Permalänk
Medlem

BF3 samt RAGE ohh yes

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 och ES5 är ju helt klart det man kommer närda sönder hösten med

Hörde rykten att Valve höll på med ett Left 4 Dead 3 och som preliminärt skulle komma till jul, men det kanske är högst ospikat ^^

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Ett enda strategispel...

Might & Magic Heroes VI. Jag har inte ens lirat de tidigare spelen i den serien, är det bra strategi? Fan om man tycker SC2 är kass finns verkligen INGA alternativ. Dags att ta fram 4 år gamla Supreme Commander igen tror jag...

där snackar vi riktig strategi

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför fanns inte Monkey Island med i omröstningen? Även om det bara är en collection är det ett givet köp

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus III Formula | Processor: Intel i7 860 @ 3.82GHz | Minnen: 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Grafikkort: XFX 5870 1GB | Kylare: Noctua NH-D14 | Nätagg: Corsair HX850W
Moderkort: MSI 880GMA-E45 | Processor: AMD Athlon II x2 245e | Minnen: 4GB Dominator GT 1600MHz | Kylare: Scythe BIG Shuriken | Nätagg: Seasonic X-Fanless 400W | 12TB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av usilusken:

Ett enda strategispel...

Might & Magic Heroes VI. Jag har inte ens lirat de tidigare spelen i den serien, är det bra strategi? Fan om man tycker SC2 är kass finns verkligen INGA alternativ. Dags att ta fram 4 år gamla Supreme Commander igen tror jag...

där snackar vi riktig strategi

Njae, skulle inte vilja kalla HOMAM för strategispel.

Command & Conquer, kanske?

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

SWTOR, men det kommer väl aldrig få sin release 2011..................

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

SWTOR, men det kommer väl aldrig få sin release 2011..................

Synd bara att det inte är SP och diablo 3 väntar man på kanske någon annan

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

BF3 kommer nog att bli kul. Men hur går det med Mass Effect 3? nån som vet nått?

8:e Mars 2012

Visa signatur

i5 2500K @4.5GHz + Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD80 | 16GB Corsair 1600MHz Vengeance | MSI GeForce GTX 580 TWIN FROZR II SLI | OCZ Agility 3 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | HAF X | OCZ ZX 1000W | BENQ XL2410T 120Hz

Permalänk
Medlem

Tror jag rycker internetsladden och låserin mig. Pengarna kommer bara rulla ut fortare än de hinner komma in..
Men känns som vi ofta numer får bra spel säsonger årligen, är det inte våren så är det hösten. Sånt gillar vi starkt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

SWTOR saknas på listan. Det releasas garanterat detta år då beta börjar denna månad.. Inget datum spikat dock. Annars BF3 lär bli ett kanonlir och lär väl plocka på mig MW3 för det kompetiva med.

Visa signatur

RX 6950 XT Merc | 5800x3D w/ Peerless Assassin 120 SE | G.Skill 2x16GB CL16 3600@3733MHz | Aorus B550 Elite V2 | Seasonic Focus GX 850w | Fractal Design R4 | AOC CU34G2X 1440p Ultrawide @ 144MHz FreeSync

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Kilgam:

SWTOR saknas på listan. Det releasas garanterat detta år då beta börjar denna månad.. Inget datum spikat dock. Annars BF3 lär bli ett kanonlir och lär väl plocka på mig MW3 för det kompetiva med.

Har bara med spel med fast datum i listan.

Ang. Minecraft ändrades väl 11-11-11 till något ospecificerat?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Diablo 3 helt klart, när det nu kommer )

Permalänk
Medlem

Givna är BF3, Skyrim och Deus Ex som jag inte hade koll på alls att det ju faktiskt släpps om 3 ynka dagar..

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk

BF3, och LA Noire och SC2:HotS(som inte är med på listan????). Oj vad jag ska kosa mig hela hösten

Visa signatur

Acer Aspire E1-572-6497 | i5-4200U | Intel HD 4400 | W10 | Steelseries Rival

Permalänk
Avstängd

Samt.

Resistance 3
Gears of War 3
Silent Hill: Downpour
Ratchet & Clank: All For One
Uncharted 3
Halo: Combat Evolved Anniversary
Metal Gear Solid HD Collection
Silent Hill HD Collection
Sonic Generations
Super Mario 3D Land
Rayman Origins
The Legend of Zelda: Skyward Sword

Visa signatur

Jag tycker att konsoler är en bättre spelplattform än PC. Deal with it.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Men of War: Vietnam förtjänar att vara med på listan, det släpps 9:e september.

Permalänk
Medlem

Enbart betan utav Dota 2 och Diablo 3 är tillräckligt för att toppa alla dom andra titlarna..

På denna listan skulle jag rösta på Rage, Arkham City, Skyrim och kanske Red Orchestra 2. Lite småtrött på Battlefield faktiskt..

Skrivet av Deathdancer:

Hörde rykten att Valve höll på med ett Left 4 Dead 3 och som preliminärt skulle komma till jul, men det kanske är högst ospikat ^^

lol. Någon källa på det?

Permalänk
Medlem

Kommer vara pank efter den här hösten.

BF3, SW:TOR, RAGE, AC:R etc...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyhan:

Samt.

Resistance 3
Gears of War 3
Silent Hill: Downpour
Ratchet & Clank: All For One
Uncharted 3
Halo: Combat Evolved Anniversary
Metal Gear Solid HD Collection
Silent Hill HD Collection
Sonic Generations
Super Mario 3D Land
Rayman Origins
The Legend of Zelda: Skyward Sword

konsLOL-spel. gtfo.

Permalänk
Medlem

Jag är mest besviken på att Nvidia inte kunde förutspå detta och få ut Kepler i tid... Men BF3 och Skyrim får det bli iaf

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Skrivet av kaya:

BF3 kommer nog att bli kul. Men hur går det med Mass Effect 3? nån som vet nått?

6 mars 2012

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jerome:

8:e Mars 2012

Tack, lagom till man nött sönder bf3

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av Wijkk:

Ni har glömt ett spel. Minecraft, släpps 11-11-11.

Ja men det räknas ju inte man har ju kunnat köpt det i evigheter, visst bara beta version eller va det kallas men ändå....

Men jo det kommer en del spel i slutet av året, lägger man sedan till konsol spelen så blir det ännu mer....
Uncharted 3, Zelda Skyward Sword, Dark souls, Gears of war 3, Resistance 3, Kirby´s Adventure osv

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Dead Island ser jag fram emot! och sen Fifa 12 fast det till 360 då längtat i flera månader

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Limerence:

Elder Scrolls V och tätt därpå Battlefield 3

Precis min tanke...

Visa signatur

http://www.soundcloud.com/magnuseriksson
|AMD Ryzen 3700x (Thermaltake Floe Riing RGB 240) | 32GB G.Skill Trident Neo 3600 | ASROCK X570 Taichi | Gigabyte GTX 1080Ti Gaming 11G | Logitech G502 Proteus Core | Sabrent Rocket NvMe 1TB | X-STAR DP2710 | InWin 805c | Synology DS920+ & DS415 Play NAS |

Permalänk
Medlem

Minecraft och Battelfield 3 är det enda som jag själv ser fram emot på PC. För konsol är det Forza 4 som gäller.

Resten på listan kommer jag överväga när jag hittar dem för en spottstyver i bargin bin långt senare.

Permalänk
Medlem

Dyr höst

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Skrivet av TobbeG92:

F1 2011, väntat nått så in i helvete. Safety car, DRS, KERS. Blir nog en bra uppdatering sen 2010 spelet

Håller med. Är inget fan av krigsspel eller egentligen våldsspel överhuvudtaget, men racing ligger en varmt om hjärtat. Hoppas de jobbat lite med motorljuden dock, för 2010 har fruktansvärt dåligt =/ DRS och KERS ska bli intressant dock. Har väntat på det på rFactor oxå, men de som finns är lite väl krångliga att få igång. Hoppas F1 2011 blir lite mer simulering och inte lika arkad som 2010 var.

Visa signatur

Nätverk, datorer och F1

Permalänk

Elder Scrolls V för mig har varit ett stort fan av Elder Scrolls franchise. Sen jag var åtta år och spelade Daggerfall för första gången