Hur mycket kan jag sälja mitt chassi för? (Predator G7750)

Permalänk

Hur mycket kan jag sälja mitt chassi för? (Predator G7750)

Tjenare tänkte sälja mitt gamla chassi nu då jag har köpt full tower haf x, är inte säker på hur mycket jag kan få för det då det är väldigt ovanligt. Prestanda mässigt så är chassit hyfsat bra inget blir överhettat.

Bild: http://reviews.cnet.com/i/tim//2010/09/09/34137023_OVR_440x33...

Så hur mycket tror ni jag kan få för chassit?

Permalänk
Medlem

oh, me gusta<3 det ser så brutalt ballt ut!:)
vet dock inte vad du kan få för den, men lycka till!

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk

Jag skulle gissa på 1.5k.

Permalänk
Medlem

vad är det för komponenter som sitter i? respektive temps och kylare?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Looks are irrelevant.

Kylning och damm filters är viktigt.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av katten213:

Tjenare tänkte sälja mitt gamla chassi nu då jag har köpt full tower haf x, är inte säker på hur mycket jag kan få för det då det är väldigt ovanligt. Prestanda mässigt så är chassit hyfsat bra inget blir överhettat.

Har sett det på mediamarkt här i växjö, så särskilt ovanliga är de nog inte. Väldigt plastigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av katten213:

600-800 kr

Permalänk
Skrivet av upl8447:

vad är det för komponenter som sitter i? respektive temps och kylare?

Inga komponeter följer med som grafikkort och nätagg, men den har hot swap och själv klart har den dust filters. Men grafikkort som jag har nu Nvidia geforce gtx 590 ligger på runt 77 grader vid grafikkrävande spel som bf3 och processorn ligger på runt 30-40 grader men har vattenkylning där.

Permalänk
Skrivet av Efta:

Har sett det på mediamarkt här i växjö, så särskilt ovanliga är de nog inte. Väldigt plastigt.

Nej men det enda sättet för att få det här chassit är att köpa datorn och den går på runt 20 k och när jag var på dreamhack var det många som kom fram och fråga om datorn på grund av dem tyckte chassit var skit coolt och snyggt osv...

Permalänk
Medlem
Skrivet av katten213:

Nej men det enda sättet för att få det här chassit är att köpa datorn och den går på runt 20 k och när jag var på dreamhack var det många som kom fram och fråga om datorn på grund av dem tyckte chassit var skit coolt och snyggt osv...

Ett plastigt och ovanligt chassi är fortfarande ett plastigt chassi, och även om det tillgången är låg tror jag att den med råga överstiger förfrågan.