Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på mitt CE från CDON jag med, lite halvt bitter.

Är inte den typen av människa som blir tokig och måste spela samma minut spelet släpps. Men rätt dåligt OM dom inte har fått ut spelet till folk på releasedagen. Sånt här man kommer ihåg i framtiden.

Hoppas verkligen att det kommer idag, men förstår inte hur folk menar att dom ska få in CE i ett vanligt brevinkast?

Visa signatur

AMD Athlonx2 5200+ 2,81 ghz | 3GB Corsair | Asus EAH 4850 512mb | Thermaright Extreme

Permalänk

"Förhandsinfo mottagen

Avsändaren har skickat information om en försändelse med det här id:t, men vi har ännu inte tagit emot försändelsen. Kontakta avsändaren vid eventuella frågor"

Fantastiskt! Vad glad jag är att jag beställde från webhallen!

Permalänk
Medlem

Fick detta igår 20.04:
Ett brev från Electroworld.se är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. Mvh Posten.

Hoppas det trillar in idag.

Permalänk

Paket anländer alltid omkring klockan 15-15:30 här.. inte för att det spelar någon roll när man sitter här på jobbet..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Ni som väntar på Diablo: Det är bara att logga in och köra. Testversionen funkar för alla (jag kör just nu, utan inbjudan) till level 13.

Permalänk
Medlem
Skrivet av coopdeo:

Ni som väntar på Diablo: Det är bara att logga in och köra. Testversionen funkar för alla (jag kör just nu, utan inbjudan) till level 13.

Eller ne, testade logga in nyss. Fick meddelande om att jag inte hade reggat Diablo 3.

Det är inte så att du var med i closed betan?

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Aldrig mer cdon. Fick status ändrad till varorna packas på deras sida, inget sms eller något. Nu kan jag bara hålla tummarna på att brevbäraren har de

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

varför köpa hårdvaran när du kan dra hem det digitalt? å de går ju fort dess utom.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

Beställde i lördags från webhallen. Fick avi i brevlådan nu och ska hämta ut det kl 16

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Eller ne, testade logga in nyss. Fick meddelande om att jag inte hade reggat Diablo 3.

Det är inte så att du var med i closed betan?

Nope. Bara i den öppna. Märkligt. De kanske har täppt till hålet?

Permalänk
Medlem

Blir spännande och se om det dyker upp med posten idag (CDON).

Permalänk
Skrivet av WDac:

varför köpa hårdvaran när du kan dra hem det digitalt? å de går ju fort dess utom.

Därför att CE inte finns digitalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WDac:

varför köpa hårdvaran när du kan dra hem det digitalt? å de går ju fort dess utom.

Vissa av oss bara älskar kartongerna och innehållet i CE

Permalänk

Jag är riktigt förbannad på CDON.
De är sista gången jag tänker beställa spel om jag vill ha dom på release dagen.

Tur man har skaffat sig en Guest Pass så jag kan iallafall spela tills CDON får tummarna loss och leverera mitt CE

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem

Köpte och tankade hem mitt från Blizzard imorse. Tvivlade lite på om det verkligen var värt de extra pengarna att slippa gå ner och köpa en fysisk kopia, men sen kom jag på att det var det och slog till

Permalänk
Medlem

Fick mitt nu i brevinkastet. Beställde från spelbutiken, skickades redan i torsdags.

Alltid fått bokade spel på releasedagen därifrån, så förstår inte riktigt kritiken mot dem.
Kanske har jag haft flyt..

Jag kommer fortsätta att boka spel därifrån iaf!

Permalänk
Medlem

min Ce från WH står fortfarande som "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". Jag börjar bli orolig.

Permalänk
Medlem

En kompis fick sin CE från cdon nu i Trollhättan, lite förhoppningar trots allt.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem

Jag och en polare beställde våra spel för vääldigt längesedan, jag från spelbutiken som redan den 10/5 skrev att dom skickat spelet samt min polare från webhallen samma sak nu är klockan 12 och ingen av oss har fått vår leverans och givet hade man hoppats på att man hade exemplaret i hand redan igår Någon vänlig själ som möjligtvis har 2 Guest pass till övers? tack på förhand.

Visa signatur

Intel Core i7 4790K 4GHz, 8MB, MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB, Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5,Corsair 16GB (2x8GB) CL9 1600MHz VENGEANCE PRO RÖD, Samsung SSD EVO 850-Series 500GB, EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär, Fractal Design Kelvin S24 240mm,Corsair Carbide Air 540 Cube Vit, 2TB Toshiba 7200rpm 64MB

Permalänk
Medlem

Fick mitt exemplar precis på posten från spelbutiken.se

Är det många små filer som skall installeras som med starcraft eller är det några få stora filer? Undrar nämligen om jag skall installera det på SSD-hdd eller inte.

Permalänk
Medlem

Ska dra lite tidigare från jobbet idag och hämta mitt CE på Gamestop :).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av dino1980:

Fick mitt exemplar precis på posten från spelbutiken.se

Är det många små filer som skall installeras som med starcraft eller är det några få stora filer? Undrar nämligen om jag skall installera det på SSD-hdd eller inte.

Jag skulle installera det på SSD'n oavsett. Snabbare laddnignstider när du ska spela FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dino1980:

Fick mitt exemplar precis på posten från spelbutiken.se

Är det många små filer som skall installeras som med starcraft eller är det några få stora filer? Undrar nämligen om jag skall installera det på SSD-hdd eller inte.

Min installation ligger på :
7,77GB delat på 40 filer i 14 mappar

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ammath:

min Ce från WH står fortfarande som "Elektronisk förhandsinformation har mottagits". Jag börjar bli orolig.

Samma sak här, lär väl inte dyka upp något spel idag iaf.
Hoppas man får det imorgon eftersom jag tagit ledigt på Fredag för att lana med polarna resten av veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ruhler:

En kompis fick sin CE från cdon nu i Trollhättan, lite förhoppningar trots allt.

Beställde även jag från CDON dock Orginal Edition.
Får hoppas det ligger hemma efter man kommer hem från jobbet.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk

Fick mitt i brevlådan nu från CDON.

Visa signatur

Corsair Obsidian 750D | EVGA Z790 Classified | G.Skill Ripjaws S5 6000 MHz CL30 64GB DDR5 @6600 MHz CL30 | i9-13900KF @5.6 GHz | PNY GeForce RTX 3080Ti XLR8 Gaming Revel Epic-X RGB @2055 MHz, 19902 MHz | Cooler Master V1200 | CPU+GPU-kylning: EK Custom loop | BenQ XL2410T + LG UltraGear 34GP950G |

Permalänk
Medlem

komplett skickade mitt CE redan i fredags. Fick det igår Måndag.
Har inte öppnat det än Sparar mig tills onsdag kväll innan jag spräcker plasten inför långhelgen

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem

Var är brevbärarn?

Beställde från spelbutiken.se, hoppas han har med den!

EDIT: Den trilla ner i brevlådan ca 14:40, jävla sega posten var då!

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk

Fick SMS-avi från posten nu. Kommer hämtas fort nu. JIPPII!!!

Bra av CDON!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Citruz:

Har fått min kod från Spelbutiken Retro, men kan inte aktivera den. Får meddelandet: "An error has occurred.
The game key you entered cannot be claimed. Please check the key and try again. Alternatively, you can enter this key for a different region by changing the leading part of the www.battle.net URL (ex. "eu.battle.net") in your web browser, or for a different Battle.net account."

Någon annan som köpt därifrån som lyckats aktivera sitt spel?

Jag beställde från spelbutiken.se (samma butik) och "code via email" förra veckan.
Fick koden igår på dagen via epost och kunde direkt aktivera spelet på mitt konto hos Blizzard. Inga konstigheter.
Provade även att logga in i morse och spela så funkar fint.
Säker på att du inte råkat missa något "-" tecken eller liknande? Du lär skriva exakt som det står.