Permalänk
Medlem

Trials

Verkar som om man kan ge buddy-trials nu. Tre trials per betalande konto och ger begränsad access i en vecka (starter worlds). Mer info här.

Jag har tre att ge, PM för invite (först till kvarn).

Edit* Mina är slut

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Har även jag med nycklar.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Jag har tre nycklar att ge bort! PM:a mig

Permalänk
Medlem

Jag har också tre, men de får ni inte!

Permalänk

Har två nycklar kvar att ge bort!

Spelar på Peragus Mining Facility på min main Visiphion lvl 50 Jedi Sentinel i guilden Vigil Stellarum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

Verkar som om man kan ge buddy-trials nu. Tre trials per betalande konto och ger begränsad access i en vecka (starter worlds). Mer info här.

Jag har tre att ge, PM för invite (först till kvarn).

Finns de kvar?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Jag ska bort ett par veckor med min yrkesutbildning men skulle uppskattas om någon vänlig själ som vill ha någon till Sweclockare på servern sparar en trial och PMar mig:) Skulle vilja testa spelet när jag kommer tillbaka hem:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe91:

Jag ska bort ett par veckor med min yrkesutbildning men skulle uppskattas om någon vänlig själ som vill ha någon till Sweclockare på servern sparar en trial och PMar mig:) Skulle vilja testa spelet när jag kommer tillbaka hem:D

PMa när du kommit hem så ordnar vi det.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Som sagt, jag har fler invites. PMa mig med en email och ett nick/alias så ordnar jag resten

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Vill någon ge mig en nyckel?

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

Finns det ngn mer nyckel, skulle vara 3vligt ^^

Permalänk
Medlem

Om någon vill skicka en trial nyckel är man ju inte svår (:

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Ni som vill ha nycklar PMa mig. Jag har två stycken kvar. Bästa Pvp-servern är Tomb of Freedom Nadd och bästa PvE är The Red Eclipse. Sen finns ju Bloodworthy för er som vill spela med svenskar. Det kryllar av svenskar där. Jag tycker det är skönt med en blandning men har ändå rerollat på Bloodworthy.

Nåja. Två trials kvar till bästa MMORPG't. Först till kvarn!

Permalänk
Medlem

Mina nycklar är nu slut, men det finns säkert andra som har.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

ge mig

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Någon som kan ge mig en key?

Permalänk

Hej,

Precis slutat lira rift, så skulle väldigt gärna ta en nyckel för att dämpa abstinensen

Permalänk
Medlem

jatack

hade gärna testat på detta liret.
så om någon känner sig givmild bränn över invite till cheesepower@gmail.com

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad, pm:a mig

Permalänk
Medlem

Nu till helgen så verkar Bioware släppa så kallade "Weekend Pass", dvs en trial på 4 dagar som vem som helst kan anmäla sig till (under förutsättning att man inte har haft en subscription på swtor.com kontot tidigare)

Citat:

The Weekend Pass Free Trial opens Thursday, March 15th, 12:01AM CT / 5:01AM GMT and ends on Monday, March 19th at 2:00AM CT / 7:00AM GMT.

Gå till nedanstående länk för att läsa mer samt för att anmäla sig:
http://www.swtor.com/news/news-article/20120313-0

FAQ: http://www.swtor.com/info/faq/game#q400211

Följande begränsningar har weekend pass free trial:

Citat:

The following game restrictions will be placed on your Weekend Pass Free Trial account for the duration of the trial:

  • A Weekend Pass Free Trial character cannot exceed level 15. The player will be notified via in-game notifications and chat message once they have hit the maximum level for the trial experience.

  • A Weekend Pass Free Trial character will only be able to play on their Origin World, Capital World, the Fleet, all Warzones, and in their first Flashpoint. A message box will appear if a character attempts to go outside of these areas.

  • A Weekend Pass Free Trial character will not be able to use general chat, trade chat, or PvP chat. The character will only be able to use local chat, group chat, guild chat, and reply to whispers.

  • A Weekend Pass Free Trial character will not be able to send or reply to mail by other trial characters. However, your character will be able to receive in-game mail during the trial.

  • A Weekend Pass Free Trial character will not be able to use the Galactic Trade Network or trade with other players.

  • A Weekend Pass Free Trial character will only be able to level their Crew Skills ranking to around 40.

  • A Weekend Pass Free Trial character will not be able to earn Legacy XP.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Skyflyer:

Nu till helgen så verkar Bioware släppa så kallade "Weekend Pass", dvs en trial på 4 dagar som vem som helst kan anmäla sig till (under förutsättning att man inte har haft en subscription på swtor.com kontot tidigare)

Gå till nedanstående länk för att läsa mer samt för att anmäla sig:
http://www.swtor.com/news/news-article/20120313-0

FAQ: http://www.swtor.com/info/faq/game#q400211

Följande begränsningar har weekend pass free trial:

Tack för tipset! Jag är ingen MMORPG-spelare egentligen, men är det Star Wars så måste man ju testa!

Permalänk

Är intresserad, pm:a mig tack

Visa signatur

GigaByte EP35-DS3 - Intel Core 2 Quad Q6600@2.44GHz - 8GB Corsair Dominator DDR2 PC8500 - Crucial M4 128GB ,1TB Hdd- XFX Radeon HD 5870 - Antec Sonata III - Svart (500w), Thoshiba HDTV 37"

Permalänk
Medlem

Är också intresserad, om någon har en invite över kan ni gärna pm:a

Permalänk
Medlem
Skrivet av ensyk:

Är också intresserad, om någon har en invite över kan ni gärna pm:a

För Free Weekend pass behövs ingen invite. Gå bara till länkarna jag skrev i mitt inlägg ovan så får du spela i helgen.

Permalänk
Medlem

Var lite sent ute med att regga via Weekend Pass Trial, så om någon har en invite kan ni gärna pm:a

Permalänk
Medlem

Finns ett par invites här också, skeppa PM.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Avstängd

Även jag har 2st invites kvar att ge ut, PM'a vid intresse

Edit: slut

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

Någon som har en invite kvar? Vore hemskt tacksam.
Hur länge räcker de förresten?

Med vänliga hälsningar,

Visa signatur

Richard aka inkui

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja ha ett trial konto!

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk

kan man uppgradera sitt "free weekend pass"-account till ett vanligt sen?