Permalänk
Medlem

Chassi!!!

Jag funderar på att köpa ett nytt chassi, ska man ta ett hederligt gammalt chieftech eller ska man ta ett lite modernare Lian Li.

Vad skulle ni ha tagit?

Visa signatur

Kossor äeger

Permalänk
Medlem

Lian Li helt klart!
Köpte ett PC 60 för ca 2.5 månader sedan! Grymmt nöjd!

Visa signatur

Asus P7P55D Pro - Intel Core i5 720@3,25 GHz - 4 Gb Corsair DDR3 - 8800 GTS 640 Mb - 1,6 Tb - LianLi PC-60

Permalänk

Väljer du mellan Chieftec och Lian Li??? Är du galen? Det är inget VAL! Det är en självklarthet... herregud. Köp ett Lian Li om stålarna finns där dom ska!

Visa signatur

[size="1"]...and on the 8:th day God[/size] [font="arial"][size="3"]overclocked[/size][/font].

Permalänk

Bygg eget eller köp ett skit chassi och bygg om, köpte mitt för 200:- och det blev skit bra efter lite moddning, fast jag ska bygga ett nytt snart.

Permalänk
Inaktiv

nä... köp ett Chieftec med pleiglas i dörren, och sätt i ett blått CCFL, så har du ett chassi som ingen annan har

klart som fan att du ska ta ett LianLi! btw, vad är skillnaden på PC70 och PC71?

Permalänk
Medlem

Köp det som _du_ vill ha.
Chieftec är ganska vanliga men det är Lian-Li också inom en snar framtid så det spelar ingen roll.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

varför just en av de två? välj nått som inte alla har!
Snart kommer hemdatorerna ha Lian Li ffs

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem

CompuCase CI-6919 Black

den har 120mm fläkt hål fram och bak och filter framtill...tjocka sidoplåtar som chieftech och ser snyggare ut

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

LianLI för guds skull.

Men om du vill vara som alla andra o smälta in i mängden så är Chieftec perfa!.

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd