelet inte har så hög ålder.

Du möter inte tier 10 tanks som tier 1 / 2 / 3
Du kan dock möta tanks 2 tiers + ibland 3.
Som scout tank (tier 4 lights även en del meds runt tier 5)
Det finns en del tillfällen då jag spelat inte många då balansen har gått på crack.
Även så kan en tank flera tier under en annan tank ta död på den större tanken.
Har sett tier 4 light döda tier 8 / 9 heavy.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Ah Saber, fråga hur byter man ut besättningsbilderna till tanksen?
Blev sugen på att fixa till orks till min Jagdpanther.

Boyz with toyz. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Ah Saber, fråga hur byter man ut besättningsbilderna till tanksen?
Blev sugen på att fixa till orks till min Jagdpanther.

Boyz with toyz. ^^

F:\Spel\World_of_Tanks_closed_Beta\res\gui\maps\icons\tankmen

Där har du alla bild filerna.
Kom ihåg dock att fixa alpha kanalen :x

*edit* btw byt ut bilderna som din crew har just nu så slipper du använda guld. ;D *edit*

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Då gissar du fel.
Spel som tex WoW och andra theme park mmo kastas du in i motstånd du har en chans mot. Du som level 10 möter tex inte level 85 spelare.
Det som skulle göra WoT bättre är att ha ett slags rating system liknande det i starcraft 2 så att man på så sätt får möta motstånd som man har en acceptabel chans mot.

Eftersom att man brukar rekommendera spel till andra som man själv tycker är roligt eller har tyckt vart roligt så gjorde jag som du och "gissade" på att du själv tyckte spelet var roligt och på så sätt antog jag att du var runt 10-15år då målgruppen för spelet inte har så hög ålder.

Om du är ute i ett MMORPG och gör whatever, så kommer en level XX och slaktar sönder dig totalt (han har bättre gear/level etc), hur menar du att du inte möter folk du inte kan klå? Jag har spelat se'n spelens barndom och du får såklart alltid pisk i början såvida du inte spelar på carebear-server. Progression är liksom hela idén, annars kan man ju lika gärna spela CS (där det inte gäller "gear" utan istället bästa aimbot:en).

Jag tror inte du förstått idén med WoT. Även om du har en låg tank/arty har du en roll (så även de låglevels på andra laget). Scout är essentiellt i WoT pga blink-systemet och ger bra med xp/cash om man är duktig. Tanken (pun) är också att man som spelande ska får något för det. Vi har alla spelat låg-tier och tycker spelet är kul ändå.

Ang. Hello Kitty-länken så var det ett komiskt inlägg , men det gick inte fram hos dig antar jag.

Summa sumarum tycker jag du inte ska spela mer WoT, det finns säkert andra spel som passar bättre om progressionsspel inte är kul. Schack t.ex. så har alla samma spelpjäser och får hålla sig till samma pjäser. Aj tusan, det går inte - vit har ju fördel svart aldrig kan få. Stryk schack. Yatzee?

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

F:\Spel\World_of_Tanks_closed_Beta\res\gui\maps\icons\tankmen

Där har du alla bild filerna.
Kom ihåg dock att fixa alpha kanalen :x

*edit* btw byt ut bilderna som din crew har just nu så slipper du använda guld. ;D *edit*

Hmm finns 3 stycken grupper.

Barracks
Big
Small

Man behöver ändra barracks?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Skrivet av Death On Wings:

Då gissar du fel.
Spel som tex WoW och andra theme park mmo kastas du in i motstånd du har en chans mot. Du som level 10 möter tex inte level 85 spelare.
Det som skulle göra WoT bättre är att ha ett slags rating system liknande det i starcraft 2 så att man på så sätt får möta motstånd som man har en acceptabel chans mot.

Eftersom att man brukar rekommendera spel till andra som man själv tycker är roligt eller har tyckt vart roligt så gjorde jag som du och "gissade" på att du själv tyckte spelet var roligt och på så sätt antog jag att du var runt 10-15år då målgruppen för spelet inte har så hög ålder.

jap, spelet behöver en serverbrowser där man kan välja bort arty o heavys, elr låsa det till samma tanka som en själv
men spelet kanske inte är tilräkligt bra så det finns kanske inte spelare så det räcker då

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Hmm finns 3 stycken grupper.

Barracks
Big
Small

Man behöver ändra barracks?

Barracks är barrack bilderna, big är bilderna på crew i menyn där du ger dem stealth och deras info finns, Och small är ju bilderna du ser i garaget om jag inte har fel.

Skrivet av kalle@anka:

jap, spelet behöver en serverbrowser där man kan välja bort arty o heavys, elr låsa det till samma tanka som en själv
men spelet kanske inte är tilräkligt bra så det finns kanske inte spelare så det räcker då

Tror spelet aldrig kommer få server browser, skulle vara som wow där du väljer bort meele för du är en caster eller något i battle ground.
Spelet har sina klasser Light, Medium, Heavy, Tank destroyer och artys.
Alla 3 har olika jobb
Heavy ska leda anfallen göra skada och kunna ta lite stryk.
Mediums ska vara mobila och kunna gå på scouts andra meds och även heavys på sin egen tier.
Lights är scouts.... (har sett en leo tagit ner en vk45 och även endel kts så svårt att säga bara scout..) och även artys värsta mardröm.
Tank Destroyers är campande sniper tanks.
Artys är teamets top damage dealers.

Och skulle man låsa striderna till alla på samma tier tror jag det skulle suga för en del tiers.
Då skulle T8 artys ha det kul och bara få skjuta på t8 tanks "one shot one shot one shot" hehehe...
Samma med alla tiers av arty.
Sen låsa spelet till klass...
Arty battles? "Anyone wanna go scout?" 15 min senare "Draw!"
Typ så jag ser spelet.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

För att skaffa fler så måste jag spela mer, spela mer på ett spel jag inte tycker är roligt pga att man inte möts på lika odds som de äldre spelarna + att spelet är extremt långsamt och "campigt"

Dom skulle dela in allt i "viktklasser" så man slipper möta folk som spelat sen spelet släpptes.

Det beror på spelstil. Marjoriteten matcher jag är med i så rycker vi fram på minst en flank.
Matchningen vilka andra man möter är irriterande ibland helt klart.
Om du inte tycker liret är roligt så kör inte.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Då gissar du fel.
Spel som tex WoW och andra theme park mmo kastas du in i motstånd du har en chans mot. Du som level 10 möter tex inte level 85 spelare.
...

Alltså, level i klassiska MMOs är bara en enda av alla faktorer som påverkar en karaktärs prestanda, du har också spec, gear (jättestort i WoW/EQ2/etc), ev. consumables du har med dig, etc.

Jag har lirat ett halvdussin klassiska MMOs och kan säga att WoT är inte skillnaderna på enskilda karaktärer (fordon alltså) så fenomenalt stor, tier för tier, speciellt inte om två av samma sort möts, givetvis inte med stock utrustning utan som har tränat fram det nödvändigaste.

Nä, att två karaktärer har samma level-nuffra i online-spel har aldrig betytt att de är likvärdiga, sådant finns eg. bara i enklare FPS.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk

Allt i detta spelet handlar ju om tacktik. Jag ser det mer som en utmaning när man stöter på en spelare som har en bättre tank. Det gäller och utnytja det som man har runt om sig. Man måste ju satsa på målets svaga punkter och kan man inte skada den som man stöter på kan man alltid göra så denna syns så arty eller nån annan kan ta kål på den tanken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

Allt i detta spelet handlar ju om tacktik. Jag ser det mer som en utmaning när man stöter på en spelare som har en bättre tank. Det gäller och utnytja det som man har runt om sig. Man måste ju satsa på målets svaga punkter och kan man inte skada den som man stöter på kan man alltid göra så denna syns så arty eller nån annan kan ta kål på den tanken.

Ganska spot on som ja ser det

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

Allt i detta spelet handlar ju om tacktik. Jag ser det mer som en utmaning när man stöter på en spelare som har en bättre tank. Det gäller och utnytja det som man har runt om sig. Man måste ju satsa på målets svaga punkter och kan man inte skada den som man stöter på kan man alltid göra så denna syns så arty eller nån annan kan ta kål på den tanken.

Jag håller också med, jag spelar just nu tier 5-8 tanks och jag har inget emot att vara den mindre tanken i en fight.
Kör jag t.ex IS-3 och är högst upp på listan kan jag spela ganska offensivt, är jag långt ner med tier 9-10 i lagen så får man hålla sig länge bak och ta skydd bakom de stora tanksen.

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Skrivet av Svenke:

Jag håller också med, jag spelar just nu tier 5-8 tanks och jag har inget emot att vara den mindre tanken i en fight.
Kör jag t.ex IS-3 och är högst upp på listan kan jag spela ganska offensivt, är jag långt ner med tier 9-10 i lagen så får man hålla sig länge bak och ta skydd bakom de stora tanksen.

det ända som jag fasar för än så länge är när jag stöter pånått i stil med IS-4 eller högre. Man får sån lust och springa iväg med svansen mellanan benen om man hinner undan det vill säga hahaha. Jag kör med T29 än så länge och brukar skifta mellan 90mm och 105 mm kanonerna så man har 50% chans att komma med rätt kanon hahaha

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Fick just tag på M4 Scherman, har inte lirat så mycket ännu, det är en medium tank och även med bästa motorn så är den inte direkt snabb... jag trodde mediums skulle vara hyfsat snabba. Så nu har jag en tank som är rätt slö och inte heller rår på heavies.. känns ju sådär.. är alla mediums lite halvslösa eller hur ser det ut? Isf känns det som mediums kör man när man kan gruppa med polare och annars heavies eftersom medium är lite klena.. i alla fall mot saker i sin egen klass och högre, och med klena så menar jag att majoriteten skott inte går igenom på en heavy.. Man vill ju i alla fall kunna åka runt dem och skjuta ut deras tracks men icke hittills..

Skaffa 105mm Howitzern åt M4 A.S.A.P! Då blir den skoj. Visst är den slö, slö som tusan faktiskt, men speciellt i lägre tier games kommer den att smiska med 105mm. Bästa rundan jag har med M4 fick jag loss 2074 exp/54k credits för. Vilket inte alls är dumt. (100%+ crew, rammer, ventilation, gun laying drive)

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Ja, M4 sherman är nog den tanken sen release som ja tror ja drar in mest credits med (förutom goldtanks då). Med 105mm så röjjer den på rätt bra, tom större tanks får sig en tankeställare när dom tittar runt hörn

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiger7925:

det ända som jag fasar för än så länge är när jag stöter pånått i stil med IS-4 eller högre. Man får sån lust och springa iväg med svansen mellanan benen om man hinner undan det vill säga hahaha. Jag kör med T29 än så länge och brukar skifta mellan 90mm och 105 mm kanonerna så man har 50% chans att komma med rätt kanon hahaha

Nu kör jag inte amerikanska trädet en, men på de ryska kör jag i regel alltid med den tyngsta kanonen som går (trots sämre reload time). Jag laddar alltid tanken med 2/3 AP och 1/3 HE ammo.

Om du möter något som har du i regel inte kan penetrera laddar du om till HE och siktar på sidan av tornet, under kanonen eller på tracks. (om du inte vet den specifika tankens weakspot).
På så sätt skadar man oftast och har man tur får man in en critical, bra taktik för grinding.

Se bara till att ta bra skydd, skjut från håll och avancera bakom din tunga lagkamrater.

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Skrivet av Svenke:

Nu kör jag inte amerikanska trädet en, men på de ryska kör jag i regel alltid med den tyngsta kanonen som går (trots sämre reload time). Jag laddar alltid tanken med 2/3 AP och 1/3 HE ammo.

Om du möter något som har du i regel inte kan penetrera laddar du om till HE och siktar på sidan av tornet, under kanonen eller på tracks. (om du inte vet den specifika tankens weakspot).
På så sätt skadar man oftast och har man tur får man in en critical, bra taktik för grinding.

Se bara till att ta bra skydd, skjut från håll och avancera bakom din tunga lagkamrater.

Jag kör med samma sorts laddning. Ja sidorna är alltid bra och skjuta på och jag älskar och leka med JP om jag stöter på dem. Kul och köra rakt in i sidan på dem och skjuta sönder ett av banden om jag inte tar kål på den på första skottet

Permalänk
Skrivet av Saber:

Barracks är barrack bilderna, big är bilderna på crew i menyn där du ger dem stealth och deras info finns, Och small är ju bilderna du ser i garaget om jag inte har fel.

Tror spelet aldrig kommer få server browser, skulle vara som wow där du väljer bort meele för du är en caster eller något i battle ground.
Spelet har sina klasser Light, Medium, Heavy, Tank destroyer och artys.
Alla 3 har olika jobb
Heavy ska leda anfallen göra skada och kunna ta lite stryk.
Mediums ska vara mobila och kunna gå på scouts andra meds och även heavys på sin egen tier.
Lights är scouts.... (har sett en leo tagit ner en vk45 och även endel kts så svårt att säga bara scout..) och även artys värsta mardröm.
Tank Destroyers är campande sniper tanks.
Artys är teamets top damage dealers.

Och skulle man låsa striderna till alla på samma tier tror jag det skulle suga för en del tiers.
Då skulle T8 artys ha det kul och bara få skjuta på t8 tanks "one shot one shot one shot" hehehe...
Samma med alla tiers av arty.
Sen låsa spelet till klass...
Arty battles? "Anyone wanna go scout?" 15 min senare "Draw!"
Typ så jag ser spelet.

mening med server browser varju att man själv skulle kunna välja, inte att man tvunget måste använda den, bara ha en random knapp som det är nu

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe Nukem:

Skaffa 105mm Howitzern åt M4 A.S.A.P! Då blir den skoj. Visst är den slö, slö som tusan faktiskt, men speciellt i lägre tier games kommer den att smiska med 105mm. Bästa rundan jag har med M4 fick jag loss 2074 exp/54k credits för. Vilket inte alls är dumt. (100%+ crew, rammer, ventilation, gun laying drive)

Just fått tag på den, nu gör mina skott skada
Fick min första heavy igår också, så jag kör en heavy och en medium i samma nivå rätt aggressivt och ibland någon till tank.
Det ger kanske inte alltid de bästa k/d ratio men jag har roligare så än att sitta still, försöker ofta taktiskt rycka framåt.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

mening med server browser varju att man själv skulle kunna välja, inte att man tvunget måste använda den, bara ha en random knapp som det är nu

Då skulle alla arty välja arty-maps (Malinkovka med 15 arty på varje sida) och aldrig stadskartor, och alla non-arty skulle välja stadskartor... och man skulle aldrig får variation. Man skulle hellre aldrig få några battles med annan variation (light/med/heavy) eller tier-variation.
Alla skulle välja servrar där du alltid är högst upp, och alla servar skulle då bli halvfulla och sällan starta eftersom man aldrig skulle välja en server där du inte skulle vara högst upp. Idag kan du bli högst upp... mitten eller lägst ner... i omgångar. Om folk kunde välja skulle det se helt annorlunda ut enligt ovanstående.

Det vore skittråkigt.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Avstängd

Vi är ett gäng på typ 10 pers som funderar på att starta en klan för att ta över lite land i CW, vi siktar högt så kraven är T9+ medium, heavy, TD och T7 arty.
Klanen är inte startad än utan vi tänkte kolla om det finns intresse så om vi kan dra ihop en 20-25 pers så kommer vi starta den. är ni intresserad så hör gärna av er. ni kan även joina våran tillfälliga kanal "DICE"

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/39389-a-group-o...

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Jag är faktiskt hyffsat intresserad av CW men tror inte att jag har tid för nåt sånt dessvärre.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Sugen på att lira i klan då och då, men det där t.ex. är för hardcore för mig också.
Sitter inte på högre än nån enstaka T7 enhet idag heller tyvärr, det tar sin lilla tid.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Har bara t8 TD :/

Permalänk
Medlem

Så där ja.

Nu har man IS-7 eller ИС-7 på ryska.
Då blir det t-54 här näst då.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Grattis men shit vad mycket guld du har.

Men vilket skin har du på Tigern i bilden?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"