bitfenix prodigy, vilken färg?

Permalänk

bitfenix prodigy, vilken färg?

Har beslutsångest och undrar vad andra tycker.
Vilken färg tycker ni är snyggast?:)
http://www.inet.se/kategori/417/mini-itx/473/bitfenix

Visa signatur

i5 + antec 620 35c idle | asus 6870 | asus p8h61/usb3 | corsair 8gb xms3 | fractal design tesla 650watt | antec dark fleet 85

Permalänk
Medlem

ORANGE FTW

Permalänk
Medlem

orange eller röd!! har sj en vit men då fanns de bara vit å svart. Gillar inte den perforerade framsidan på de svarta.

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk

lätt den röda.

orange tycker iaf jag personligen inte speciellt mycket om. för svårt att matcha saker med.

och svart/vit har ju alla och man vill ju sticka ut lite och inte vara en i mängden

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxor1337:

Har beslutsångest och undrar vad andra tycker.
Vilken färg tycker ni är snyggast?:)
http://www.inet.se/kategori/417/mini-itx/473/bitfenix

Lite maserfraktvarning på den oranga tycker jag nog..

Jag personligen hade valt den svarta.. Mest för att jag ser datorn mer som en möbel än något blingbling och svart då smälter in bäst med resten av möblemanget så att säga

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Ohh, riktigt snyggt med Orange, gillar den röda också!

Har själv en trist svart Prodigy.

Permalänk

Den svarta har bättre ventilation i fronten ser det ut som

Permalänk

Har köpt ett organge själv tycker det är super coolt,
Om inte det skulle jag ha tagit vitt

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

ORANGE FTW!

Permalänk
Hjälpsam

Den gröna är helt klart den mest udda färgen. . .så hade tagit det

Permalänk
Medlem
Skrivet av piercing:

orange eller röd!! har sj en vit men då fanns de bara vit å svart. Gillar inte den perforerade framsidan på de svarta.

Själv gillar jag inte den operforerande framsidan på dom andra

Visst lite jobbigt med att den samlar damm, så man måste göra rent ganska ofta. Men det är ju det som är själva poängen att det skall ge luft till lådan.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem

Röda.
Finns sååååå mkt innehåll som är rött från ovan nämnda Phantek kylare till Asus ROG kort av olika slag. Dessutom har massa nätagg röda sleeves att köpa till.

Men om du vill kämpa för att det ska va snyggt. Definitvt orangea.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

Det finns ju moderkort med blåa, röda., orangea eller gröna detaljer idag så jag tror att alla av ovanstående chassi skulle gå att bygga med något tema.
Phanteks har ju även färgmatchande kylare för alla chassien, så kör på din favoritfärg bara!
Själv hade jag kört på grön eller orange.

Permalänk
Medlem

Jag skulle tagit grön

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar