Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

Ovärt när det blir 640 spänn med frakt. Knappt dubbla priset får man ju en 120Gb...

Permalänk

Valde bort att nappa då det var endast 64GB. Smart sätt av Komplett att få till impulsköp av kunderna (dvs ingen tid för eftertanke utan mer "Äh! Vi kör!")

Permalänk
Avstängd
Skrivet av borz:

Haha, nu klagar folk igen! Som någon sa, är 64 GB för lite så köp två!

Max 1 per hushåll

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av kaya:

OBS! Begränsant antal, erbjudandet gäller så långt lagret räcker, Max 1 per kund och hushåll.

Så vi har all rätt att klaga på den lilla disken

Då har man tur att släkten är stor, sen sitta i vent skriker köp köp kan ju vara en bra ide

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Då vart man ägare av en SSD

Valde pick-up point. Kan jag hämta den nu?

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk
Avstängd

Tror INTE på att det såldes 500 av denna skiten på typ 4minuter. om nu inte någon köpte alla.

Luktar båg.

Permalänk
Medlem

hur kan vissa få frakten så billig? :S hur ändrar man till brevfrakt?

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Hedersmedlem

Tack så mycket för ett bra erbjudande, Komplett!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Poseur:

Ovärt när det blir 640 spänn med frakt. Knappt dubbla priset får man ju en 120Gb...

Brevfrakt 539:- blev det för mig iaf.
Jag är iaf mycket nöjd för det priset, tackar komplett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Men för faen dem e inte slut, Komplett sa det själv att det är något fel med sidan.

Det går ju inte att beställa vad jag kan se i alla fall.

Permalänk
Medlem

vetefan vad ni gnäller om. Jag kör Win7+SC2 på min SSD, det tar upp 32 gig totalt. alltså skulle jag haft 28 gig kvar till program och annat om det var en 64 gig.

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk

640 med frakt?!
Om man tar oförsäkrat går det på 530 eller vad det var

Visa signatur

Cooler Master Cosmos II | Gigabyte Odin 1200W| Gigabyte x58a-OC | 12GB Corsair Dominator DDR3 @ 1600MHz | MSI GTX970 | Intel Core i7 920 @ 3,4GHz (HT enabled) | Samsung EVO 250GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vi har 500 SSD på lager. Vi har problem med att lagerstatusen inte visas på produktsidan.

Bara att beställa så länge produkten visas.

/Mikael

Jag fick aldrig välja hur jag skulle betala. Det blev postförskott automatiskt. Pratade med en kompis och han fick likadant. Kan man inte ändra på detta på något sätt?

Permalänk
Medlem

Får som om jag får den satt en stund å tvekade får jag den så kommer den åka in i min bärbara tyvär funkar dvd läsarn så får bli en rma till inet först.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vi har 500 SSD på lager. Vi har problem med att lagerstatusen inte visas på produktsidan.

Bara att beställa så länge produkten visas.

/Mikael

Kul att ni håller koll på tråden. SC är väl ett av de bättre ställena att leta efter premiumkunder på. Synd bara att ni valde samma erbjudande som senast, även om jag fortfarande hade behov av en extra för nästa bygge.

Nå välk, i vilket fall som helst borde ni dra in en jäkla massa merförsäljning på den här typen av kampanjer så keep it up.

Permalänk
Medlem

Jag är ganska nöjd, ville ha en SSD billigt. Lite större hade inte skadat dock.

Permalänk
Skrivet av borz:

Haha, nu klagar folk igen! Som någon sa, är 64 GB för lite så köp två!

1 per person och hushåll, vilket innebär två olika paket kolli. Vilket för min del resulterade i ~300kr frakt. Lägger isf hellre på 450kr och köper en 120GB som har snabbare hastighet.

Bra erbjudande om man behöver en 64GB SSD. Annars kan det fan kvitta.

Permalänk
Medlem

Det blev en till mig, kan ju köpa fler sen och RAID 0a

Visa signatur

Burken : | PhII x6 1055T @ 4.2GHz | Corsair H50 PnP Scythe SL12SH | Asus Crosshair IV F | 4GB Dominator 1600 CL8 | Corsair HX520W | CM HAF932 | Dell 2405FPW | Creative 5.1 THX |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SVP:

hur kan vissa få frakten så billig? :S hur ändrar man till brevfrakt?

Om man hämtar varan i någon av deras "pick-up-points" (butiker, typ) så blir det billigare.

Permalänk
Medlem

Köpte en som jag planerar att använda för Intel SSD caching.
Om inte det funkar bra kommer jag att avvända den till Photoshops och Lightrooms arbetsareor samt Lightrooms databas.

Visa signatur

ii7 2600K @ 4500 mhz, P8Z68-V Pro, 16 GB Vengeance LP @ 1600 mhz, Samsung 830 256 GB (system), X25-M 160 GB, Chieftec 650W PSU, GTX 660 2GB, CM ATCS 840, NH-D14, WIN 8 pro. Sidekick - Acer TimelineX 3820TG.

Permalänk
Avstängd

Jag fick iaf välja alla olika sorters fraktval när jag betalade.

Permalänk
Medlem

ni kan ju trösta er med ett spel i natt istället på game
AssCreed Brotherhood för 99kr i natt

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem

Går inte köpa alla fall så då den står det är slut går den inte lägga till i varukorgen.

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Medlem

Surt att man upptäckte efter en stund att klockan varit 13.37.. Hade köpt den där om man hade hunnit för att ha i bärbara. Nåja, fick förra ssdn de hade

Permalänk
Medlem

Satt å hoppades på en ssd till min htpc, 64gb räcker mer än nog.

tack komplett!

Permalänk
Medlem

får väll hoppas på 120 gig nästa gång

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Här satt man med kortet i högsta hugg och så är det en satans SSD. Alla har väl SSD vid det här laget.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Haglund:

Här satt man med kortet i högsta hugg och så är det en satans SSD. Alla har väl SSD vid det här laget.

Kanske har mer än en dator som behöver det som jag.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Haglund:

Vem säger man bara kan ha 1?
Alla har väll grafikkort också ;>

Permalänk
Medlem

Blir ett senare tillfälle och en 120gb> SSD för mig allt.