Multiplayer spel till PS2!

Permalänk

Multiplayer spel till PS2!

Som titeln säger är jag ute efter kul Multiplayer spel till mitt PS2!
Anledningen att jag "måste" fråga är pga att jag inte haft konsol på ungefär 10 år

Spelet skall gärna finnas på:
www.webhallen.com
www.cdon.com
www.retrospelbutiken.se

ELLER om du eventuellt har PS2 spel som du vill bli av med i Norrköping (är isåfall intresserad av mer än endast multiplayer, Spec Tekken5)

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Tekken serien är ju ett måste!

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

Bor i norrköping och har en hel del spel ska se efter om jag har något rolligt multi-player spel

Permalänk
Skrivet av rhalla:

Tekken serien är ju ett måste!

Haha det är ett av spelen jag verkligen jagar efter! xD
Dock finns de bara på restrospelbutiken, och självklart ej i lager

Permalänk
Skrivet av wille61:

Bor i norrköping och har en hel del spel ska se efter om jag har något rolligt multi-player spel

Amen du! Räkna upp vilka spel du har så! Har inget spel just nu och är i färd med att beställa några, men kan du sälja så varför inte

Permalänk

Killzone 1 har multiplayer?

Annars är väl fightingspel eller burnout (racing) kul att spela

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

Killzone 1 har multiplayer?

Annars är väl fightingspel eller burnout (racing) kul att spela

Dumt av mej kanske att glömma tillägga att player 2 är min sambo! Och hon är väl inte så jätte förtjust i just "mass slakt" xD

Permalänk

TONY HAWK.

Nuff said.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Tekken serien står lite stilla känner jag. Har man bemästrat Tekken 3 så känns tekken 5 lite som quake 4 i förhållande till quake 3 men är fortfarande ändå ett hyggligt spel. Soul Calibur III är helt okey också. Passar rätt bra om man lirar med en tjej som "trycker på alla knapparna". Det kan bli rätt jämt dvs
"Måste spel" som jag kan komma på är SSX (1an) och SSX 3.
Baldurs gate: dark alliance II har jag testat lite och vet att det fått bra kritik för sitt två-spelar läge.
Har kört igenom Fallout: Brotherhood of Steel med mitt ex. Egentligen är det väl inget "bra spel", som man skulle vilja köra igenom själv. Men spelar man två så blir det sjukt underhållande. Det har fått rätt dålig kritik men det tycker jag ändå du ska ta en titt på.
Annars kan jag inte komma på något annat (säkert missat flera dock).

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Gran turismo 4 om ni gillar racing spel, klockrent att tävla mot tex sin sambo

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Tekken serien står lite stilla känner jag. Har man bemästrat Tekken 3 så känns tekken 5 lite som quake 4 i förhållande till quake 3 men är fortfarande ändå ett hyggligt spel. Soul Calibur III är helt okey också. Passar rätt bra om man lirar med en tjej som "trycker på alla knapparna". Det kan bli rätt jämt dvs
"Måste spel" som jag kan komma på är SSX (1an) och SSX 3.
Baldurs gate: dark alliance II har jag testat lite och vet att det fått bra kritik för sitt två-spelar läge.
Har kört igenom Fallout: Brotherhood of Steel med mitt ex. Egentligen är det väl inget "bra spel", som man skulle vilja köra igenom själv. Men spelar man två så blir det sjukt underhållande. Det har fått rätt dålig kritik men det tycker jag ändå du ska ta en titt på.
Annars kan jag inte komma på något annat (säkert missat flera dock).

Håller med där gällande Tekken, dock blir grafiken "sötare" ;p Visste inte ens att Soul Calibur fanns till PS! Skall kollas!:)
Tyvärr är inte sportspel min cup of tea, även om just SSX är en av dom mer underhållande, får väl se dock om jag får ett sött paketpris av nån som kan tänkas sälja privat

Skrivet av jaK0b:

Gran turismo 4 om ni gillar racing spel, klockrent att tävla mot tex sin sambo

Haha i see what you did there ;p

Permalänk

Ah SSX3 såklart, det är underbart (2player funkar också)

Permalänk
Medlem

Star Wars: Battlefront II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

Håller med där gällande Tekken, dock blir grafiken "sötare" ;p Visste inte ens att Soul Calibur fanns till PS! Skall kollas!:)
Tyvärr är inte sportspel min cup of tea, även om just SSX är en av dom mer underhållande, får väl se dock om jag får ett sött paketpris av nån som kan tänkas sälja privat

Se SSX som ett racing spel i stil med wipeout fast 200ggr roligare, snarare än ett "sportspel" Jag lirar själv aldrig sportspel eller ens bilspel. SSX är en klass/kategori för sig.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Se SSX som ett racing spel i stil med wipeout fast 200ggr roligare, snarare än ett "sportspel" Jag lirar själv aldrig sportspel eller ens bilspel. SSX är en klass/kategori för sig.

Agreed Får som sagt se om nån har lust att sälja det till mej Dom flesta spelen är väldigt svåra att hitta, och gärna relativt "dyra" spec med tanke på att de är ungefär ett spel per leverantör xD

Permalänk

Letar fortfarande efter nån i Norrköping som vill sälja spel