battlefield 3 Error +ni som börja spela tidigt kolla hit!

Permalänk
Medlem

battlefield 3 Error +ni som börja spela tidigt kolla hit!

Hej,har kört sedan natten till 25. Och idag är första gången jag får detta error meddelande då jag försöker starta spelet

"Startfel"

Kunde inte starta battlefield 3 limited edition. Se till så att spelet är korrekt installerat och försök igen.
trycker ner den rutan och battlelog kommer upp ändå efter typ 1 minut.. överbelastning eller bara jag?

Nån fler som har samma?

VI SOM BÖRJADE SPELA INNAN 27!!

*Funderar på om vi som började spela 24-25 genom proxy.. om vi laggar mer ?? för att den tror att vi är i fel region osv
jag laggar på alla servrar typ.. mer eller mindre och speciellt i jets man far som en fjäder åt alla håll..
nån som väntade tålamodigt tills idag som kan bekräfta samma lag?

Nån som började 24-25 som inte har samma lag?

Permalänk
Medlem

NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.

Kan vara något med det funkar dock fint ifall du bara går in på battlelog. för mig iaf?

Permalänk
Skrivet av add9400:

Hej,har kört sedan natten till 25. Och idag är första gången jag får detta error meddelande då jag försöker starta spelet

"Startfel"

Kunde inte starta battlefield 3 limited edition. Se till så att spelet är korrekt installerat och försök igen.
trycker ner den rutan och battlelog kommer upp ändå efter typ 1 minut.. överbelastning eller bara jag?

Nån fler som har samma?

VI SOM BÖRJADE SPELA INNAN 27!!

*Funderar på om vi som började spela 24-25 genom proxy.. om vi laggar mer ?? för att den tror att vi är i fel region osv
jag laggar på alla servrar typ.. mer eller mindre och speciellt i jets man far som en fjäder åt alla håll..
nån som väntade tålamodigt tills idag som kan bekräfta samma lag?

Nån som började 24-25 som inte har samma lag?

jag började runt 24:e har inte samma lag förutom på en bana.. men det verkar vara för alla.
har väldigt svårt att tro att det är för att origin skulle tro att du är i korea

Permalänk
Medlem

Hmm okok tack för svar