Tagit bort authenticatorn swtor

Permalänk
Medlem

Tagit bort authenticatorn swtor

Hej har på min mobil tagit bort det som man inte kan stava till aka authenticator och undrar hur jag ska göra nu ?
eftersom att jag inte har kvar den på mobil och inte kan logga in på hemsidan ?

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Medlem

Hej. om du inte sparat nummren från din förra authenticator så får du maila blizzard och be dom ta bort den.
Det fick jag göra för ett tagsen, bara maila dom med lite uppgifter och bild på id/körkort så löser dom det. tog en kvart typ.

Permalänk
Medlem

detta är med swtor inget med blizzard att göra

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Medlem

Tror dock du kan byta ut Företaget i Toddelinas post mot motsvarande så har du ändå svaret på frågan. skulle tro att de är de lättaste sättet

Visa signatur

/W

| Fractal Design Arc | Asus p8z77-v | corsair CL9 vengence LP 16GB @1600mhz | IB 3770K @4.5Ghz | NZXT HALE 1000W 80+ Gold | MSI GTX580 Twinfrozr |

Permalänk
Medlem

Ok tackar !

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Medlem
Skrivet av 98olllin:

Hej har på min mobil tagit bort det som man inte kan stava till aka authenticator och undrar hur jag ska göra nu ?
eftersom att jag inte har kvar den på mobil och inte kan logga in på hemsidan ?

Du kommer nog bli tvungen att ringa Bioware support. Det är ett svenskt nummer men dom talar bara engelska. där kommer dom fråga dig dina security questions och svarar du inte rätt på dom så kommer dom inte hjälpa dig.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Sötast
Skrivet av 98olllin:

Ok tackar !

Det finns bara 1 lösning på förlorad authenticator om du spelar SWTOR.

Det är att ringa supporten i england. Telefonnumret finns på deras supportsidor.

Permalänk
Medlem

jag vet inte riktigt vad jag har för secret question hur ska jag göra då ?

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k, GPU: Asus780 , PSU: Corsair AX 750w Gold, RAM: Corsair Vengeance 2x4 GB, Chassi: NZXT H440, MOBO: Asus Sabertooth Z77, SSD: Intel 330 180GB, HDD: Seagate barracuda 1TB, Skärm: Benq XL2411T, Diverse annat: Razer Naga 2014, Sennheiser pc 360 G4ME

Permalänk
Medlem
Skrivet av 98olllin:

jag vet inte riktigt vad jag har för secret question hur ska jag göra då ?

Then you are f****d
Secret questions finns av en anledning och man måste se till att komma ihåg dom.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)