Maxa BF3 och uppgraderingsvänligt. 16-17K.

Permalänk
Inaktiv

Maxa BF3 och uppgraderingsvänligt. 16-17K.

Hej!

Jag har äntligen fått pengar som jag så länge behövt, nu har jag 20k att spendera, men drar bort 3-5K för operativsystem, tangentbord, mus, etc. Dessa behöver ni INTE ha med.

Så jag har 16-17K att spendera på en dator och jag vill att den ska maxa BF3 men även vara uppgraderingsvänligt, detta blir mitt första bygge och jag vill att jag i framtiden bara behöver uppgradera en viss del och inte köpa en helt ny. När det kommer ett nytt spel om kanske 2 år så vill jag bara behöva byta ut grafikkortet eller något eller kanske bara lägga till ett.

Så gärna ett nätagg med en hel del kraft som kan klara av att driva framtida uppgraderingar om ni förstår, även andra delar som är med uppgraderingar, om jag t.ex. bara får ett grafikkort ska moderkortet stödja ytterligare ett, osv.

Mitt mål är att maxa BF3 med hyfsad FPS (60+) och även kunna köra lite videoredigering, 3D animering, photoshoppande och kunna skapa musik i diverse program.

Om det går vill jag helt också kunna köra med tre skärmar (ni behöver inte välja skärmarna, det fixar jag).

EDIT: Jag kommer att beställa från webhallen, men ni får gärna sätta ihop den på inet.

Tack!

Permalänk
Permalänk
Inaktiv

Är den uppgraderingsvänlig? Behövs en så stor SSD?

Skickades från m.sweclockers.com