Permalänk
Avstängd

3D glasögon

vart kan jag hitta 3D glasögon som man kan köra cs, battlefield, ut 2k3 med?

och dom ska funka med geforce 4 mx 440!

Det måste vara från någon svensk butik eller någon butik där dom skickar med postföreskott.. det får inte kosta över 800:-

Visa signatur

min bästa dator: 2500+ ,512mb ddr,64mb gf4 ti 4200,hdd 80GB,brännare 17" skärm.

Permalänk
Medlem

Du menar VR glasögons som ASUS har?
Så länge du inte får med dom med graffet är det inget att sattsa på.
Kul att testa men opracktiskt för anntingen blir 3D miljön dubblel eller sicktet i dom flästa skutarspel så rätt värdelöst.
NFS 3 var nog det ända jag fick det att fungera hyffsat på.
Har ägt 2st par hitils för dom kommer med ASUS Deluxe kort.
Fins att köpa separat.
Tror www.jmedata.se har hafft i alla fall men jag kan nästan säkert låva att du snabbt trötnar för det är för omständigt plus att det kräver mer datorkraft så går spelen redan segt kommer dom att gå mycket segare.
Sedan är det nog ASUS drivrutiner som gäller om du vill köra med dom för NVIDIAs tilläg för VR glasögon har jag aldrig fått att fungera utan spelen bara hänger sig mm.
Totalt värdelöst.

Permalänk
Avstängd

kan jag få köpa av dig?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av woodo2
kan jag få köpa av dig?

Nej dom tillhör graffet så när jag sälljer det förljer dom med i orginalkartong med allt annat....
Sålde mit föra deluxe kort så och det är lättast att få ut så mycket som möjligt då.

Sedan har du ingen VR utgång på dit graffe ändå vad jag vet i så fall skulle du fåt med dom.

Som jag sa är det inget att tracka effter... skulle inte end köpa dom för 100Kr.
Desutom tror jag din dator är för slö för man tappar en massa ftps när man kör med VR stöd på....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pa1983

Nej dom tillhör graffet så när jag sälljer det förljer dom med i orginalkartong med allt annat....
Sålde mit föra deluxe kort så och det är lättast att få ut så mycket som möjligt då.

Sedan har du ingen VR utgång på dit graffe ändå vad jag vet i så fall skulle du fåt med dom.

Som jag sa är det inget att tracka effter... skulle inte end köpa dom för 100Kr.
Desutom tror jag din dator är för slö för man tappar en massa ftps när man kör med VR stöd på....

det måste väll finnas några 3d glasögon som man inte kopplar till VR portar?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Antagligen inte. Tänk på att datorn måste rendera olika bilder för ögonen för att ge en sann 3D-effekt. Därför sjunker prestandan markant.

Permalänk

Har också ett ASUS Deluxe kort och jag har glasögonen, kan säga som så att de är väldigt opraktiska, antagligen så har testpersonen vari kines eller något för näsan får inte plats i skåran för den. Man kan inte röra på huvudet under tiden man spelar för då ramlar de lätt av.
Har fått dem att fungera i UT2k3, Morrowind och Battlefield men det var kul för stunden, blir ansträngande för ögonen tyckte jag då jag igentligen använder glasögon och det kan man inte ha under 3D-glasögonen.

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Medlem

3D effecten är offtast för liten annars blir det gärna dubblet lite här och var.
Inget att sattsa på.