Vart kan man hitta 3d filmer att hyra direkt ifrån Samsung TV?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ultra94:

jag vill bara säga att Det är väldigt synd att du bestämmer dig för att lämna forumet på grund av troll som Dreas89.
Dreas89 hoppas att du är stolt över dig själv när du skriver massa skit som bara folk blir less av att läsa. Det borde vara du som lämnar forumet istället.

Troll? Skit?

Jag tror vi får sätta oss ner och definiera vad saker står för.

Så när varken jag, Jonte eller Kol hänger här frekvent, tror du att det blir bra då?

Det här är förövrigt ett diskussionsforum. Nu var det väl oturligt att den här tråden blev som den blev(delvis guilty) men kan man inte ta en diskussion blir det nog jobbigt.

Skrivet av Reqlol:

Klart jag kalibrerade den i butik och även hemma:D Och ja jag har sett Fina färger och korrekta i mitt liv. Att du klagar på att samsung har inte korrekta färger vet jag inte vilken tv du har kikat mot?? Att se klarare färger har jag inte sett på länge än vad jag såg på denna här tvn samt samsungs nya tv apparater.

Fan, den där smileyn gör mig förvirrad! Vet inte om jag ska få myspinne för att jag mött en av få vettiga tv-köpare eller om du jävlas med mig

Helt korrekta färger är det ytterst få tv-apparater som har. Jag påstår att det finns oftast bättre val än Samsung ifall man vill ha den bästa bilden möjligt för pengarna.

Vill du ha bra färger, kolla Panasonics nya Plasmor

Även Philips nya ska vara ruggigt vass!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreas89:

Troll? Skit?

Jag tror vi får sätta oss ner och definiera vad saker står för.

Så när varken jag, Jonte eller Kol hänger här frekvent, tror du att det blir bra då?

Det här är förövrigt ett diskussionsforum. Nu var det väl oturligt att den här tråden blev som den blev(delvis guilty) men kan man inte ta en diskussion blir det nog jobbigt.

Fan, den där smileyn gör mig förvirrad! Vet inte om jag ska få myspinne för att jag mött en av få vettiga tv-köparna eller om du jävlas med mig

Helt korrekta färger är det ytterst få tv-apparater som har. Jag påstår att det finns oftast bättre val än Samsung ifall man vill ha den bästa bilden möjligt för pengarna.

Vill du ha bra färger, kolla Panasonics nya Plasmor

Även Philips nya ska vara ruggigt vass!

Som jag skrev tidigare så väntar jag något år till innan jag byter för jag är väldigt nöjd med den Tvn jag har nu just nu..

Permalänk
Skrivet av Rogga67:

vadå håller dig till fakta ditt J**la troll.
Det enda du åstadkommer är att visa vilken dålig person du är själv som inte har något annat än skit att säga om vad andra har lagt sina pengar på.
Du fattar förmodligen inte att det enda du åstadkommer är Hat mot dig som person, inget av vad du skrivit i någon tråd har tillfört något, förutom att du har fått ordbajsa ut vad du personligen tycker om Samsung.....
ALLA på swec vet att du inte gillar samsung vid det här laget, men det kunde lika gärna ha varit ASUS eller MAC eller vad som helst.
Saken är den att det är endast dåliga människor som måste nedvärdera andras smak eller val genom att gömma sig bakom "det är bara Fakta".
Din fakta är inte min fakta, det ligger i betraktarens ögon vad man väger in vid köp. om han är nöjd med sin samsung varför ska du skriva att han har gjort ett dåligt val av tv för?...förstår du inte vad dum du verkar?

Intressant att man är en dålig person när man vill hjälpa andra från att göra långt från optimala val.

De flesta som har köpt en Samsung-TV har valt den för att Samsung var det märke med flest apparater hos handlaren och för att de pumpar ut mest reklam av alla TV-tillverkare. Inte av några andra orsaker.

Japanska Pioneer hade för fyra, fem år sen bildkvalité som ingen annan tillverkare ännu nått upp till.
De tvingades lägga ner tillverkningen pga bristande lönsamhet.
Det tycker jag är riktigt tragiskt.
Inte att några Samsungägare tvingas höra att de kunde gjort bättre köp.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;12483104']Intressant att man är en dålig person när man vill hjälpa andra från att göra långt från optimala val.

De flesta som har köpt en Samsung-TV har valt den för att Samsung var det märke med flest apparater hos handlaren och för att de pumpar ut mest reklam av alla TV-tillverkare. Inte av några andra orsaker.

Japanska Pioneer hade för fyra, fem år sen bildkvalité som ingen annan tillverkare ännu nått upp till.

Ända tillverkaren som är nära Pioneers kvalitet i dagens läge är ju Panasonic. Och precis som nämts så är väl Samsung det företag som profilerar sig mest och bäst, vilket gör att många svenssons helt enkelt väljer dom för enkelhetens skull när det finns andra prisvärdare och bättre modeller runt hörnet

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

fel och fel, vissa prioriterar kanske design, funktioner eller nått helt annat snarare än optimal färgbalans med standardinställningarna. det går att trimma in Samsung-TV också, trot eller ej.

men vad vet jag, kanske har Panasonic lika bra mediafunktioner som Samsung bara att de inte skryter med dem..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

NU får ni fan ta och lägga av ALLIHOPA! Ni har just förstört för TS då den här tråden förhoppnings vis blir bortplockad och han kommer inte få något svar på sin fråga. Är det en någon som ens läst första posten???
*HOPPAS NI MÅR RIKTIGT DÅLIGT!

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av 'Jonte[YoT:

;12483104']Intressant att man är en dålig person när man vill hjälpa andra från att göra långt från optimala val.

Jonte snälla...jag uppmanar dig att läsa vad denne person skriver i andra trådar...om TV, monitorer you name it, och bara i ETT syfte att just starta sådana här diskussioner.
Och ja...just det gör honom till en dålig människa.
Det är en sak att se objektivt på flera märkens goda och dåliga sidor och en sak att ge råd vid köp.
Men som i denna tråden direkt dömma ut TS för att ha gjort ett dåligt val av TV istället för att ge råd till TS om var man kan hyra 3D film, görs bara i ett syfte, just att få folk förbannad..och då är man verkligen ett praktexempel på TROLL enligt mig.

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rogga67:

Jonte snälla...jag uppmanar dig att läsa vad denne person skriver i andra trådar...om TV, monitorer you name it, och bara i ETT syfte att just starta sådana här diskussioner.
Och ja...just det gör honom till en dålig människa.
Det är en sak att se objektivt på flera märkens goda och dåliga sidor och en sak att ge råd vid köp.
Men som i denna tråden direkt dömma ut TS för att ha gjort ett dåligt val av TV istället för att ge råd till TS om var man kan hyra 3D film, görs bara i ett syfte, just att få folk förbannad..och då är man verkligen ett praktexempel på TROLL enligt mig.

Jonte och jag har rekommenderat skärmar ihop längre än vad ditt konto är gammalt Han vet mycket väl vart jag står, eller det hoppas jag iaf.

Jag har gett råd om vart han kan hyra 3D-filmer. Mer än vad 95% av resterande i tråden kan säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Jonte och jag har rekommenderat skärmar ihop längre än vad ditt konto är gammalt Han vet mycket väl vart jag står, eller det hoppas jag iaf.

Jag har gett råd om vart han kan hyra 3D-filmer. Mer än vad 95% av resterande i tråden kan säga.

Starta en tråd tillsammans med honom och prata skit om det ni inte tycker om där då, för denna tråd har du lyckats förstöra redan, som du gjort med andra trådar.
Tycker mest synd om TS, som ofrivilligt blev indragen i din kamp mot Samsung och din strävan efter att förolämpa alla som inte tycker som du.
men men om 89 i Dreas89 står för när du är född så förstår jag din inställning.
Ödmjukhet kommer med mognad och ålder, och ditt Besserwisser drag kanske lugnar ner sig med åren, synd bara att du vid det laget förmodligen gjort dig impopulär i de flesta forum.

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rogga67:

Starta en tråd tillsammans med honom och prata skit om det ni inte tycker om där då, för denna tråd har du lyckats förstöra redan, som du gjort med andra trådar.
Tycker mest synd om TS, som ofrivilligt blev indragen i din kamp mot Samsung och din strävan efter att förolämpa alla som inte tycker som du.
men men om 89 i Dreas89 står för när du är född så förstår jag din inställning.
Ödmjukhet kommer med mognad och ålder, och ditt Besserwisser drag kanske lugnar ner sig med åren, synd bara att du vid det laget förmodligen gjort dig impopulär i de flesta forum.

Det finns en tråd om grundläggande fakta som Jonte skrivit. Den klistrades dock aldrig.

Ja, du var inte alls delaktig va?

Kamp mot Samsung? Kamp för pris/prestanda och mot inkompetens. Det svider dock hos många tydligen. Lägg till det som Jonte nämner ovan och det blir ganska äcklande.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det räcker nu. Istället för att hacka på varandra och skriva irriterade och upprörda inlägg, skriv något konstruktivt eller låt bli.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||