Permalänk
Medlem

Teamspeak-servern

Specs är:
Intel celeron 2.4GHz Socket 478
Asrock P4i45E
1GB Kingston
Noname nätaggregat 300W
Hitatchi HDD
HIS ATI Radeon 9200SE 128MB AGP

Den maxar inte crysis men den klarar av att driva en ts3 server.

Nu när jag äntligen plockade ur komponenterna ur chassit (som jag och en kompis gjorde på träslöjden) så tänkte jag att jag kunde dela med mig av våran server som är igång 24/7.

Låter dom få bilderna jag fick tala för sig själva.

Teamspeak-servern

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

hehe trevlig server du har

Permalänk
Medlem
Skrivet av jens442:

hehe trevlig server du har

Haha tackar! Den gör sitt jobb bra

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk

Alltså jävlar vilken skapelse, absolut värd ett galleri för sig själv, eller varför inte 10?

Så jävla less på alla onödiga gallerier med 3 jävla bilder, om man ska göra ett galleri så kan man väl lika gärna göra det bra, några bilder på din unkna TS server är knappast intressant, det skulle varit annat om du kanske hade gjort någonting i galleriet.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk
Medlem

Du menar väl Open and running?
Och jag måste säga att jag håller med Rymdroffe faktiskt, väldigt onödigt galleri.

Visa signatur

NZXT Phantom | Gigabyte 870a | Phenom II X4, 965BE 3,4GHz | Corsair XMS3 4GB | Radeon HD 6950 Double Dissipation |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdroffe:

Alltså jävlar vilken skapelse, absolut värd ett galleri för sig själv, eller varför inte 10?

Så jävla less på alla onödiga gallerier med 3 jävla bilder, om man ska göra ett galleri så kan man väl lika gärna göra det bra, några bilder på din unkna TS server är knappast intressant, det skulle varit annat om du kanske hade gjort någonting i galleriet.

Alltså jävlar vilken kommentar, absolut värd en post för sig själv, eller varför inte 10?

Så jävla less på alla onödiga kommentarer med 0 jävla mening, om man ska kommentera så kan man väl lika gärna göra det bra, några ord där du grinar av dig är knappast intressant?

Permalänk
Skrivet av Moomin:

Alltså jävlar vilken kommentar, absolut värd en post för sig själv, eller varför inte 10?

Så jävla less på alla onödiga kommentarer med 0 jävla mening, om man ska kommentera så kan man väl lika gärna göra det bra, några ord där du grinar av dig är knappast intressant?

Vilka idioter det finns...

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk
Medlem

haha, fler bilder l'a'r tillkomma med tiden, komponenternat l'a'r inte leva i all o'a'ndlghet.

och urs'a'kta men jag har inte tillgang till svenska bokst'a'ver f'o'r tillf'a'llet

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdroffe:

Vilka idioter det finns...

Definitionen av idiot är en person som är medelt till gravt obildad/okunnig. Då jag ej anser mig själv vara en sådan person har jag bestämt mig för att ej ta åt mig av din misslyckade förolämpning. Att du ens tycker din förolämpning förtjänar en egen post är skrattretande.

Alla har rätt till sin egen åsikt. Du kommenterade på albumet och jag kommenterade din åsikt. Är du obenägen att hantera denna situation, som säkerligen har hänt förut och kommer att hända igen, så hör du tyvär inte hemma på ett forum.

Permalänk
Skrivet av Moomin:

Definitionen av idiot är en person som är medelt till gravt obildad/okunnig. Då jag ej anser mig själv vara en sådan person har jag bestämt mig för att ej ta åt mig av din misslyckade förolämpning. Att du ens tycker din förolämpning förtjänar en egen post är skrattretande.

Alla har rätt till sin egen åsikt. Du kommenterade på albumet och jag kommenterade din åsikt. Är du obenägen att hantera denna situation, som säkerligen har hänt förut och kommer att hända igen, så hör du tyvär inte hemma på ett forum.

Nedan följer den korrekta definitionen av en idiot:

Idiot (grekiska idiotes, av idios, 'egen'), ursprungligen en enskild man eller kvinna i motsats till en offentlig, sedermera någon ur hopen, en okunnig, obildad person. Även föråldrat uttryck för en person som är oförmögen att begripa eller lära något (grav eller måttlig utvecklingsstörning; även: fåne, sinnesslö, förståndssvag, ärkedum, kretin).

Skrivet av Moomin:

Alla har rätt till sin egen åsikt. Du kommenterade på albumet och jag kommenterade din åsikt

Precis, och jag svarade med att uttrycka min åsikt, du säger bara emot dig själv.

För i övrigt stavas "Tyvärr" med två R och inte ett i slutet.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdroffe:

Nedan följer den korrekta definitionen av en idiot:

Idiot (grekiska idiotes, av idios, 'egen'), ursprungligen en enskild man eller kvinna i motsats till en offentlig, sedermera någon ur hopen, en okunnig, obildad person. Även föråldrat uttryck för en person som är oförmögen att begripa eller lära något (grav eller måttlig utvecklingsstörning; även: fåne, sinnesslö, förståndssvag, ärkedum, kretin).

OMG, är det sant? Kan du verkligen kopiera från wikipedia?! Du är min hjälte!

Skrivet av Rymdroffe:

Precis, och jag svarade med att uttrycka min åsikt, du säger bara emot dig själv.

För i övrigt stavas "Tyvärr" med två R och inte ett i slutet.

När har jag sagt emot mig själv? Jag anser att både du och jag har rätt till att uttrycka vår åsikt. Det som är patetiskt är att du inte kan hantera när någon säger emot dig och att du måste förolämpa folk.

För övrigt ska aldrig "och" användas efter kommatecken. Tänkte det var lika bra att anmärka eftersom du sjönk till nivån att rätta stavning.

Permalänk
Skrivet av Moomin:

OMG, är det sant? Kan du verkligen kopiera från wikipedia?! Du är min hjälte!

När har jag sagt emot mig själv? Jag anser att både du och jag har rätt till att uttrycka vår åsikt. Det som är patetiskt är att du inte kan hantera när någon säger emot dig och att du måste förolämpa folk.

För övrigt ska aldrig "och" användas efter kommatecken. Tänkte det var lika bra att anmärka eftersom du sjönk till nivån att rätta stavning.

Ja, Jag kopierade definitionen, vad har det att göra med att du uppgav en felaktig definition?

Jag tyckte det var idiotiskt och onödigt att du ens tog dig tid att förlöjliga min åsikt, därav svaret.

Om du vill fortsätta skriva till mig så får du gärna göra det i PM.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.