jag vill bara säga att Det är väldigt synd att du bestämmer dig för att lämna forumet på grund av troll som Dreas89.
Dreas89 hoppas att du är stolt över dig själv när du skriver massa skit som bara folk blir less av att läsa. Det borde vara du som lämnar forumet istället.
Troll? Skit?
Jag tror vi får sätta oss ner och definiera vad saker står för.
Så när varken jag, Jonte eller Kol hänger här frekvent, tror du att det blir bra då?
Det här är förövrigt ett diskussionsforum. Nu var det väl oturligt att den här tråden blev som den blev(delvis guilty) men kan man inte ta en diskussion blir det nog jobbigt.
Klart jag kalibrerade den i butik och även hemma:D Och ja jag har sett Fina färger och korrekta i mitt liv. Att du klagar på att samsung har inte korrekta färger vet jag inte vilken tv du har kikat mot?? Att se klarare färger har jag inte sett på länge än vad jag såg på denna här tvn samt samsungs nya tv apparater.
Fan, den där smileyn gör mig förvirrad! Vet inte om jag ska få myspinne för att jag mött en av få vettiga tv-köpare eller om du jävlas med mig
Helt korrekta färger är det ytterst få tv-apparater som har. Jag påstår att det finns oftast bättre val än Samsung ifall man vill ha den bästa bilden möjligt för pengarna.
Vill du ha bra färger, kolla Panasonics nya Plasmor
Även Philips nya ska vara ruggigt vass!