Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ture6600:

Hur var det nu med eduroam och WP8 de var inte riktigt bästa kompisar eller? Någon som har kollat närmare på det?

Jag har inte haft några problem med eduroam ialla fall

Permalänk
Medlem

Komigen nu lite brister vill vi höra. Även fast man har pungat ut nästan 6k för en telefon kan man endå skriva vad man stör sig på. Många som verkar fega med det.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Komigen nu lite brister vill vi höra. Även fast man har pungat ut nästan 6k för en telefon kan man endå skriva vad man stör sig på. Många som verkar fega med det.

Öhhh va? Tycker folk har varit väldigt flitiga de senaste dagarna med att raportera allt från lösa batterier till gråimport.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Komigen nu lite brister vill vi höra. Även fast man har pungat ut nästan 6k för en telefon kan man endå skriva vad man stör sig på. Många som verkar fega med det.

Jag tycker att det är tvärt om, att de som har problem är de ända som låter. Visst är det bra att brister kommer fram, men då tycker jag personligen att det positiva ska komma fram också. Det jag vill se är fler användare som säger vad de tycker om telefonen om WP8 och även fler recensioner här i tråden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ja det hade varit roligt om fler skrev nåt inlägg om vad de tyckte om telefonen, lite mer matigt då alltså!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk

Jag har inga problem som jag har märkt av. Det som kan anmärkas är att batteriet tar slut relativt snabbt. Dock är det inte värre än min gamla LG Optimus 7.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Medlem

Jag skrev tidigare i tråden att jag har problem med mitt microsoft-konto både vad det gäller facebook-chatt funktionen och att logga in på Xbox music. Jag verkar vara ensam vad det gäller detta.

Mitt problem med facebook-chatten är att när jag loggar in med det önskade microsoft-kontot fastnar den på "ansluter".

Problemet med Xbox Music är att jag skriver in ett konto och att den skickar koden till ett annat. Ett konto jag ALDRIG provat logga in med, dock är det mitt alternativa konto.

Någon som ser en lösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Komigen nu lite brister vill vi höra. Även fast man har pungat ut nästan 6k för en telefon kan man endå skriva vad man stör sig på. Många som verkar fega med det.

En sak som jag har märkt med min telefon. Vet inte om det gäller alla så skulle gilla om mer Lumia användare svarade på detta.

Spoiler taggat för jag inte vill förstöra folks upplevelse om de hatar irritationsobjekt. Läs med egen vilja!

Om man trycker på baksidan ca 1 cm neråt från N:et i "Nokia" (Ca 2 tummar från botten). Ibland så kommer det ett "knakande" ljud därifrån, liknande att det är ett hålrum just under den spotten. Det känns ut i sidorna och gör att telefonen inte känns som en solid tegelsten längre.

Dold text
Permalänk
Medlem

Jag råkade ut för ett jobbigt problem när jag skulle ställa in mitt exchangekonto på min Lumia, den ville inte godkänna det, så jag kom inte åt alla mina kontakter.
Så jag använde appen " överför mina data", jag kopplade upp mig med blåtand till min iPhone, och allt gick bra, kontakterna kom över.
Men jag fick fortfarande inte igång mailen.
I fredags så skulle jag göra en systemåterställning, märker då att appen "överför mina data"
inte har kopierat kontakterna från iphonen utan har KLIPPT ur dom, så iphonen är tom, och den har synkat med min exchange, så det är tomt på mailen oxå.

Alla kontakter borta... överallt....jobbigt läge.
Det var några svettiga timmar innan dom gick att trolla fram dom från mailservern igen.

Visa signatur

Andreas

Permalänk
Medlem

Bara för det delvis tillhör ämnet, eftersom en telefon blev ju utbytt för att kunna använda Lumian.

Permalänk
Medlem

Nån bildad person i tråden som kan franska o kan förklara whut thu fuck is up med deras reklam?
http://m.youtube.com/watch?v=UDfRGIt8sC8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Nån bildad person i tråden som kan franska o kan förklara whut thu fuck is up med deras reklam?
http://m.youtube.com/watch?v=UDfRGIt8sC8

Den visar bara att skärmen är supersensitive. Att den är udda med OCD morsan är man väl van med.

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Bara för det delvis tillhör ämnet, eftersom en telefon blev ju utbytt för att kunna använda Lumian.
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/403058_10151186...

Det hör ju även till ämnet eftersom det där inte går att göra med Lumian

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Massabrassan:

Kunde inte ha sagt det bättre själv. En bra webbläsare ersätter appar i 95% av fallen. Appar för nyheter, facebook och väder är ju t.ex. helt meningslösa. Om det däremot är något vettigt som ett spel eller spotify är det en annan femma.

Varför skulle man inte kunna köra både spel och spotify. HTML5 har stöd för rotationslås, 3D grafik, lagring på telefonminnet etc.

Permalänk
Medlem

Mitt problem är att skärmen flimmrar ganska mycket, men inte alltid. Borde lämna in den, men tråkigt att va utan den. Lär också va svårt att få en ny ifall den inte gick att laga eftersom de inte finns så många nu.

Ingen annan märker en flimmrande skärm? Kommer mest på ljusa stillbilder, då ser de ut som om att det blinkar väldigt snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massabrassan:

Kunde inte ha sagt det bättre själv. En bra webbläsare ersätter appar i 95% av fallen. Appar för nyheter, facebook och väder är ju t.ex. helt meningslösa. Om det däremot är något vettigt som ett spel eller spotify är det en annan femma.

skulle även uppskatta en ordentlig flash spelare som funkar till typ 1channel, fotbollskannalen, osv..

Permalänk
Medlem
Skrivet av fadik555:

Mitt problem är att skärmen flimmrar ganska mycket, men inte alltid. Borde lämna in den, men tråkigt att va utan den. Lär också va svårt att få en ny ifall den inte gick att laga eftersom de inte finns så många nu.

Ingen annan märker en flimmrande skärm? Kommer mest på ljusa stillbilder, då ser de ut som om att det blinkar väldigt snabbt.

Har också märkt att min flimrar till ibland.

hade lite problem med mina kontakter när jag skulle synka från mitt google konto. Den synkade över ca. halva listan men sen skippade den resten vet inte varför. Slutade med att jag fick exportera en csv fil och sen importera den på mitt hotmail konto för sedan synka den vägen. Men när jag gjorde detta märkte jag att den dubblerade massa kontakter och nu är ca 80% av hela telefonboken dubblerad med kontakter. Går det att slå samman alla på någon sätt via telefonen? Gick inte i hotmail då den ville slå ihop alla med samma namn men inte med samma nummer.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem

NokBook

Nu när min Lumia 920 är på väg så vill jag ha en tillhörande Nokia Laptop också. En NokBook kanske! Med en snygg glimmande Nokia tag på. Överlägset snyggast och bäst DPI skall det vara på den i så fall. En NokiaTV skulle inte vara helt fel heller. Kanske en Nokia-soffa att sitta i med inbyggd massage också?

Komigen Nokia! Jobba på nu med R&D, jag vill köpa!

Visa signatur

"Obi-Wan: Luke, you will find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
— Return of the Jedi
So help spread Dogecoin Many world. Such address: D6wTiKAD9hbVcgRgML687jvj2KiqAbiaUR
So good Much deed! ( Currently: Very few DOGEcoins donated ) even few deeds can be good!

Permalänk
Medlem

Nokia L920 är nog den absolut bästa telefonen på marknaden just nu. Punkt.

Har använt min gula i två dagar och måste säga att den är fantastisk. Det märks att Nokia har förfinat designen och tillverkningen av telefonen för den känns ännu mer gedigen jämfört med N9:an. Inget som helst knakande eller andra missljud när jag trycker på den. Telefonen känns inte det minsta hal utan sitter som klistrad i handen så jag är glad att jag valde en blank modell. Tyngden och storleken känns mycket bra och min gamla telefon upplever jag nu som alldeles för liten och lätt. En vacker telefon helt enkelt (http://sdrv.ms/Ujm1p1)

Jag förstår om vissa användare väljer HTC 8X framför L920 för den sistnämnda ser riktigt stor ut. Håller man båda telefonerna i handen så märks däremot inte viktskillnaden av, vilket även sambon (som är en lycklig ägare av en 8X) håller med om.

Samtalskvaliteten är som alltid med Nokia-telefoner kanon.

Kameran är verkligen fenomenal. Den springer åttor runt kameran i N9:an och känns riktigt bra att äntligen kunna ta vettiga bilder där det inte är fullt så ljust. Blixten är överraskande bra. Jag skriver inte ut bilder i A3 och pixelpeepar inte bilder i 100% förstoring så för mig ser bilderna i dagsljus bra ut. Nästan alla mina mobilbilder tas i mindre perfekta ljusförhållanden, som inomhus eller utomhus efter jobbet, och därför har jag har hellre en oskarp bild i dagsljus än ingen bild alls av restaurangbesöket. Skulle däremot vara trevligt om interfacet krävde färre klick för att ändra de olika parametrarna.

För min del känns det som att ha oändligt med appar eftersom att jag tidigare hade Nokias N900 och N9 som båda har ett i stort sett obefintligt utbud. Jag antar och förstår att en användare av Android eller iOS kan sakna vissa appar, speciellt mer nischade sådana.

WP8 passar mig rätt bra för jag har tröttnat på att ha telefoner som kräver så otroligt mycket jobb för att kunna få en bra upplevelse. Gränssnittet är modernt, lättarbetat och flyter på helt otroligt bra. Inte stött på några större problem ännu (som omstarter, låsningar eller liknande) utan får nog återkomma efter att ha använt telefonen mer i vardagslivet.

Många poster på t.ex. WPCentral vittnar om att något i telefonen låter märkligt när vibratorn kickar igång och även detta problem har jag med min enhet. Har inte riktigt bestämt mig för om detta är ett tillräckligt stort problem som gör det värt att antingen försöka få en ny enhet eller lämna in på reparation. Om jag skakar telefonen så hörs inget som tyder på att delar sitter löst. Jämfört med motorn i HTC 8X så spinner den i 920 upp mycket snabbare och det kanske kan vara orsaken till ljudet. Med lite tur kanske Nokia kan finjustera och på så sätt minska (o)ljudet.

Använder appen vibeMassage för att verkligen lyfta fram problemet. Vid t.ex. mottagna SMS eller liknande så upplevs det inte riktigt så störande. Vid vissa tillfällen i videon så är det kameran som ger i från sig ett ljud när den fokuserar.

Jag älskar min telefon och är glad att all denna väntan inte var i onödan (F5-tangenten får nu vila iom. att jag slipper kolla den här tråden varje timme). Det är även skönt att WP har två ruskigt bra enheter på marknaden med L920 och HTC 8X vilket förhoppningsvis leder till att användarantalet ökar och vi får ännu mer roliga (och nischade) appar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zsh:

Hmm första problemet.....allt lirar som det ska via WiFi, men telefonfan vill inte köra 3G. SIM korter fungerar till 100% då den flyttades från iphone till denna och i den gamla telefonen så fungerar det som det ska. (3g, mm är valt under inställningar->mobilnät. Dataanslutning är på såklart.
APN är där, snappades upp automatiskt av telefonen. Flera omstart av telefonen gjorda...hjälper inte ett skit. Trött man blir.

edit: verkar inte vara ensam om problemet http://discussions.nokia.com/t5/Nokia-Lumia/Lumia-920-doesn-t...

edit2: Efter ett samtal till supporten så kunde de inte göra något konkret, men konstigt nog 5 min senare så började 3g lira

Det verkar ta en stund för den att hitta dataanslutningen när man har lagt i simkortet eller byter mobilnätverk. Bara att vänta några minuter så hittas det automatiskt.

Skrivet av Reyintaz:

Om man trycker på baksidan ca 1 cm neråt från N:et i "Nokia" (Ca 2 tummar från botten). Ibland så kommer det ett "knakande" ljud därifrån, liknande att det är ett hålrum just under den spotten. Det känns ut i sidorna och gör att telefonen inte känns som en solid tegelsten längre.[/SPOILER]

Har inte detta problem med min telefon, inget knakande nånstans. Har inte heller märkt av nåt extraljud från vibratorn, verkar vara en bra modell som jag fick

Permalänk
Medlem
Skrivet av hg:

Har inte detta problem med min telefon, inget knakande nånstans. Har inte heller märkt av nåt extraljud från vibratorn, verkar vara en bra modell som jag fick

Tack för svaret.

Jag ser gärna till att få fler svar om problemet, ska även försöka spela in en video på det. Om det verkar vara något som är konstig med min mobil så tar jag kontakt med Nokia och ser vad de säger, men att byta mobilen är inget viktigt (men ett plus).

Permalänk
Medlem

Har Viber HD kommit ut än? Fungerar gamla viber på windows phone 8?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av phonexx:

Jag har inte haft några problem med eduroam ialla fall

Say what? Behövde du göra något speciellt eller var det bara att köra igång? Vet att eduroam i sig inte följer en specifik standard landet över så det kan ju bara vara så att ert nät ser annorlunda ut.

Permalänk
Medlem

https://skydrive.live.com/redir?resid=8CAE2D21D7FE45C9!576&au...

delar en bild på en graf på hur batteriet har betett sig ikväl.

lägger in beskrivningen på vad jag gjorde i en spoiler för att inte ta för stor plats.

Som ni ser från början av grafen så använder den inte så mkt batteri när den ligger i fickan. (inga appar körs i bakgrunden)
Har följt alla steg för att förlänga batteritiden förutom ljusstyrkan, den är på HÖG eftersom jag gillar ljusa skärmar.
Från 22:24 till 01:00 så har nivån gått ner från 85% till ca 20%.
Jag har:
Surfat på forum
Kollat Market efter lite appar, installerat ett litet program.
Läst Mail
Spelade 2 youtube klipp. (10min tillsammans, max) (MetroTube)
Läst en del rss trådar (Feed Reader)
Lite aftonbladet.
Alla appar stänger jag är jag är klar med dem

Ca 23:00 Startade jag en podcast som spelade i bakgrunden ända till 01:00 (Podcast med appen Feed Reader)
Samtidigt som jag flitigt lekte med telefonens meny, fram och tillbaks
Sen surfades det ännu mer samtidigt som podcasten var igång.
Har 3G inställd som maximal hastighet. Ingen wifi användes. (har 3G simkort)

Dold text

Dela gärna med er sånna grafer om ni också använder programmet Battery level och skriv vad det är ni gör under tiden så kan vi nog reda ut vad problemet är.
Ledsen att det blev en skydrive länk, vet inte vart man får upp bilden så den länkas hit.

Måste bara få med att telefonen är grym! Klarar inte av att se skakande youtube-klipp längre, får ont i huvet direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fadik555:

https://skydrive.live.com/redir?resid=8CAE2D21D7FE45C9!576&au...

delar en bild på en graf på hur batteriet har betett sig ikväl.

lägger in beskrivningen på vad jag gjorde i en spoiler för att inte ta för stor plats.

Som ni ser från början av grafen så använder den inte så mkt batteri när den ligger i fickan. (inga appar körs i bakgrunden)
Har följt alla steg för att förlänga batteritiden förutom ljusstyrkan, den är på HÖG eftersom jag gillar ljusa skärmar.
Från 22:24 till 01:00 så har nivån gått ner från 85% till ca 20%.
Jag har:
Surfat på forum
Kollat Market efter lite appar, installerat ett litet program.
Läst Mail
Spelade 2 youtube klipp. (10min tillsammans, max) (MetroTube)
Läst en del rss trådar (Feed Reader)
Lite aftonbladet.
Alla appar stänger jag är jag är klar med dem

Ca 23:00 Startade jag en podcast som spelade i bakgrunden ända till 01:00 (Podcast med appen Feed Reader)
Samtidigt som jag flitigt lekte med telefonens meny, fram och tillbaks
Sen surfades det ännu mer samtidigt som podcasten var igång.
Har 3G inställd som maximal hastighet. Ingen wifi användes. (har 3G simkort)

Dold text

Dela gärna med er sånna grafer om ni också använder programmet Battery level och skriv vad det är ni gör under tiden så kan vi nog reda ut vad problemet är.
Ledsen att det blev en skydrive länk, vet inte vart man får upp bilden så den länkas hit.

Måste bara få med att telefonen är grym! Klarar inte av att se skakande youtube-klipp längre, får ont i huvet direkt.

Hur länge har du haft telefonen? För batteriet kanske inte ha kalibrerat sig själv. För jag tror att min telefon klarar betydligt längre tid men ska köra ett test imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Hur länge har du haft telefonen? För batteriet kanske inte ha kalibrerat sig själv. För jag tror att min telefon klarar betydligt längre tid men ska köra ett test imorgon.

Har haft den i 2 hela dagar. Har slarvat lite med laddningen och inte laddat den helt. Den har blivit full laddad en gång bara och då drog jag ut den direkt när den blev full.
Ska testa att ladda den hela natten, några nätter och återkomma.
Tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av fadik555:

https://skydrive.live.com/redir?resid=8CAE2D21D7FE45C9!576&au...

delar en bild på en graf på hur batteriet har betett sig ikväl.

lägger in beskrivningen på vad jag gjorde i en spoiler för att inte ta för stor plats.

Som ni ser från början av grafen så använder den inte så mkt batteri när den ligger i fickan. (inga appar körs i bakgrunden)
Har följt alla steg för att förlänga batteritiden förutom ljusstyrkan, den är på HÖG eftersom jag gillar ljusa skärmar.
Från 22:24 till 01:00 så har nivån gått ner från 85% till ca 20%.
Jag har:
Surfat på forum
Kollat Market efter lite appar, installerat ett litet program.
Läst Mail
Spelade 2 youtube klipp. (10min tillsammans, max) (MetroTube)
Läst en del rss trådar (Feed Reader)
Lite aftonbladet.
Alla appar stänger jag är jag är klar med dem

Ca 23:00 Startade jag en podcast som spelade i bakgrunden ända till 01:00 (Podcast med appen Feed Reader)
Samtidigt som jag flitigt lekte med telefonens meny, fram och tillbaks
Sen surfades det ännu mer samtidigt som podcasten var igång.
Har 3G inställd som maximal hastighet. Ingen wifi användes. (har 3G simkort)

Dold text

Dela gärna med er sånna grafer om ni också använder programmet Battery level och skriv vad det är ni gör under tiden så kan vi nog reda ut vad problemet är.
Ledsen att det blev en skydrive länk, vet inte vart man får upp bilden så den länkas hit.

Måste bara få med att telefonen är grym! Klarar inte av att se skakande youtube-klipp längre, får ont i huvet direkt.

Hört att just den appen drar onödigt mycket batteri faktiskt.

Permalänk
Medlem

Vill ha min utbytt, någon skönhetsfläck för mycket:
Repa från fabrik uppe i vänstra hörnan på glaset, telefonen gör "knäckande" ljud när man rör vid den på vänstra sidan, skalet verkar inte ligga i linje ned kameran, låter illa när den vibrerar.

I övrigt är det den bästa telefonen jag haft utan tvivel!

EDIT: Har ni andra skarpa kanter runt displayen? Insåg precis att den nog inte är helt nedsänkt i "kroppen". Kan man åtgärda detta själv utan att voida garantin?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jeddan:

telefonen gör "knäckande" ljud när man rör vid den på vänstra sidan

Intressant att någon mer har samma problem. Får knäcket på vänster sida ibland, men mestadels under telefonen. Dock inget stort störningsobjekt.

Om du fick en repa på displayen från leverantör så skulle jag direkt kräva en ny, alternativt byte av hela displayen gratis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Intressant att någon mer har samma problem. Får knäcket på vänster sida ibland, men mestadels under telefonen. Dock inget stort störningsobjekt.

Om du fick en repa på displayen från leverantör så skulle jag direkt kräva en ny, alternativt byte av hela displayen gratis!

Repan är dock väldigt ytlig och syns typ enbart under stark lampa när man kollar från 150 grader typ men att "skalet" inte är helt i linje med resten klarat jag inte, där går gränsen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650