Permalänk
Skrivet av zhrooms:

Jag söker en M136 med skott och en M4A1 HWS M203

Detta har jag:

94x Ghillie Suit

61x Satchel Charge

53x GPS

35x Range Finder

32x Night Vision Goggles

13x Coyote Backpack

55x M203 HE

15x Mk 48

14x M107

11x DMR

10x FN FAL ANPV S4

8x L85A2 AWS

8x M4A1 CCO SD

8x M16A4 ACOG

6x BAF AS50

5x SVD CAMO

4x M249

3x M240

3x M16A2 M203

2x M4A3 CCO

Vad vill du ha för Ghilliesuiten?

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk

Söker nvg eller Ghillie Suit. Sj har man svd camo, m14 aim, m4a3 cco, m4a1 cco sd! Säg tilll om ni villl byta

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk
Skrivet av Dayz-Nooben:

Söker fortfarande svd camo och satchel charge, söker även m136 (rocket launcher)

Svd camo mot ghillie lr nvg?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har 3 tält och en M24 med magasin.
Bytes mot NVG(s).

Och angående han som har en jävla massa dupade saker. Värdet på de sakerna skulle jag säga är näst intill noll. Så ge inger direkt värdefullt för de sakerna.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Proxmox: JMCD-12S4 \ 96GB RAM \ i5 12500 \ 25TB
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Ingen som vill byta en svd camo mot en m16a2 :]

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Dupe dupe dupe.. Dupe dupe!

Alltid lika fascinerade att folk ska skryta när de har dupat/scriptat och saker.
Ja juste, det var inte du som hade gjort det! Men då är det ju legit! Eller vänta D:

Kanske bara är jag som fortfarande inte rört något som har med fusk att göra till Arma (Eller något onlinespel för den delen) >.>

Permalänk
Skrivet av Dskjono:

Ingen som vill byta en svd camo mot en m16a2 :]

har du m16 eller svd?

Permalänk

har en m4a3 med ccb sight och 4 ammos om någon vill byta den mot något lite nice

Permalänk
Medlem

Vill byta till mig en l85 aws.
Kom med förslag!

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Vill byta till mig en l85 aws.
Kom med förslag!

svd camo? då kan du även få lite mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

svd camo? då kan du även få lite mer

Det har jag tyvärr ingen
Har en del inte allt. Blivit av med mycket
Men typ mk48, as50, ghillie,cayote, nv osv är väl några av de saker som jag anser är något du kanske vill ha.
Skickar pm!

Permalänk

Byter AS50 med en jävla massa ammo mot guille.

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Skrivet av MysickCombo:

Byter AS50 med en jävla massa ammo mot guille.

vad för ammo?

Permalänk
Medlem

Söker tält och någon assault rifle. Har ett par extra NVG och en ghullie suit.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Medlem

Har en as50, dock inge ammo till den. Byter gärna mot en svd camo.

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av Träpuben:

Alltid lika fascinerade att folk ska skryta när de har dupat/scriptat och saker.
Ja juste, det var inte du som hade gjort det! Men då är det ju legit! Eller vänta D:

Kanske bara är jag som fortfarande inte rört något som har med fusk att göra till Arma (Eller något onlinespel för den delen) >.>

Rätt ny inom DayZ. Vad skiljer dupad utrustning från ej dupad bortsett att den är just dupad? Försvinner om den klashar med en ickedupad?

Permalänk
Skrivet av TheDiddler:

Rätt ny inom DayZ. Vad skiljer dupad utrustning från ej dupad bortsett att den är just dupad? Försvinner om den klashar med en ickedupad?

Inget speciellt, det är bara dupat

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDiddler:

Bara att droppa en sak på backen, till exempel en fylld ryggsäck och ha två personer som plockar upp den ungefär samtidigt så får de varsin kopia. Finns fler sätt också. Har blivit inflation av high tier saker på servrarna.

Om man kallar ovanstående för exploit så verkar det dessutom finnas rekordmycket konventionellt fps fusk samt lite diverse hacks som kan teleporta folk eller manifestera vad som helst som finns med i opeation arrowhead.

Jag har tagit en paus från spelet tills saker händer. Det finns många hål att fylla. Bl.a. att serverhosters eller admins får verktyg att arbeta med, att duplicering kodas bort eller att nuvarande battleeye ersätts eller förbättras.

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Det har jag tyvärr ingen
Har en del inte allt. Blivit av med mycket
Men typ mk48, as50, ghillie,cayote, nv osv är väl några av de saker som jag anser är något du kanske vill ha.
Skickar pm!

Cayote, ghillie o nvg mot svd???

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Password:

Bara att droppa en sak på backen, till exempel en fylld ryggsäck och ha två personer som plockar upp den ungefär samtidigt så får de varsin kopia. Finns fler sätt också. Har blivit inflation av high tier saker på servrarna.

Om man kallar ovanstående för exploit så verkar det dessutom finnas rekordmycket konventionellt fps fusk samt lite diverse hacks som kan teleporta folk eller manifestera vad som helst som finns med i opeation arrowhead.

Jag har tagit en paus från spelet tills saker händer. Det finns många hål att fylla. Bl.a. att serverhosters eller admins får verktyg att arbeta med, att duplicering kodas bort eller att nuvarande battleeye ersätts eller förbättras.

Trist att det dupas så mycket. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Inget speciellt, det är bara dupat

Aight. Tråkigt, dom behöver fixa till det så att det försvinner. Fett tråkigt om det blir sån inflation på items samt att det inte går att skilja dupade från riktiga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stickyone:

Cayote, ghillie o nvg mot svd???

Skickades från m.sweclockers.com

Vill du ge eller ha en svd?
Är det camo-modellen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gn1p:

Vill du ge eller ha en svd?
Är det camo-modellen?

Finns bara ghillie.

Permalänk

om inte hackat

Visa signatur

ja, exakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Finns bara ghillie.

Jag vet, vill inte ha den vanliga ocyh precis som fiskrens sa så är den framhackad om den inte har camo Därför undrar jag!

Permalänk
Medlem

Söker fortfarandet ett tält och SVD ammo. Har ett par extra NVG och en ghullie suit.

Visa signatur

Intel i5 2500k 3.3ghz | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GeForce GTX 570 1280MB SLI | 750w Corsair | Corsair Cooling Hydro H60 | Corsair Osidian 700D

Permalänk
Skrivet av cottonpicker:

Söker fortfarandet ett tält och SVD ammo. Har ett par extra NVG och en ghullie suit.

Har ett tält, tänks bytas mot något vapen?

Permalänk
Medlem

Hejhej!
Jag vill ha en SVD camo, kan ge AS50 (med riktiga AS50skott, fyra mag.) och något litet mer.
Någon?

Permalänk
Medlem

Byte på gång och snart klart, nato-mag mot SVD, right 511?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av cottonpicker:

Har flera tält, intresserad av ghillie suit.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit