Visa era sköna Screnshoots :)

Permalänk
Medlem

Min nyligen blivna level 50 Bounty Hunter (Powertech, tank)

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Kampen mot min första world-boss. Han gick ner och droppade 3 epics, ingenting som gynnade mig dock. Men det var kul ändå

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av Farner:

Min nyligen blivna level 50 Bounty Hunter (Powertech, tank)

Jäkla bra bild kvalitetsmässigt. Har du förbättrat den i photoshop?

När jag tittar på den i full storlek ser swtor nämligen bättre ut jämfört med när jag själv loggar in och spelar live.

Permalänk
Skrivet av Eptk:

Kampen mot min första world-boss. Han gick ner och droppade 3 epics, ingenting som gynnade mig dock. Men det var kul ändå

http://img10.imageshack.us/img10/4600/screenshot2012010301515...

Är det här från Bloodworthy igår?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OrbitJ0k3r:

Är det här från Bloodworthy igår?

Nej. Detta är från Trayus Academy.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

väldigt likt undercity också

Permalänk
Skrivet av MiLeS:

Tror inte det finns en enda tråd om SWTOR där någon inte nämner eller lipar över att det är så likt WoW. Spela det istället då om ni nu gillar det bättre men sluta jämföra hela tiden. Två olika universum och har inget med varandra att göra mer än att båda är mmorpgs.

Men nu ska jag inte sitta här och låta som en surgubbe, här har ni några sköna screens jag tagit under min resa än så länge! (högerklicka och visa bild för 1920x1080)

http://majls.net/temp/swec_swtor_07.jpg

Det här påminner mig om något.

armageddon från eve- online som kom 2003
Förövrigt ett jäkla snyggt rymnd mmo. Där man endast kunnde vara i sitt skepp och inte springa omkring i sin avatar då jag spelade. Skulle ändras, men vetefasen hur det gick med det.

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Skrivet av Eptk:

Nej. Detta är från Trayus Academy.

Ok, såg en run av SD-0 på Bloodworthy igår. Ville bara kolla

Permalänk
Medlem

Har tagit en hel drös med bilder under spelandet så får ladda upp de i kronologisk ordning =]

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Jobba nätter och ha tillgång till mobilen med VNC har sina fördelar, detta väntande på mig när jag kom hem efter ett åtta timmars arbetspass

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanazin:

Har tagit en hel drös med bilder under spelandet så får ladda upp de i kronologisk ordning =]
*massa bilder*

Måste fråga, vad har du för grafikinställningar? För det ser oerhört snyggare ut än många andra har när man har max inställningar i spelet.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Måste fråga, vad har du för grafikinställningar? För det ser oerhört snyggare ut än många andra har när man har max inställningar i spelet.

Har redigerat .ini filen så spelet använder sig av 8x AA, hjälper förmodligen en hel del mot alla hackiga hörn som får även de snyggaste spelen att se illa ut. Sen kör jag på upplösningen 1920x1200 på max inställningar ingame, värt att nämna är att bilderna är skalade ner till 1400x.. från mitt upplösning dvs. det ser lite mer jämnt ut än det i själva verket är, men inte allt för mycket, ser verkligen snyggt ut ingame med. =]

Edit: På närbilderna så har jag försökt ta de i konversationer för det är endast då spelet använder sig av högupplösta texturer, Bioware är medvetna om denna bug och de har sagt att de jobbar på en lösning, men än så länge är det endast i konversationer med npc's som högupplösta texturer (om man har valt High texture settings) används.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mo0rbid:

lol ja jävlar ja:D bästa bilden ever ! omg

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

lol ja jävlar ja:D bästa bilden ever ! omg

Shit asså jäkla högupplöst, max settings, hela kittet asså /sarkastisk

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

I Alderaan, inuti palatset för republikvänliga House Organa är det en tjänare (?) som skrubbar golvet med sina händer. Hur schysst är det? Har ingen video/gif men det ser ut som saker Empire skulle ha i sina palats.

Permalänk
Medlem

gröna ljuset borde dom fixa tycker man ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetbalk:

http://i.imgur.com/Aa5Jk.jpg

gröna ljuset borde dom fixa tycker man ^^

Hehe yeah, varit med från start och det är de små runda pålarna med en grön ljusslinga i sig som skapar de stora gröna feta buggarna.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Det skönase bilden jag tagit i spelet imo. Men den satt långt inne, spelet fick "in combat" buggen när jag skulle lämna in min sista quest innan jag dingade så jag kunde inte lämna in questen, jag kunde inte logga ur eller använda speedern. Där stod jag i 10 min och var 4k ifrån maxlevel utan att kunna göra någonting

Min råa Alt Sith warrior

Snyggt!!
Ilum

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Ännu mer till folket!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Screenshots tagna på min gamla jobb-laptop (med Nvidia Quadro 1000M, dvs inte så vass grafik)...

Min Sith Assassin

Min partner-in-crime, Khem Val

Bow before me!

Who's your master?!

Lord Cthugha

Ny hjälm... en riktigt grym Sith Lord behöver inga hål i den

Sarlacc @ Tatooine

Revan's Mask

Hmm, den här scenen ser bekant ut...

Permalänk
Medlem

Brrr, snö på Hoth! (visa bild för 1920px)

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Sjukt snygga shots, men är det bara jag som kör med AA?

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

Sjukt snygga shots, men är det bara jag som kör med AA?

Kör med 2xAA, dock ser det väldigt blockigt ut om man inte förstorar och ser hela bilden då de skalas ner automatiskt här i forumet.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

Sjukt snygga shots, men är det bara jag som kör med AA?

Jag tvingar 8xAA genom CCC och 16 AF, AA kan jag klara mig utan men AF kan jag absolut inte leva utan.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

Sjukt snygga shots, men är det bara jag som kör med AA?

När min nya Alienware M17x anlänt blir det både AA och AF
De ska ju stödja AA officiellt i nästa patch så det blir perfekt tajming för min nya burk

Permalänk
Medlem

Min BH precis efter han anlänt till Dromund Kaas för första gången.

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heligsomfan:

Det här påminner mig om något.
http://images.wikia.com/eve/images/8/83/Armageddon512.jpg

armageddon från eve- online som kom 2003
Förövrigt ett jäkla snyggt rymnd mmo. Där man endast kunnde vara i sitt skepp och inte springa omkring i sin avatar då jag spelade. Skulle ändras, men vetefasen hur det gick med det.

Tror de droppade det för datorer, det ska bli ett MMOFPS exclusive för PS3 vid namnet Dust 514, dvs världen ändras och styrs av spelare som kör Eve Online, de i sin tur kan göra uppdrag m.m. för allt kräver arbete i Eve som jag förstått det, bara spelat lite själv, som t.ex. flytta råvaror. PC spelaren vill då flytta saker från ett ställe till ett annat, PS3 spelare tar uppdraget och kör det osv, eller om en PC spelare vill ta över något eller liknande så kan de lägga kontrakt för PS3 spelarna att attackera något.
Det är iaf tanken med det hela, lyckas de blir det väldigt intressant, release är sagt under 2012.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Hoooooly crap!
http://img525.imageshack.us/img525/8885/screenshot20120125155...

:>
http://img851.imageshack.us/img851/8885/screenshot20120125155...

*edit*

Är ju från cutscene så det är därför det är så snyggt:P

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Jubileumsmästare

Detta är fasen hard mode när man inte ens får se vad som händer.

Permalänk
Medlem

Några flummiga saker:

Vad är fel med denna bild?

och denna

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death