DayZ utrustnings byte?

Permalänk
Medlem

Har 2 ghillie suits, vill göra byte mot 2 nvgs eller något annat spännande, kom med förslag

Visa signatur

Intel i7 4790k | Gigabyte Z97 HD3 | GeForce GTX STRiX 980 | 16 GB G.Skill RipJaws 2133 MHZ | Corsair Hydro H90 | NXZT h440 | SSD: OCZ Trion 500GB | BenQ TFT 24'' XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem

1 gps och 1 range finder bytes mot ghillie suit eller någon intressant sniper, dock ej DMR eller cz550

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel Xeon 5650@4.0 | Gigabyte UD5 x58 | 8GB DDR3 1600mhz | Noctua NH D14 | Corsair HX 1000W | MSI GTX 970 Gaming | Intel 530 180GB SSD | Intel 520 120GB SSD | Asus ROG SWIFT PG278Q | Func KB460 | Logitech g400 | Audio Technica ATH M50

Permalänk
Medlem

Varför vill man byta bort as50? Med natomags tar den ju 175k skada, det är ju helt i en liga för sig. Finns ju inget vapen i närheten av hur bra det är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saouma:

Har 2 ghillie suits, vill göra byte mot 2 nvgs eller något annat spännande, kom med förslag

Tja, har en NVG byter gärna mot en ghilliesuit! adda skype om intresserad adde9400

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Tja, har en NVG byter gärna mot en ghilliesuit! adda skype om intresserad adde9400

Addade dig på skype

Visa signatur

Intel i7 4790k | Gigabyte Z97 HD3 | GeForce GTX STRiX 980 | 16 GB G.Skill RipJaws 2133 MHZ | Corsair Hydro H90 | NXZT h440 | SSD: OCZ Trion 500GB | BenQ TFT 24'' XL2420T 120Hz

Permalänk

Söker en as 50 med något mag till, ge förslag på vad ni vill ha, vi har det mesta
(as 50 ammot, inte m107 ammot även fast det också funkar)

Permalänk
Medlem

Jag har M4A1 CCO (8 mags) och M107 (3 mags) och vill gärna byta mot M4A1 CCO SD / M14 EP1 / M4A3 CCO eller någonting annat smarrigt!

Visa signatur

Chassi: R4 Black CPU: Core i7 3770k @ 4,5 GPU: 2x GTX 780 1150/1600 RAM: Corsair 16GB 1866Mhz Dominator
Mobo: Gigabyte Z77 UP7 SDD: Samsung 840 PRO 256GB PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold
CPU Kylare: H80I

Permalänk
Medlem

Har en hellvetes massa NV goggles och Rangefinders, om nån har något intressant att byta mot kan ni ju ge förslag

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

Har en hellvetes massa NV goggles och Rangefinders, om nån har något intressant att byta mot kan ni ju ge förslag

Du är inte ute efter en ficklampa?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Du är inte ute efter en ficklampa?

tja om du har det så dåligt ställt kan jag bjuda dej på ett par nv goggles (om du tar dej upp till typ black mountain och hämtar dem)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

tja om du har det så dåligt ställt kan jag bjuda dej på ett par nv goggles (om du tar dej upp till typ black mountain och hämtar dem)

Näe?! Fan va kung!
Vilken server och tid?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Söker rangefinder,as50,as50 mag, coyote backpack, någon som har och behöver något annat? (Vi har det mesta, camo,ghillie,nvg,gps, lite vapen (m107,m24, m4 holo och lite annat), även tält har vi att byta bort osv)

Permalänk
Medlem

Hej, jag är vid airfield NW om Stary Sobor, med brutet ben, skulle behöva morfin. Det enda jag har att erbjuda är en MP5SD6 utan mag. Vore jätte tacksam om någon ville hjälpa.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K][Nvidia GTX 760]

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

Har du kvar rangefinders? Har ett stycke m4 cco sd, svd, bizon osv att byta. Finns tillgänglig i dayz\bz safezone på swec's mumble.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av snakedad:

Har du kvar rangefinders? Har ett stycke m4 cco sd, svd, bizon osv att byta. Finns tillgänglig i dayz\bz safezone på swec's mumble.

hur många behöver du? en m4 cco sd eller svd skulle inte sitta fel! var är ip mumble?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Note to self, surfa inte på SweC samtidigt som du spelar DayZ. Dog just när jag kommit till Black Mountain

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Note to self, surfa inte på SweC samtidigt som du spelar DayZ. Dog just när jag kommit till Black Mountain

vilken server? hörde just 10000 skott där då ja logga inn?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

hur många behöver du? en m4 cco sd eller svd skulle inte sitta fel! var är ip mumble?

Swec's Mumble. Skulle behöva så många rangefinders du kan avvara. Får ta det runt midnatt om du är inne då? Kommer befinna mig en bit väster om NWA. Ska finnas m4 cco sd med 5 magasin, samt svd med så mycket ammo du kan bära.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av snakedad:

Swec's Mumble. Skulle behöva så många rangefinders du kan avvara. Får ta det runt midnatt om du är inne då? Kommer befinna mig en bit väster om NWA. Ska finnas m4 cco sd med 5 magasin, samt svd med så mycket ammo du kan bära.

låter för bra för att vara sant :/ påväg till campet och kolla hur många vi har nu!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Söker en Svd camo helst men några mag också. vad jag har att erbjuda är, rangefinder, nvg, gps, as50, eller l85. inte mot allt kanske men skicka pm ifall ni vill byta mot något

Edit: kan även fixa en ghillie

Permalänk
Medlem
Skrivet av trattjaevel:

vilken server? hörde just 10000 skott där då ja logga inn?

De 172

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Okej, Nu är jag jävligt trött på detta, vi har typ 10 fordon, massa ghilllie suits,nvg,m136 och fan allting, förutom range finder och as50, precis vad jag vill ha!
Vad vill ni ha för en rangefinder? nvg+ghillie?
Och en as50 med mag söker jag också, vad vill ni ha för det? vi har alldelles för mycket ghillies och nvgs och allt sånt, kan äcven tänka mig att byta till mig mag bara, kanske inte om du har 1 men om du har 3st as50 mag så kanske vi kan byta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Okej, Nu är jag jävligt trött på detta, vi har typ 10 fordon, massa ghilllie suits,nvg,m136 och fan allting, förutom range finder och as50, precis vad jag vill ha!
Vad vill ni ha för en rangefinder? nvg+ghillie?
Och en as50 med mag söker jag också, vad vill ni ha för det? vi har alldelles för mycket ghillies och nvgs och allt sånt, kan äcven tänka mig att byta till mig mag bara, kanske inte om du har 1 men om du har 3st as50 mag så kanske vi kan byta

har en AS50 med 4-7 mag om det skulle vara intressant

Permalänk
Skrivet av Pyootr:

har en AS50 med 4-7 mag om det skulle vara intressant

Det är jävligt intressant, vad vill du ha för den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Det är jävligt intressant, vad vill du ha för den?

ja helst en svd camo om du har

Permalänk
Skrivet av Pyootr:

Det har vi tyvär inte
men vi har massor andra vapen

Permalänk
Skrivet av Pyootr:

Du kan 1 ghillie suit och 2 l85:or för dom är ju fan helt värdelösa endå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Du kan 1 ghillie suit och 2 l85:or för dom är ju fan helt värdelösa endå

mjaaah har redan L85 så vill helst ha en SVD eller en SD variant på M4:orna

Permalänk
Medlem

Söker en as50, har allt, ghillie, NVG, rangefinder,gps. Dock inte så mycket vapen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dayz-Nooben:

Det har vi tyvär inte
men vi har massor andra vapen

du kan ju skriva vad ni har så man kan browsa lite /fönstershoppa)