Behöver fler spelare för att förvalta ett mindre läger och att spela med! (DayZ)

Permalänk
Medlem

Behöver fler spelare för att förvalta ett mindre läger och att spela med! (DayZ)

Jag och min kompis har sprungit runt i Chernarus i ungefär två veckor nu och vi har börjat bli lite bättre. Nu är det så att vi har ett relativt stort läger bestående av över 10 tält och en lastbil, en traktor och en fyrhjuling (hade två RIP), men eftersom vi bara är två så börjar vi få allt för många saker för att kunna använda alla effektivt. Så vi söker helt enkelt några fler personer som skulle vara intresserade att spela med oss (två 17 år gamla killar). Självklart har vi gott om vapen och sådant (m14, m4, AKM, AK74, Remington, m9, g17, säkert en hel del annat också) som vi självklart delar på.

Skriv i tråden om du är intresserad. Jag håller servern hemlig än så länge för att undvika eventuella bandits (litar på att sweclockare inte kommer att sno våra saker när de väl har joinat ), men det är en 24 spelars server. Vi använder främst Skype, men förslag på andra röst program går bra.

Skicka ett PM om ni är intresserade.

Permalänk
Medlem

Spelar gärna med er, är 17år och har spelat DayZ ett bra tag nu. men gillar verkligen inte Skype, TS (teamspeam 3) skulle vara bättre. Jag har en TS server som vi skulle kunna använda. Antar att ni också har lov nu också om ni är 17 så det blir natt gibb?

en annan sak som jag kan lägga till är att i 1.7.1.5 rensar ALLA tält om ni inte redan visste de. den släpptes för ca 1h sen.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk

Har inte lirat dayz i mer än ett par timmar och är fortfarande brutalt noobig... Skulle dock va kul att ha några att lira med

Visa signatur

Dator: OCZ Agility 3 60GB || Intel i7 3770k 4gHz || ASRock Z77 Extreme4 || 12GB Vengeance Ram
6 TB Hdd || Gigabyte 780 windforce || Corsair Carbide 500R|| Fatal1ty 500W PSU 80+ ||
Kamera: Sony Alpha A33

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stre44:

Jag och min kompis har sprungit runt i Chernarus i ungefär två veckor nu och vi har börjat bli lite bättre. Nu är det så att vi har ett relativt stort läger bestående av över 10 tält och en lastbil, en traktor och en fyrhjuling (hade två RIP), men eftersom vi bara är två så börjar vi få allt för många saker för att kunna använda alla effektivt. Så vi söker helt enkelt några fler personer som skulle vara intresserade att spela med oss (två 17 år gamla killar). Självklart har vi gott om vapen och sådant (m14, m4, AKM, AK74, Remington, m9, g17, säkert en hel del annat också) som vi självklart delar på.

Skriv i tråden om du är intresserad. Jag håller servern hemlig än så länge för att undvika eventuella bandits (litar på att sweclockare inte kommer att sno våra saker när de väl har joinat ), men det är en 24 spelars server. Vi använder främst Skype, men förslag på andra röst program går bra.

Hur har ni gjort ett läger? ni måste väl ha sakerna i backpacken för att det ska sparas när ni loggar ut eller ? trodde in man kunde göra läger osv.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Theunit:

Hur har ni gjort ett läger? ni måste väl ha sakerna i backpacken för att det ska sparas när ni loggar ut eller ? trodde in man kunde göra läger osv.

Mkan spara saker i tält som man hittar.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Mkan spara saker i tält som man hittar.

Hmm ok, hur sparar man lastbilen osv ?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Skulle vara grymt roligt! Får väl köpa AMRA II Kommer vara grymt dålig ^^ har aldrig testat arma spel. Är 15 år och kan snacka ts eller skype

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Är gärna med och spelar. Är dock en renodlad beanie för tillfället men detl öser sig väl med tiden. dra gärna iväg ett PM

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

Även jag är gärna med och lirar lite! Jag är rätt så ny på DayZ men jag har trots allt lärt mig en hel del. Jag är 17 år och det är bara att skicka ett PM om ni är intresserade.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Visa signatur

PC1: MSI P67A-GD65 / i5 2500K @ 4.4Ghz / HD6950 2GB / 8GB 1600Mhz / Corsair TX650W / SSD 128GB / ~1,5TB HDD
PC2: GA-990FXA-UD3 / Athlon 965 @ 3,4GHz / 2x HD5770 1GB / 4GB 1600Mhz / Antec 480W / SSD 128GB / 280GB HDD
HP Probook: i5 2410M @ 2,3GHz / 8GB / 256GB SSD

Permalänk
Medlem

Förlorade ni alla era grejer nu i och med nya patchen?

Permalänk
Medlem

Vad roligt att så många är intresserade.

Jag kan medela att allt är i tryckt förvar i en lastbil (typ infinity space) så inget försvann med tälten

jag kommer snart att ta ett beslut med min kompis om vilka vi vill ska joina.

Permalänk
Medlem

Ni får gärna komma och hälsa på oss på EU 92 där vi kör, när ni väl kommit in och ser mig (Stre) eller min kompis (Scrambled) kan ni skriva var ni är i chatten så hämtar vi er med lastbilen. Sen kan vi diskutera hur vi ska fortsätt och om vi ska använda TS eller något.

Skriv gärna era nicks här så vi vet vilka ni är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stre44:

Jag och min kompis har sprungit runt i Chernarus i ungefär två veckor nu och vi har börjat bli lite bättre. Nu är det så att vi har ett relativt stort läger bestående av över 10 tält och en lastbil, en traktor och en fyrhjuling (hade två RIP), men eftersom vi bara är två så börjar vi få allt för många saker för att kunna använda alla effektivt. Så vi söker helt enkelt några fler personer som skulle vara intresserade att spela med oss (två 17 år gamla killar). Självklart har vi gott om vapen och sådant (m14, m4, AKM, AK74, Remington, m9, g17, säkert en hel del annat också) som vi självklart delar på.

Skriv i tråden om du är intresserad. Jag håller servern hemlig än så länge för att undvika eventuella bandits (litar på att sweclockare inte kommer att sno våra saker när de väl har joinat ), men det är en 24 spelars server. Vi använder främst Skype, men förslag på andra röst program går bra.

Tja, jag och en polare (18, 17 år gamla) har spelat DayZ nu i en vecka och är ganska bra på det. Vi har sökt efter fler svenskar att lira med och "överleva" med. Vi håller till i skype med

Nickar: MrTall, Jesper Nilsson

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5 5600x @4.8Ghz
Gpu: Powercolor Radeon RX 5700 (5700XT VBIOS) @ C:2000Mhz M:1800Mhz
Ram: Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz
Lagring: WD Green SN350 2TB M.2 SSD
Psu: Seasonic 750W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrTall:

Tja, jag och en polare (18, 17 år gamla) har spelat DayZ nu i en vecka och är ganska bra på det. Vi har sökt efter fler svenskar att lira med och "överleva" med. Vi håller till i skype med

Nickar: MrTall, Jesper Nilsson

Det är bara att komma in på servern EU 92, så lär vi väll hitta varandra, jag själv kommer inte komma in föräns 22.00

Permalänk
Medlem

Visst är det trevligt att det finns tillit, men passa er! ^^ Vore tråkigt för er att förlora allt ert arbete menar jag.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Visst är det trevligt att det finns tillit, men passa er! ^^ Vore tråkigt för er att förlora allt ert arbete menar jag.

Jo jag vet, men jag har ändå valt att lita på sweclockare, men visst finns det alltid bandits. Våra fiender är ryssar på servern så jag antar att de inte lär läsa här

Permalänk
Medlem

nu kör jag så om ni vill lira med oss kan ni börja med att skicka ett pm till mig så skickar jag min skype, eftersom ingame chatten verkar vara borta...

Permalänk

Jag spelar gärna med er. Har spelat alla bohemias spel sedan operation flashpoint så jag är väl inte direkt någon n00b. Det är dock omöjligt att spela solo på public servrar, man blir skjuten direkt.

Visa signatur

Battlestation:Core i7 2600k kyld av en Corsair A70 | MSI P67A-C45 (skitbräda) | 4x4GB Corsair Vengance @1600 | Gainward GTX 570 | 80GB Intel X25M för OS. 64GB Crucial M4 för spel | NZXT H2 | Sony 40" EX720 | Win7 Ultimate x64

Och en Ipad gen3 för slösurf.

Permalänk
Medlem

Har också bara spelat några timmar totalt, ganska sämst på DayZ men vore härligt med några svenskar som kan lära en lite om hur det går till
17 år.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Jag har länge letat efter någon/några att spela DayZ med, har haft sporadiskt samarbete med diverse löst folk men ingenting direkt organiserat. Har lång milsim erfarenhet, allt från Warbirds, WWIIOL, OFP/ARMA/ARMA2 et al. Har nog spelat milsims sedan fia med knuff. ARMA har jag kört HC med 6th Sense etc, dock varit lite stilla på den fronten pga hög arbetsbelastning. Nu har det lugnat ner sig lite så det är dags att börja spela lite igen. Om ni är intresserade kan ni PMa mig.

Visa signatur

Min dator
Storrökande, astmatisk hamster i ett rostigt hamsterhjul.

Permalänk

Är också med och spelar, om ni spelar lan eller över tunngle

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem

Kolla in THE LAST HOPE i dayZ forumdelen, där har ni ett växande SVENSKT community.

Visa signatur

Jag har en Dator, och den är snabb!

Permalänk
Medlem
Skrivet av toxicstone:

Är också med och spelar, om ni spelar lan eller över tunngle

haha de är väll ingen utmaning?

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Skrivet av olle360:

haha de är väll ingen utmaning?

kom på nu ni kör över nätet mot andra, jaja får vara så då

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Medlem

Om ni vill joina skicka mig ett PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stre44:

Om ni vill joina skicka mig ett PM

Yeah, skickade iväg ett PM.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Jag kan också vara med, skicka PM.

Visa signatur

Desktop: 4690K @4,1Ghz | Sapphire 280x | GIGABYTE Z97M-D3H | Prodigy M | 3TB + 120GB | 8GB RAM
Tillbehör: QPAD-MK80 | Zowie EC1-A | Qpad QH-90
Citera för svar