DayZ utrustnings byte?

Permalänk
Medlem

Har en m16a2 m203 att byta, det är den med grenadelaunchern. Kan byta den och en NVG mot en as50 alltså du får:

M16a2 m203 +NVG

jag får:

As50+2-3 mag.

Permalänk
Skrivet av Pyootr:

du kan ju skriva vad ni har så man kan browsa lite /fönstershoppa)

Vi har massor saker ju :/
Vill du byta mot en m107 med lika många magasin som as50:n plus ghillie och nvg?

Permalänk
Medlem

söker m4 holo har det mesta som range finder ghillie nvgs osv /pma

Permalänk
Skrivet av Pwncake:

söker m4 holo har det mesta som range finder ghillie nvgs osv /pma

Du har pm

Permalänk
Medlem

Har:
NVG
AS50 + mag
M16A4 ACOG
Ghillie

Söker:
SVD
Range Finder
Tält
M4A3 CCO (bytte denna mot M16ACOG, ångrar mig och vill ha M4A3 CCO tillbaka)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 9900K 5GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Byter en burk bönor mot en as50

Permalänk
Skrivet av Ahlen:

Har:
NVG
AS50 + mag
M16A4 ACOG
Ghillie

Söker:
SVD
Range Finder
M4A3 CCO (bytte denna mot M16ACOG, ångrar mig och vill ha M4A3 CCO tillbaka)

Jag har en m4a3 cco, vad ger du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Jag har en m4a3 cco, vad ger du?

Står ju vad jag har att erbjuda vad vill du ha?

Visa signatur

Permalänk

Jag är desperat, måste ha en rangefinder, någon som har en och vill byta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Jag är desperat, måste ha en rangefinder, någon som har en och vill byta?

Har du ett crew? vet en server och plats där några snubbar har typ 20-25 tält uppsatta med typ 10 rangefinder, 10gps, massa ghilliesuits och NVG. Dog där precis, och hade allt man kan tänka sig är rätt lack på dom och vill raida dom med ett par snubbar, jag ljuger inte är 100% pålitlig och vi snackar skype medans, dom brukar vara 2 snubbar där om dom är inloggade men helst att vi går 5-6 pers om du har ett crew som sagt?

Permalänk
Skrivet av add9400:

Har du ett crew? vet en server och plats där några snubbar har typ 20-25 tält uppsatta med typ 10 rangefinder, 10gps, massa ghilliesuits och NVG. Dog där precis, och hade allt man kan tänka sig är rätt lack på dom och vill raida dom med ett par snubbar, jag ljuger inte är 100% pålitlig och vi snackar skype medans, dom brukar vara 2 snubbar där om dom är inloggade men helst att vi går 5-6 pers om du har ett crew som sagt?

Vi är 4st ghillie snipers (Fullt utrustade förutom rangefinders)

Permalänk

Ska nu sammanfatta allt som jag söker i ett inlägg, känner att jag skrivit ganska många inlägg iallafall,
Jag söker Rangefinder, det är ganska akut..
Söker även en as50 med några magasin till
Söker även en svd camo (Behöver inte ha magasin till, för det har vi redan)

Vad vi har som vi skulle kunna byta bort: m107,DMR,NVG,GPS,ghillies,camo,M4 holo (verkar vara populär), har även annat såklart men det här är det jag tror folk skulle kunna vilja ha, vi har även magasin till alla dessa vapen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Okej, Nu är jag jävligt trött på detta, vi har typ 10 fordon, massa ghilllie suits,nvg,m136 och fan allting, förutom range finder och as50, precis vad jag vill ha!
Vad vill ni ha för en rangefinder? nvg+ghillie?
Och en as50 med mag söker jag också, vad vill ni ha för det? vi har alldelles för mycket ghillies och nvgs och allt sånt, kan äcven tänka mig att byta till mig mag bara, kanske inte om du har 1 men om du har 3st as50 mag så kanske vi kan byta

Var fasen hittar ni alla godsaker? Jag rensar NW Airfield, Starny Sobor, Heli crashsites, jakttorn mm. hela tiden. Sitter bara med Ghille, och en MK48 och andra bra småsaker. Har letat ihjäl mig efter NVG framför allt men dom e ju omöjliga att hitta.

Tyvärr så finns det tydligen för många serverhoppare som bara plockar åt sig godsaker och sedan fortsätter på nästa server. Likaså så går det ju att mörda andra medspelare men så lågt har jag inte sjunkit ännu trots att jag levt i 17 dagar.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Vi har massor saker ju :/
Vill du byta mot en m107 med lika många magasin som as50:n plus ghillie och nvg?

mjaaah har allt jag behöver igentligen enda som jag vill ha är antingen en SVD eller en M4a1 camo SD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Ska nu sammanfatta allt som jag söker i ett inlägg, känner att jag skrivit ganska många inlägg iallafall,
Jag söker Rangefinder, det är ganska akut..
Söker även en as50 med några magasin till
Söker även en svd camo (Behöver inte ha magasin till, för det har vi redan)

Vad vi har som vi skulle kunna byta bort: m107,DMR,NVG,GPS,ghillies,camo,M4 holo (verkar vara populär), har även annat såklart men det här är det jag tror folk skulle kunna vilja ha, vi har även magasin till alla dessa vapen

Vad har du för M4er som du kan tänka dig byta mot AS50 + 4 mag

EDIT: M4A3 CCO + GPS mot AS50 och 4 mag?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Ahlen:

Vad har du för M4er som du kan tänka dig byta mot AS50 + 4 mag

EDIT: M4A3 CCO + GPS mot AS50 och 4 mag?

Låter okej för mig, skickar pm

Permalänk
Skrivet av Aqua_HeaD:

Var fasen hittar ni alla godsaker? Jag rensar NW Airfield, Starny Sobor, Heli crashsites, jakttorn mm. hela tiden. Sitter bara med Ghille, och en MK48 och andra bra småsaker. Har letat ihjäl mig efter NVG framför allt men dom e ju omöjliga att hitta.

Tyvärr så finns det tydligen för många serverhoppare som bara plockar åt sig godsaker och sedan fortsätter på nästa server. Likaså så går det ju att mörda andra medspelare men så lågt har jag inte sjunkit ännu trots att jag levt i 17 dagar.

Vi serverhoppar inte iaf, efterssom vi har fordon så kör vi på en specifik server, ghillies har vi hittat i kontorsbyggnaden i elektro,nvg vid crash sites (bara crash sites på NW airfield ;O) om du kör länge så kommer du också ha bra saker

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Vi serverhoppar inte iaf, efterssom vi har fordon så kör vi på en specifik server, ghillies har vi hittat i kontorsbyggnaden i elektro,nvg vid crash sites (bara crash sites på NW airfield ;O) om du kör länge så kommer du också ha bra saker

Har levt i 17 dagar jag med nu, men NVG är väl det jag saknar mest nu. Annars har jag nog nästan allt som jag behöver. Bara att leta vidare.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Byter en burk bönor mot en as50

går det bra med m107?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noobenu:

går det bra med m107?

Jaaa! hoppas du är seriös ?

Permalänk
Medlem

Byter bort ett felfritt och extremt ovanligt vapen.
G36C SD camo
Det använder samma ammunition som m16 (och många fler) vapnet. Det vill säga 5.56x45mm.

Detta vapen plockade jag upp då jag dödade en fuskare. Det är inte ett vapen som kan hittas vid spawn-locations utan måste hackas in i spelet. Det är inte tillåtet att hacka in vapen i DayZ men det är tillåtet att ha dem.
Det är i min åsikt en logisk regel då det vore korkat att banna omedvetna spelare för att de plockat upp ett hackat vapen.
(källa: http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/51047-g36c-sd-camo/ )

Då detta är ett väldigt ovanligt vapen vill jag byta det mot 50.cal + ghillie eller något annat om du kommer med förslag.
PMa eller adda på Skype "carlssonn"

Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Du skulle möjligen inte kunna tänka dig avslöja vart campet är? Hittade ett enormt igår på us 1044 med 20+ tält. Drog dit idag och alla tält var platta.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av snakedad:

Du skulle möjligen inte kunna tänka dig avslöja vart campet är? Hittade ett enormt igår på us 1044 med 20+ tält. Drog dit idag och alla tält var platta.

Avslöjar inte vart det är, är på väg dit nu med 6 snubbar från SweC. Så vi ska förmodligen rensa det nu men servern fuckar så måste vänta ut det.

Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på att byta min M16A4 ACOG mot ett tält

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Avslöjar inte vart det är, är på väg dit nu med 6 snubbar från SweC. Så vi ska förmodligen rensa det nu men servern fuckar så måste vänta ut det.

Sitter ni inne på mumble? Taggar annars gärna på? Skulle vara roligt med ett äventyr.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av snakedad:

Sitter ni inne på mumble? Taggar annars gärna på? Skulle vara roligt med ett äventyr.

jag och min polare kommer med om ca 1h också!

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem

Finns inne i kanalen bz safe zone.

Visa signatur

-haxorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av snakedad:

Uppföljning på detta, det är vårt camp. Eller var. Vi har tömt och flyttat nu.
Gjorde en kul grej av det, vi svarar på deras förfrågan om hjälp för att raida det.
Lyckas få dem att lita på oss. Hjälpte dem raida vårt eget camp. Fast de fick inga grejer.
Sköt ihjäl båda. Övertygade dem att det var "de onda klansmännen" som dödade dem.
Fick dem att komma tillbaka igen, de dog några gånger på vägen så en gav upp.
Den andra kom upp en gång till, fick kolla igenom tälten och se dem nästintill tomma.

Och sen unloadade 3 av oss ett varsitt mag på honom.

Så vi fick en kul upplevelse av det, fick leka lite med dem och de har fått känna straffet av att gå en timme och förlora allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasha:

Gjorde en kul grej av det, vi svarar på deras förfrågan om hjälp för att raida det.
Lyckas få dem att lita på oss. Hjälpte dem raida vårt eget camp. Fast de fick inga grejer.
Sköt ihjäl båda. Övertygade dem att det var "de onda klansmännen" som dödade dem.
Den andra kom upp en gång till, fick kolla igenom tälten och se dem nästintill tomma.

Så vi fick en kul upplevelse av det, fick leka lite med dem och de har fått känna straffet av att gå en timme och förlora allt.

Klockrent!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av Sasha:

hahaha