Crafting Exalted Grand Doomcaster

Permalänk
Medlem

Crafting Exalted Grand Doomcaster

Hejsan, hittade nyss dethär receptet och om någon vill ha en båge så är det bara att säga till. Sätter på Xlive så kan du kolla via stream så du ser att jag inte byter ut vapnet.

Det behövs

45 Exquisite Essence
5 Iridescent Tear
13 Tomes of secret

Sen kostar det 124k varje gång.

Så säg till Kommer vara online hela dagen

Pma mig så skickar jag min battletag

EDIT: Glömde skriva att det blir 6prop

Permalänk
Medlem

Jag kan pröva göra en.

#Zoidberg2453

Ska äta nu så fixar det senare!

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Ungefär, vad brukar det bli för dps efter carfting? Jag är lite sugen på att köpa receptet eftersom jag aldrig lyckas springa på det.

Visa signatur

Diablo 3 Magic Switch
Swapping Magic Find gear in Diablo 3 made easy

Permalänk
Medlem

Ouch, du skulle ha sålt den... Chansen att få de där statsen som gör en ilvl62 vapen bra är extremt låg, speciellt på en 2h (går det ens?) Du skulle ha sålt den. Gjorde samma misstag själv.

Visa signatur

Main Rig
Intel Core i5-4690K @ 4.5Ghz | MSI Z97 Gaming 5
2x4GB Kingston HyperX | EVGA 780 Ti | Darkpower Pro 750W
Samsung SSD 850 Pro 256GB | Corsair Obsidian 800D
Custom Water Cooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanCo:

Ouch, du skulle ha sålt den... Chansen att få de där statsen som gör en ilvl62 vapen bra är extremt låg, speciellt på en 2h (går det ens?) Du skulle ha sålt den. Gjorde samma misstag själv.

Ja crafta vapen är ingen höjdare då deras ilvl är 62 och vill man ha vapen med grym DPS+stats så måste de tyvärr vara ilvl 63.
Diverse armors däremot är bra att crafta, speciellt handskar.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Hittat en recipi på sköld ilvl 62 med 960 i def.. 4 abiletys.. är det något att ha eller vad kan man få av dem på AH?

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

Hittat en recipi på sköld ilvl 62 med 960 i def.. 4 abiletys.. är det något att ha eller vad kan man få av dem på AH?

Exalted dread shield? Hittat den några gånger. Och kunde knappt få över vendorvärdet.

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

japp det va den Nå lika att lära sig, vem vet.. kanske blir nå kul

1a skölden blev 90 srt 80 vita 75 all ress och 55 fire ress Kanske värd nån krona iaf

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!