iMessage till iPad problem

Permalänk
Medlem

iMessage till iPad problem

Jag har problem med mitt iMessage till iPaden. Jag lånade ut min iPad till ett par polare igår, när jag får tillbaka iPaden så har jag loggats ut från iPaden och den säger att jag ska slå in mitt Apple ID igen. När jag gör detta så tas jag bara tillbaka till steg 1 igen när den vill att jag ska logga in. Den säger inte att jag har skrivit fel utan den tar mig bara tillbaka till steg 1 igen. Jag har en liten film har nedan som visar vad jag menar.

http://www.youtube.com/watch?v=kE6sho5d3sQ&feature=youtu.be

Någon som har en aning om varför den gör så ? Hjälp uppskattas. Allt standard som att starta om och det är redan gjort.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Någon ?:€

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Går det att ladda ner från appstore med ditt konto?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Jag har problem med mitt iMessage till iPaden. Jag lånade ut min iPad till ett par polare igår, när jag får tillbaka iPaden så har jag loggats ut från iPaden och den säger att jag ska slå in mitt Apple ID igen. När jag gör detta så tas jag bara tillbaka till steg 1 igen när den vill att jag ska logga in. Den säger inte att jag har skrivit fel utan den tar mig bara tillbaka till steg 1 igen. Jag har en liten film har nedan som visar vad jag menar.

http://www.youtube.com/watch?v=kE6sho5d3sQ&feature=youtu.be

Någon som har en aning om varför den gör så ? Hjälp uppskattas. Allt standard som att starta om och det är redan gjort.

Kolla inställningarna för applestore, där står det kontot som är inloggat och du kan göra iforget.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Går det att ladda ner från appstore med ditt konto?

Att ladda ner fungerar hur fint som helst, det fungerar också att skicka iMessage via telefonen. Men som du ser på filmen så är inte för att jag skriver in fel lösenord, om jag med mening skriver fel lösenord så säger den det.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Värt att tillägga är att det först stod att jag hade loggats ut för att jag har bytt lösenord, men det har jag inte. Jag kan ladda ner saker via appstore som är samma ID som till iMessage, iMessage fungerar också hur bra som helst till telefonen.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Jag råkade ut för samma sak igår men idag funkar det igen.

Visa signatur