Beställt delar men blev osäker på mina val.

Permalänk
Medlem

Beställt delar men blev osäker på mina val.

Hej!

Jag sitter i nu läget med ett sönder sparkat grafikkort samt moderkort på min speldator.

Jag kommer behålla CPU (Phenom 2 X4 965), Nätagg (Corsair 650W) samt diskar o burk.

Jag har beställt följande men blev lite osäker på om jag gjort dåliga val av delar. Kravet va att det skulle finnas i lager på inet-ringön eller webhallen i GBG så jag kan hämta ut det imorgon.

Följande är beställt:
ASUS Radeon HD7770 2GB (HD7770-2GD5) (från webhallen)

ASUS SABERTOOTH 990FX - ATX (från inet-ringön)

Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 PC3-12800 1600MHz (från inet-ringön)

Intel Intern SSD 330 Series 120GB SATA III 2.5" (från webhallen)

Det jag är mest tveksam till nu efter bokningen är grafikkortet. Jag kan lägga till 2-300kr om det är värt det och det måste som sagt finnas i lager hos någon av butikerna.

Tacksam för svar.

/Trött göbbe

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av djfrazz:

Hej!

Jag sitter i nu läget med ett sönder sparkat grafikkort samt moderkort på min speldator.

Jag kommer behålla CPU (Phenom 2 X4 965), Nätagg (Corsair 650W) samt diskar o burk.

Jag har beställt följande men blev lite osäker på om jag gjort dåliga val av delar. Kravet va att det skulle finnas i lager på inet-ringön eller webhallen i GBG så jag kan hämta ut det imorgon.

Följande är beställt:
ASUS Radeon HD7770 2GB (HD7770-2GD5) (från webhallen)

ASUS SABERTOOTH 990FX - ATX (från inet-ringön)

Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 PC3-12800 1600MHz (från inet-ringön)

Intel Intern SSD 330 Series 120GB SATA III 2.5" (från webhallen)

Det jag är mest tveksam till nu efter bokningen är grafikkortet. Jag kan lägga till 2-300kr om det är värt det och det måste som sagt finnas i lager hos någon av butikerna.

Tacksam för svar.

/Trött göbbe

http://www.inet.se/produkt/5409435/powercolor-radeon-hd7850-2...

Permalänk
Medlem

Finns inte i lager.

Visa signatur