Battlefield3 crashar.( Gtx 580 )

Permalänk
Medlem

Battlefield3 crashar.( Gtx 580 )

Hej, Jag köpte battlefield3 vid releasen, sen för några dagar sedan så har mitt spel börjat krångla/crasha.
Det som händer är att spelet slutar fungera och ibland så kommer det upp gröna rutor på skärmen.
Jag har hört att det kan vara mitt grafik kort som krånglar eller att voltet blir för hög eller något.

Jag har gtx 580, intel i5 2500k, 8 gb ram och 700 watt.

Länk på temperaturen http://imageshack.us/photo/my-images/707/gtx580crashar.png

Grafikkortet ligger på ca 50 + när jag spelar bf3.
Om ni vet eller om det är något mer ni vill veta om mina komponenter eller något mer så är det bara att skriva.
Hoppas någon vet peace//Q3-ist

Visa signatur

sad

Permalänk
Skrivet av Q3-ist:

Hej, Jag köpte battlefield3 vid releasen, sen för några dagar sedan så har mitt spel börjat krångla/crasha.
Det som händer är att spelet slutar fungera och ibland så kommer det upp gröna rutor på skärmen.
Jag har hört att det kan vara mitt grafik kort som krånglar eller att voltet blir för hög eller något.

Jag har gtx 580, intel i5 2500k, 8 gb ram och 700 watt.

Länk på temperaturen http://imageshack.us/photo/my-images/707/gtx580crashar.png

Grafikkortet ligger på ca 50 + när jag spelar bf3.
Om ni vet eller om det är något mer ni vill veta om mina komponenter eller något mer så är det bara att skriva.
Hoppas någon vet peace//Q3-ist

Jag bytte just från AMD till ett 580 Matrix, och har inte haft en enda crash ännu, det ända som har hänt, om jag minns rätt, är att jag har fått det gröna flimmret en gång tror jag.
Kör på senaste nvidia driversen, förutom de som kom idag. och du ser ju mina övriga specs i sign.
Jag har bara spelat typ 7 timmar eller nå med detta kort ännu.

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Jag har efter senaste Origin patchen fått mega lagg på alla banor. Spelar ingen roll om det är low eller ultra. Är jag ensam?