Permalänk
Medlem

bugg mageguild

Har drabbats av en bygg i mageguild. Första uppdraget, skulle hålla upp ward och stå på en bestämd plats. Händer ingenting, pilen hänger kvar i luften för uppdraget. Finns det något sätt att starta om ett uppdrag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Föreslår att du gogglar på "Skyrim Console" och söker efter quest nånstans däri.

Ha det

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 C3 @ 3,7 GHz | Corsair 2x2 GB DDR3 1333MHz / 7-7-7-21 / 1.5V
Gigabyte GA-770TA-UD3 (rev. 1.0) | Intel X25-V G2 40GB
PowerColor ATI Radeon HD5850 | WD Caviar Green 1,5 TB 5400 RPM | WD Caviar Black 1 TB 7200 RPM | 2x Samsung F2 1,5 TB 5400 RPM Raid0 | OCZ ModXStream Pro - 600 Watt
Allt är inslängt i en svart låda som heter Fractal Design Define R2

Permalänk

Vilket Elder Scrolls pratar du om? Jag har bara spelat Oblivion och Skyrim på PC, men i båda dessa går det med hjälp av console att ändra var i en quest man befinner sig.

På konsol versionerna av spelet vet jag inte vad man gör, men jag gissar på att man laddar en tidigare save.

Edit: Karlsson89 var snabbare

Permalänk
Medlem

Hade samma fel, men sen flyttade jag min magiker lite några gånger tills han stod på rätt plats. Då gick det.

Visa signatur

Racing to the limit , and beyond !!

Permalänk
Medlem

Det där hade jag också problem med. Tydligen måste man få spellen av gubben där, även om man har den innan.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.