Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Alltså, vad e grejen med EA och fan inga servers? Fanns mycket mer under alphan kändes de som. De kan ju aldrig öppna för alla på torsdag om de redan är överfullt.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Grafiken går tydligen inte att ändra, i alla fall märks det inget mellan low och ultra. Så jag vet inte vad jag spelar på, men det är inte hög FPS iaf och det ser inte speciellt snyggt ut.

BC2 kändes och såg väldigt mycket bättre ut än detta.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

TYcker helt ärigt att vi som inte fått beta nycklen har rätt till någon form av kompensation då det stod på Medal of honor LE fodralet med en röd jävla triangel Battlefield 3 beta invite men får man då inte tillgång till betan när det är väl dags så fyfan...

Permalänk
Medlem

Så enkelt sagt; har man inte fått någon nyckel ska man enligt supporten snällt vänta. Det spelar ingen roll om EA har skrivit på twitter att man ska kontakta supporten för hjälp, de säger bara att man ska vänta och sen stänger de ner chatten. Så jävla oseriöst och inkompetent. Sämre kundvård får man fan leta efter.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Grafiken går tydligen inte att ändra, i alla fall märks det inget mellan low och ultra. Så jag vet inte vad jag spelar på, men det är inte hög FPS iaf och det ser inte speciellt snyggt ut.

BC2 kändes och såg väldigt mycket bättre ut än detta.

Precis vad jag känner, dock så blev de bättre då jag säkte bloom effect eller fan de hetter från typ 50 till 0 testa det och återkom gärna me resultat.

Permalänk
Medlem

Någon som kollar min stream på http://www.justin.tv/maxbranado ?

Funkar det överhuvudtaget? Har 100kbps upp så..

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av legonator:

TYcker helt ärigt att vi som inte fått beta nycklen har rätt till någon form av kompensation då det stod på Medal of honor LE fodralet med en röd jävla triangel Battlefield 3 beta invite men får man då inte tillgång till betan när det är väl dags så fyfan...

Jag har fått min, har du registerart din nyckel på origin? Har du spelat online med MOH?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Jag har fått min, har du registerart din nyckel på origin? Har du spelat online med MOH?

Kan du förklara hur man reggar sin nyckel på Origin? Är den redan reggad om MoH syns under ens spel, eller måste man göra något ytterligare?

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av MAAnen:

Någon som kollar min stream på http://www.justin.tv/maxbranado ?

Funkar det överhuvudtaget? Har 100kbps upp så..

Klickade på den lite snabbt för ett tag sedan och den fungerade inte då iaf.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

hur fan ska man få key då. om man blir nekad av supporten då?, så dåligt.

Permalänk
Skrivet av €ric:

Jag har fått min, har du registerart din nyckel på origin? Har du spelat online med MOH?

Köpte till xbox 360
Japp jag har spelat medal of honor online i cirka 30 timmar och skrev då in min online pass key och har samma email till mitt ea konto som min xbox live profil

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll om ni får keys eller inte...alla servrar är fulla. Går inte och ta sig in.

Permalänk
Medlem

Surt att man inte fått sin nyckel än, men det är okej.
Gick nyss och hämtade en SSD som jag inte tänkt hämta idag, så det blir att installera om datorn ikväll istället yay

Permalänk
Skrivet av Starke:

hur fan ska man få key då. om man blir nekad av supporten då?, så dåligt.

Prova vänta?

Visa signatur
Permalänk

Hoppas att tråden även gäller konsolversionerna. Kom på att jag köpt MOH Tier 1 billigt till krysslådan så fick ett mail idag om beta nyckel.

Tycker själv att spelet på X360 ser ganska mediokert ut. I min mening är BC2 till X360 nästan snyggare. Aja får se i övermorgon hur det ser ut till PC/PS3..... Läste på ett ställe att X360 versionen var den som såg blekast ut så hoppas att PS3 versionen är snyggare men betvivlar nästan det med tanke på att konsolerna är lastgamla nu.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arginj:

Kan du förklara hur man reggar sin nyckel på Origin? Är den redan reggad om MoH syns under ens spel, eller måste man göra något ytterligare?

Så gjorde jag också. Ring EA supporten i Sverige, de skulle jag göra om jag inte hade fått nyckel innan 3.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Kan någon låna mig en nyckel/acc så jag kan ladda ner spelet för jag har sjukt segt internet

Permalänk
Medlem

Blir ett lan på fredag med ~200 pers. Någon som vet ifall det går att skapa LAN servrar eller är det bara EA's egna servrar!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Kan någon låna mig en nyckel/acc så jag kan ladda ner spelet för jag har sjukt segt internet

Det finns länkar med torrents mm längre bak i tråden.

Permalänk
Medlem

Är det här spelet som alla hypat upp? jag vet inte ens vart jag ska börja..

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk

Jahapp, där var man lurad av EA........
Jag köpte MoH dock begagnat. Men sedan förhandsbokade jag BF3 Till PC den 26 sept. och trodde att man skulle få cd nyckeln.
När man beställde den så var kampanjen att man kunde få den. Efter jag betalat så läste jag den pytte lilla texten under som stog att kampanjen gick slut den 25 sept. Köpte den via origin och nu får jag inte min beta nyckel. Känner mig 100% lurad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Det finns länkar med torrents mm längre bak i tråden.

Var? hittar inga :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Så gjorde jag också. Ring EA supporten i Sverige, de skulle jag göra om jag inte hade fått nyckel innan 3.

Vet du deras nummer och öppettider?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/kss87/battlefie...

Se till att döpa om mapen sen, för den är feldöpt i torrenten annars känner inte Origin igen den.

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Är det här spelet som alla hypat upp? jag vet inte ens vart jag ska börja..

Tror det kommer komma som en liten smärtfri chock för många att spelet inte ser ut som det gjort i videos. Proffsig videoredigering och snabba klipp med motionblur och text som flyger över skärmen förtar helhetsintrycket såklart och det man sett i trailers hittills har varit mer likt en cinema-upplevelse än en spel-upplevelse. På gott och ont. Alla företag som levererar spel myglar med grafiken i trailers för att få det att se extra snyggt ut. BF3 kommer oavsett vilket bli game of the year på grund av dess höga kvalitet.

Permalänk
Medlem

Skulle vara skönt om man skulle få veta om de fortfarande skickar ut nycklar eller om det e totalt kört

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Spelar ingen roll om ni får keys eller inte...alla servrar är fulla. Går inte och ta sig in.

Finns många servar som inte är fulla, det är inte så att du kryssat i att se fulla servar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nanberg8:

Skulle vara skönt om man skulle få veta om de fortfarande skickar ut nycklar eller om det e totalt kört

Precis. Speciellt bra att EA skriver att alla ska ha fått sina nycklar nu och att man ska kontakta supporten ifall man inte fått den, och att supporten säger att man ska vänta.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenshiin:

http://www.reddit.com/r/battlefield3/comments/kss87/battlefie...

Se till att döpa om mapen sen, för den är feldöpt i torrenten annars känner inte Origin igen den.

Vad ska man döpa den till?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mimematis:

Finns många servar som inte är fulla, det är inte så att du kryssat i att se fulla servar?

Det fåtal jag hittar som inte är fulla enligt game browsern är fulla när man försöker joina dem, kanske samma för honom.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.