Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

AMD löser blåskärmar med Bulldozer i Steam med nya versioner av UEFI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Det är just den jag pratar om, ger bara effekt i undantagsfall.

Jaooo, men det är ju ett spel. Det relevanta borde vara syntetiska applikationstester, om man skall se någon skillnad.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Jaooo, men det är ju ett spel. Det relevanta borde vara syntetiska applikationstester, om man skall se någon skillnad.

Vet inte vad det är som skulle göra ett syntetiskt applikationstest mer relevant än verkligheten.

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk
Medlem

påtiden att dem styr upp deras fiasko.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexei:

Vet inte vad det är som skulle göra ett syntetiskt applikationstest mer relevant än verkligheten.

Det faktum att de förra testerna gjordes med en del syntetiska benchmarks. Nu blev detta iofs irellevant i och med att de faktiskt gjorde ett helt uppdaterat test, som ju också blev skit.

Men eftersom MS dragit tillbaka patchen kanske den inte var något att ha? en bulldozer-modul är ju inte en kärna med två trådar, vilket patchen verkade vilja få det till, så vi får väl se om de gör om och gör rätt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.