Permalänk
Medlem
Skrivet av thexps:

Alltså jag blir så jääääääävla trött!!! Hur fan kan de bli sånt här helvetes jävla piss klydd så fort ett spel ska släppas?!?!?!?!?!

Får bara fram att jag behöver ladda ner expansionen när jag försöker joina en server. Men det har jag ju gjort. Provat att reparera och starta om och annat skit. BAJSSSSS!!!!!

Prova klicka på Open in Origin, hände inte ett dugg för mig förut men nu började den precis att ladda expansionen igen, trots att den i förrgår laddade ned 3.8GB. Origin its a love and hate relationship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reckie:

Prova klicka på Open in Origin, hände inte ett dugg för mig förut men nu började den precis att ladda expansionen igen, trots att den i förrgår laddade ned 3.8GB. Origin its a love and hate relationship.

tro mig, jag har försökt.
Origin kan dra åt helvete

Permalänk

min ligger och tuggar i 50 kb/s...

Permalänk
Medlem

Fått igång nedladdningen nu, hastigheten är bra för mig iaf. 6MB/sek

Permalänk
Medlem

jo men tjena,föri H-vete EA,jag har laddat ner AM på PC,inga årpblm,laddade ner updaten igår för både pc o xbox,jag jan spela AM för pc idag,men tydligen inte för xboxen.tror jag blir galen,biter av tänderna på mitten kastar ut xboxen och hoppar på den.tack för mig.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 går ju brutalt på diskutrymme: Uppe i 29GB nu.

Permalänk
Medlem

Äntligen får man ladda ner

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk

Kan inte säga något annat än att jag är väldigt missnöjd med den nya expansionen

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 1700X | ASUS TURBO GTX 980 | HyperX DDR4 16GB | MSI X370 Gaming Plus| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mreddsson:

Kan inte säga något annat än att jag är väldigt missnöjd med den nya expansionen

varför?

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mreddsson:

Varför? Xbow var ju hur OP som helst! Mitt nya favorit vapen nu! Kör hardcore och kötta på! Låg hela tiden på stabila hastigheter när jag laddade ner, dock bara typ 3-4 mb/s

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najsisen:

Varför? Xbow var ju hur OP som helst! Mitt nya favorit vapen nu! Kör hardcore och kötta på! Låg hela tiden på stabila hastigheter när jag laddade ner, dock bara typ 3-4 mb/s

Skoj. Alltid kul när utvecklare presenterar nya vapen som är grymt op enkom för att vi spelare ska våga testa något nytt Ser fram emot aftermath ju mer jag läser om det

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

UNDERBART! nu kan jag ladda ner..nu kan jag hoppa i säng o drömma om all rolig tid jag ska ha i morgon

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Jag har tyvärr inget annat förslag

Testade lira lite snabbt, det här kan bli en lyckad expansion. Scavengerbanorna är i minsta laget men det lär nog gå bra. (förlåt om jag förvärrar situationen)

Det började fungera helt plötsligt, bara testat 2 games. Verkar rätt roliga banor.

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem

har spelat det en del nu, riktigt roligt måste jag säga. Väldigt maffiga/coola kartor. Xbown är riktigt skoj att använda

Permalänk

På både gott och ont har de med en jättestor typisk CoD-karta, Talah Market.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av astrob0y:

Jag tycker inte det känns som Battlefield längre jag kan dock hålla med om att xbow var ganska häftig. Scavenger var helt ok. Men jag ska vänta ett tag tills bf3 suget kommet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 1700X | ASUS TURBO GTX 980 | HyperX DDR4 16GB | MSI X370 Gaming Plus| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT H440W |

Permalänk

Tjabba!! är det nån annan än jag som har inte fått Aftermath??

Permalänk
Skrivet av manskiller:

Tjabba!! är det nån annan än jag som har inte fått Aftermath??

Har du sökt efter uppdatering på origin? Har du premium?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har spelat alla 4 kartor i Aftermath och jag måste säga att banorna är de bästa jag spelat sen Back to Karkand! Väldigt nöjd!

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Jag har spelat alla 4 kartor i Aftermath och jag måste säga att banorna är de bästa jag spelat sen Back to Karkand! Väldigt nöjd!

Kan inte mer än att hålla med... gillar den detaljen med att vissa dörrar är stängda men man kan spränga sig igenom för att skapa genvägar/för att kunna flankera

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Skrivet av Mreddsson:

Har du sökt efter uppdatering på origin? Har du premium?

Självklart att jag har premium!! och jag har sökt hur många gånger som helst efter update men den säger att jag har den senaste update

Permalänk
Medlem

Spelade en hel del igår. Roliga banor. Gillade inte scavenger mode men det berodde nog mest på att jag var helt oduglig på det.
Dör man av pil ifrån xbow:en även om dom träffar en i foten?. Kändes som det iaf.

Visa signatur

Intel I7 8700K|Corsair H100i V2|Asus Z370-H GAMING|16GB Corsair|ASUS GeForce GTX 1080 Strix|Samsung 960 EVO 256GB|Samsung 840 EVO 500GB|4TB Seagate Barracuda|Fractal Design Define R5|EVGA 750W PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Z3roX:

Spelade en hel del igår. Roliga banor. Gillade inte scavenger mode men det berodde nog mest på att jag var helt oduglig på det.
Dör man av pil ifrån xbow:en även om dom träffar en i foten?. Kändes som det iaf.

Ja det verkar vara oneshot upp till medium range ungefär, helt livsfarlig i TDM är den! Lyckades pricka en kille på långt håll med den dock och han sprang bara vidare så antar att det är damage drop-off efter xx meter. De första pilarna typ sjunker ju som en sten också så ska nöta till mig Balanced Arrows så fort som möjligt för fler försök.

Gillar verkligen banan med ett flervåningshus i mitten som det går att springa upp och ner i, sjukt kul bana i de få scavangerrundor jag kört.

Överlag tycker jag paketet verkar lovande

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk

Har Premium och tankade hem det nyss så nu blir det lira hela dagen då man är insnöad och ledig från jobbet.
Snabbt gick det med fint att EA har snabba servrar utan begränsning att tanka från, kom upp i 45mb/s ett tag, vet inte om min lina klarar mer hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amd Athlon Xp:

http://ladda-upp.se/files/2012/b32984.jpg

Har Premium och tankade hem det nyss så nu blir det lira hela dagen då man är insnöad och ledig från jobbet.
Snabbt gick det med fint att EA har snabba servrar utan begränsning att tanka från, kom upp i 45mb/s ett tag, vet inte om min lina klarar mer hehe.

Kan du ge mig ditt internet?
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Vfan...e de bara ja som tycker dessa nya kartor bara är fulla av flaskhalsar och blir helt disorienterad? Får inget flyt i mitt spel alls, har ifs kört några timmar bara. men börjar bli ganska frustrerad.Inte gått såhär dåligt på år och dar, kör rush. Det är folk över allt, å sen när man ska ta den där sista m.comen, då är det nån jävla korridor där 30 pers ska trängas å en granat kan ge 10 kills. Vfan?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Vfan...e de bara ja som tycker dessa nya kartor bara är fulla av flaskhalsar och blir helt disorienterad? Får inget flyt i mitt spel alls, har ifs kört några timmar bara. men börjar bli ganska frustrerad.Inte gått såhär dåligt på år och dar, kör rush. Det är folk över allt, å sen när man ska ta den där sista m.comen, då är det nån jävla korridor där 30 pers ska trängas å en granat kan ge 10 kills. Vfan?

Gillar inte alls kartorna... Påminner för mycket
om modern warfare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gronken3:

Gillar inte alls kartorna... Påminner för mycket
om modern warfare.

Ah ja blir helt tokig, Va tvungen att rage-quitta. Sånna SJUUUUKA flaskhalsar, alla bara ligger på taket med bipods å fular sig. Nej tack. Ush, e så frustrerad nu så ja blir galen. På gränsen till att knytnäven åkte genom skärmen. Talah Market....aldrig mer. Close Quarters är tom bättre, där kan man iaf orientera sig. Dessa är ju dels trånga, men samtidigt svåra att hitta i, och har massa fula ställen där folk kan gömma sig å campa hur länge som helst. Specieltl på hard core.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amd Athlon Xp:

http://ladda-upp.se/files/2012/b32984.jpg

sitter du jämnte origin servern???

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Skrivet av Najsisen:

Varför? Xbow var ju hur OP som helst! Mitt nya favorit vapen nu!

Nu har jag inte spelat BF3 på ett tag, men sist jag kollade så var det inte en bra sakt att ett vapen var hur OP som helst? M24 Dart någon? USAS-12 frag rounds?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |