DayZ Lingor Island installationsproblem..

Permalänk
Medlem

DayZ Lingor Island installationsproblem..

Så min bror försöker installera Lingor Island genom DayZCommander men han lyckas bara få ner 1.1 versionen (han behöver 1.2) men det funkar inte för honom. Han får någon feltext och han har googlat i 1 timme utan att hitta vad tusan som är problemet. han har startat om datorn x antal gånger osv. Jag drog ner det samtidigt och för mig funkade det helt felfritt.

snälla själv snabbt!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Skrivet av KlyfftPotatis:

Så min bror försöker installera Lingor Island genom DayZCommander men han lyckas bara få ner 1.1 versionen (han behöver 1.2) men det funkar inte för honom. Han får någon feltext och han har googlat i 1 timme utan att hitta vad tusan som är problemet. han har startat om datorn x antal gånger osv. Jag drog ner det samtidigt och för mig funkade det helt felfritt.

snälla själv snabbt!

Nu var ju detta ett tag sedan så det har säkert löst sig redan.
Men jag hade samma problem som din bror, så jag installerade "Play With Six" från http://www.six-updater.net/ istället, då fungerade det på en gång.
Efter det är installerat genom PWS där så kan man ju gå tillbaka till DayZCommander om man vill.

Visa signatur

MOBO: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING CPU: i7 10700K (Corsair Hydro H100x)
MEM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX GPU: ASUS GeForce RTX 3070 8GB TUF GAMING OC
SSD: Kingston A2000 1TB + 2TB Lagring
PSU: Corsair RM750 CASE: Taurus Gaming Elite
MONITOR: Samsung 34" 3440x1440 1000R + 2x 24" 1920x1080 KEYBOARD: Xtrfy K4 TKL Retro MOUSE: Xtrfy M42 Retro

Permalänk
Medlem

Hmm... Laddade ned och installerade Lingor genom DayZCommander i dag utan problem.
Ville bara säga det så att andra inte avskräcks från att använda Commandern.