Skall flytta mina gubbar från Outland då den alltid är full, kollar 3 servrar...

Permalänk

Skall flytta mina gubbar från Outland då den alltid är full, kollar 3 servrar...

Hej!

Är nu trött att sen MoP kom ut inte kunna logga in på mina vanliga gubbar, så tänkte flytta dem till en server ja kan utnyttja dem på.

Frostwhisper

Al'Akir

Xavius

Vilken av dessa 3 är den bästa?

Tack för hjälp.

"edit": So far verkar Al'Akir mest populär med 3 av 4 röster, ni andra som inte röstat och som vet vilken som är bäst enligt ert tycke får gärna rösta och även gärna skriva en rad om varför ni tycker just den server ni valde är bäst

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Jag spelade på Al'Akir förr. Tyckte dock det var lite för lite folk för att kunna tjäna bra på AH ^^,

Permalänk
Medlem

Stanna outland, köerna kommer vara borta snart..det här är bara något idiotiskt blizzard gör lite hastigt..vänta en 2 veckor ska du se..annars kommer du spela på en död server och vilja flytta tillbaka om du inte gillar låg populated då

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Skrivet av Xenoz:

Stanna outland, köerna kommer vara borta snart..det här är bara något idiotiskt blizzard gör lite hastigt..vänta en 2 veckor ska du se..annars kommer du spela på en död server och vilja flytta tillbaka om du inte gillar låg populated då

Tror du de kommer vara borta?

3000 i kö varje gång ja kommer hem från jobbet :/

Så segt bara att behöva vänta

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Inaktiv

Har ett gäng karaktärer på Al'akir, kan inte påstå att det är dåligt med folk där (horde), men några köer är det inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Sitter i samma pos som du, har 7 gubbar på Outland och 2 på SS, funderar på en massflytt då båda har free mig med 2 gemensamma servrar.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Al'Akir var min main Realm under hela Wotlk. Var helt död under Cataclysm. Ekonomin och alla bra guilds var i princip borta. Tycker att du ska stanna på outland, det är den bästa servern Köerna kommer att gå ned då många tänker som du : Flytta för o få bort Que-Time.

Visa signatur

Fan glor du på

Permalänk
Medlem

Hade på en keyspammer igår, bara för att jag inte skulle DC'a innan raid, går och äter, kommer tillbaka, DC. Blev ingen raid den kvällen... :/

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuLLvaD3n:

Hade på en keyspammer igår, bara för att jag inte skulle DC'a innan raid, går och äter, kommer tillbaka, DC. Blev ingen raid den kvällen... :/

Har du tangentbord eller mus med macro kan du ställa in att den ska gå en slinga eller köra rotationer på combat dummys. Då blir du aldrig dissad.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Flyttade precis alla mina gubbar från Ravencrest till Frostwhisper. Jättenöjd med servern! Lagom med folk, super trevliga. Auction House är bra, i alla fall på Horde sidan. Gott om bra guilder också.

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk

Byt inte till frostwhisper! Har lirat på den sen wotlk och under cata var den helt död och nu har det väl gått upp lite mer i population fast inte märkvärdigt.
Hade en ally där, var max 50st online då jag var online (upp till 6h) och det var max 5 85:or och resten low leveled....

Migga hellre till sylvanas eller neptulon (om du är ally) då lovar jag dig att du inte kommer att ångra dig, riktigt bra servers!

Visa signatur

Fractal Design Nano S - Asus Z170I Pro Gaming - Asus 1060 OC - 8GB Kingston Hyper X - 250GB Samsung 850 Pro

Permalänk
Inaktiv

Samma gäller Eonar (Ally), sjukt bra med folk där men ändå inga köer.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Har du tangentbord eller mus med macro kan du ställa in att den ska gå en slinga eller köra rotationer på combat dummys. Då blir du aldrig dissad.

Jo, men det var mer att jag spontant hade blivit DC'ad, men är det inte lite löjligt att man ens ska behöva göra så för att kunna raida. Loggar jag in efter skolan så hinner jag inte in till 7, då vi börjar raida.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Skrivet av Manett:

Flyttade precis alla mina gubbar från Ravencrest till Frostwhisper. Jättenöjd med servern! Lagom med folk, super trevliga. Auction House är bra, i alla fall på Horde sidan. Gott om bra guilder också.

Tyvärr kör jag ally, är för tillfället inte intresserad av Horde ännu, kanske i framtiden

Skrivet av k.severikangas:

Byt inte till frostwhisper! Har lirat på den sen wotlk och under cata var den helt död och nu har det väl gått upp lite mer i population fast inte märkvärdigt.
Hade en ally där, var max 50st online då jag var online (upp till 6h) och det var max 5 85:or och resten low leveled....

Migga hellre till sylvanas eller neptulon (om du är ally) då lovar jag dig att du inte kommer att ångra dig, riktigt bra servers!

Skrivet av Segas:

Samma gäller Eonar (Ally), sjukt bra med folk där men ändå inga köer.

Skickades från m.sweclockers.com

Kan itne lägga 1000 spänn på att migga mina gubbar, men ja har suttit och tänkt efter och tänker ge det lite väntan och hoppas att de sjunker med folk de närmsta veckorna, tack iaf för visat intresse för att svara i tråden alla som gjort det, ni får gärna fortsätta använda tråden för egna frågor osv.

Tack för mig!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Rekomenderar annars free migg till twilights hammer, har varit min main server sedan vanilla den var nästan död i cata, men nu har väldigt många från ol kommit in hit. Servern pendlar mellan medium och full.

Permalänk

Synd att du missade free migg till twilights hammer då, nästan alla som drog från outland drog dit, så nu är det en full server och fcm är borta.

Du ska nog inte välja någon av dessa 3 andra, dom kommer vara ghost realm om några veckor/månader.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Kön har ju minskat med typ 35% senaste veckan.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Själv spelar jag ally på Darksorrow, väldigt mycket svenskar som spelar där också. Aldrig köer in på servern, men ändå väldigt mycket folk.

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"