MINI DP->DVI->"DVI KABEL"->DVI->DP - Eyefinity kompatibel? [BILD]

Permalänk
Medlem

MINI DP->DVI->"DVI KABEL"->DVI->DP - Eyefinity kompatibel? [BILD]

Hej, jag köpte en Samsung S23A750D. Den anländer imorgon, men jag vet inte om jag kommer kunna använda mig av Eyefinity eftersom jag inte vet hur det fungerar... Allt som allt så behöver jag en mini dp till dp -kabel. Men denna hade jag tänkt beställa från Kina. Leveranstiden blir då upp till tre veckor och jag hade tänkt köra en provisorisk lösning användandes vad jag har till hands... Vilket slutade i detta:

Vad tror ni, fungerar Eyefinity till den skärmen trots kopplingarna ?

Tacksam för svar!
Mvh Henrik

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkiZoR:

Hej, jag köpte en Samsung S23A750D. Den anländer imorgon, men jag vet inte om jag kommer kunna använda mig av Eyefinity eftersom jag inte vet hur det fungerar... Allt som allt så behöver jag en mini dp till dp -kabel. Men denna hade jag tänkt beställa från Kina. Leveranstiden blir då upp till tre veckor och jag hade tänkt köra en provisorisk lösning användandes vad jag har till hands... Vilket slutade i detta:
https://lh6.googleusercontent.com/-i1blPq78-hM/TnJUbDOH5bI/AA...

Vad tror ni, fungerar Eyefinity till den skärmen trots kopplingarna ?

Tacksam för svar!
Mvh Henrik

Varför i hela fridens namn beställer du kabeln från kina? tom kjell&co har den.