Alltså för otrevlig skitpersonal på inets verkstad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XsvennebananX:

Slutta gnälla och tacka ja till det nya moderkort (som det verkar som de erbjuder) och va glad för att du inte behöver köa ett nytt bara för att du slarvat när du packeterat

Håller med dig.. han borde vara glad!

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Administrativ avgift

Förlåt men det jag är lite paff över är att han sa att jag packade det bra och så det inte kunde röra sig i kartongen delvis la massor med pap där manualerna låg. Så då tänkte jag att det där skyddet inte behövdes för moderkortet kunde inte röra sig och att skyddslåset var på. Det han antog var att jag hade hävt sönder det vid urmontering, när jag frågar om hans bilder vägrar han totalt. Det var det jag menade sen när jag frågade om han kunde skicka bilderna börja han tjata om att han inte skulle göra det.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Gyhlen:

Håller med dig.. han borde vara glad!

Kanske inte då jag inte har pengar till ett nytt moderkort? Kanske var pengarna jag slet så hårt för i sommar som jag byggde för? Dvs så att säga att teknikern sa att det inte kan ha uppstått under frakt. Jag har nu tränat av mig ilskan så nu är jag lite mer rationell, dvs det jag stör mig sjukt mycket på är att han inte skickade bilder på moderkortet....

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

Wow så många inlägg av gnäll! men visst det är svårt o läsa vad han skrev men det räcker med att en skriver det inte 20.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel(R) Core(TM)i7-3770 CPU @ 3,40 GHz I AMD radeon(TM) HD 7770 2 gb I 12 gb ram I 1 tb hdd

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av swillzskillz:

Wow så många inlägg av gnäll! men visst det är svårt o läsa vad han skrev men det räcker med att en skriver det inte 20.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag var lite arg och bara babla på ja du vet hur det är så det är nog rätt att de säger att de är missnöjda med det, jag får ursäkta mitt beteende just då.

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Geeks
SweClockers

Förvirringen är total pga. språkförbistring.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015