Vi som lirar APB reloaded!

Permalänk
Skrivet av oskaaarn:

Antar att du helt enkelt spelat bra idag?

Han var väl silver från början? Han blev väl inte guld utan att du vann o så? I såna fall är allt som det ska

Som du ser innan du väljer en karaktär så har man ett "account threat" oxå. Det är det som blir ditt threat om du gör en ny gubbe.

Nej han var T gjorde han när jag började spela!
Och tror jag spelar ganska bra på min riktiga gubbe också statsen ser oftast ut:
11kills 4 assists dör oftast olika men runt 0-5 max.

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av lillen99:

Nej han var T gjorde han när jag började spela!
Och tror jag spelar ganska bra på min riktiga gubbe också statsen ser oftast ut:
11kills 4 assists dör oftast olika men runt 0-5 max.

Mvh: Eric

Alltså hoppade från Nybörjare ( T ) till Guld.

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Ska även testa att göra en ny gubbe och lvl'a den få se vad som händer

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Har nu testat med ett nytt acc men fick just nu Bronze så antagligen vart den en hård och grym bugg på funshine1337

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

http://www.apbrwiki.com/wiki/Threat_Level alltså går det ut på ju mer man slaktar ju högre får man!?
Fattar fortfarande inte hur jag blev gold på funshine1337

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Prat om regler och liknande tas inte i trådar. Anmäl potentiella regelfel, så kollar vi moderatorer upp det.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk

Nu installerar den något igen antagligen tar den bort halloween grejjset...

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Jaha det går inte att connecta code 8 login failed blablabla vad ska man göra nudå?

Mvh: Eric
EDIT: Fick nu reda på att deras servrar ligger nere
EDIT2: Servrarna ligger nere i 2 timmar pga bugg fixning...

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Hej lirade lite igår och kände att jag började komma i form för att börja spela igen och så går det riktigt bra idag efter mina nya drivrutiner för 7970'it och det gick väldigt bra!

men såklart kommer det en glädje förstörare motståndaren skriver:

samt

Något att oroa sig för?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Hjälp!

Hej får hela tiden kicked by Punkbuster Invalid memory image??

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Jag räknas inte in i "vi som lirar APB" men däremot satt jag 5 år och utvecklade spelet. Sammanlaggt var vi upp till 4 Svenskar där på Skottlands kontoret.

Permalänk
Skrivet av Niber:

Jag räknas inte in i "vi som lirar APB" men däremot satt jag 5 år och utvecklade spelet. Sammanlaggt var vi upp till 4 Svenskar där på Skottlands kontoret.

Häftigt

Med vänlig hälsning,
Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Niber:

Jag räknas inte in i "vi som lirar APB" men däremot satt jag 5 år och utvecklade spelet. Sammanlaggt var vi upp till 4 Svenskar där på Skottlands kontoret.

Hur känns det sedan Gamersfirst tog över den så kallade "utvecklingen" av spelet? Det är inte mycket som hänt de senaste åren.

För övrigt så var det galet synd att RTW konkade, både företaget och spelet hade enorm potential!
Var med i CB och hade roligt hela vägen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Hur känns det sedan Gamersfirst tog över den så kallade "utvecklingen" av spelet? Det är inte mycket som hänt de senaste åren.

För övrigt så var det galet synd att RTW konkade, både företaget och spelet hade enorm potential!
Var med i CB och hade roligt hela vägen

lol älskar qouteringen runt "utvecklingen". Jag har faktiskt inte kollat upp vad som hänt spelet sen dess. Gamersfirst öppnade kontor i Skottland så det är princip samma folk som gör det nu, men jag har ingen kontakt med dom.

Jag satt å fantiserade en kväll vad jag skulle gjort om jag fick oändlig kontrol över spelet, men kom fram till att det är så slarvigt byggt att det ända sättet att riktigt förbättra vore att göra om det ifrån grunden. Så om nån påstår att projektet står stilla, skulle jag gissa att dom kommigt fram till att det blir för dyrt att göra om, så det ända dom kan göra är små ändringar medans dom mjölkar det.

Men visst, trots misstagen så är det ganska skoj att death-matcha med bilar, så såvitt man inte har för stora förhoppningar kan man ändå ha kul. Nån dag kommer nog nått liknanade spel fast djupare, så man verkligen kan skapa sina egna mafia empires istället för bara göra uppdrag hela tiden.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Niber:

lol älskar qouteringen runt "utvecklingen". Jag har faktiskt inte kollat upp vad som hänt spelet sen dess. Gamersfirst öppnade kontor i Skottland så det är princip samma folk som gör det nu, men jag har ingen kontakt med dom.

Jag satt å fantiserade en kväll vad jag skulle gjort om jag fick oändlig kontrol över spelet, men kom fram till att det är så slarvigt byggt att det ända sättet att riktigt förbättra vore att göra om det ifrån grunden. Så om nån påstår att projektet står stilla, skulle jag gissa att dom kommigt fram till att det blir för dyrt att göra om, så det ända dom kan göra är små ändringar medans dom mjölkar det.

Men visst, trots misstagen så är det ganska skoj att death-matcha med bilar, så såvitt man inte har för stora förhoppningar kan man ändå ha kul. Nån dag kommer nog nått liknanade spel fast djupare, så man verkligen kan skapa sina egna mafia empires istället för bara göra uppdrag hela tiden.

Härlig insikt

Jo, håller med om det du säger, det var riktigt trevligt... till en början, men i slutändan så var det omöjligt att inte tröttna.

Brukar spela ett par veckor om året iallafall, man får ju åtminstone en liten nytändning varje gång man hälsar på men man inser snabbt också att det är exakt samma uppdrag som för 3 år sedan

Det var iallfall en väldigt god idé, hade varit riktigt roligt att se det utvecklas vidare

Permalänk
Skrivet av Niber:

lol älskar qouteringen runt "utvecklingen". Jag har faktiskt inte kollat upp vad som hänt spelet sen dess. Gamersfirst öppnade kontor i Skottland så det är princip samma folk som gör det nu, men jag har ingen kontakt med dom.

Jag satt å fantiserade en kväll vad jag skulle gjort om jag fick oändlig kontrol över spelet, men kom fram till att det är så slarvigt byggt att det ända sättet att riktigt förbättra vore att göra om det ifrån grunden. Så om nån påstår att projektet står stilla, skulle jag gissa att dom kommigt fram till att det blir för dyrt att göra om, så det ända dom kan göra är små ändringar medans dom mjölkar det.

Men visst, trots misstagen så är det ganska skoj att death-matcha med bilar, så såvitt man inte har för stora förhoppningar kan man ändå ha kul. Nån dag kommer nog nått liknanade spel fast djupare, så man verkligen kan skapa sina egna mafia empires istället för bara göra uppdrag hela tiden.

Väldigt kul att höra lite insikt och bakgrund. Är själv riktigt fäst i spelet men som du sagt, inga riktiga uppdateringar.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.6ghz. PNY GTX 970. 16gb DDR3. Samsung 840 PRO 256gb SSD + toshiba 3tb mekanisk.

Permalänk

Spelat det här spelet sedan andra vågen av beta testers i RTW. Jag hjälper gärna till i spelet om någon har frågor eller något sådant.
Heter Valkyria i spelet. Spelar i clanen Reapers.

Permalänk

Första matchen med min älskade OCA-626 'Whisper' PR1 när jag köpte den ( nyss ) fick jag även 10 dagars premium samt har en kod kvar men den ska jag spara ett tag

Mvh: Eric
Ps: Köpte den på Charter Lifetime

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite !

Köpte detta spel när de kom ut för första gången. RTW hette dom som hade de då, nu är det väll G1? om jag har förstått rätt.
I alla fall så laddade jag hem spelet igen för någon vecka sedan. Det tokiga var att min karaktär är borta ? Någon som har haft/har samma problem ? Har även pratat med support till spelet och de verkar ointresserade av att hjälpa mig.

Jag har provat denna sidan --> www.gamersfirst.com/apb-claim-character/index.php
men det enda jag får är ett medellande som säger "We found your account but there are no characters to migrate".
oerhört irriterande.

Permalänk
Medlem

Borjade spela ett par veckor sen. Kor pa EU Patriot med tva karaktarer.

Csaya: Criminal (Primar gubbe)
staljepolisen: Enforcer

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk

Om man har fått en Silverado i tre dagar är det först då man trycker på retrive tre dagar räknas?`

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Jupp, stämmer bra.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

För att svara på din konstiga fråga om nya gubbar som blir guld, så är det bara att köra 5 training missions och vinna alla domma så blir du guld direkt.

Så var det förr iallafall.

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk

Hur många win streak's behöver man för att gå från silver till guld?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem

Svårt att säga. Prova dig fram Varför vill du köra guld förresten? om du är silver så är du ju uppenbart på rätt skill-level redan

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk
Skrivet av Sneakkz:

Svårt att säga. Prova dig fram Varför vill du köra guld förresten? om du är silver så är du ju uppenbart på rätt skill-level redan

Vill köra Silver men känns retligt för jag och min kompis körde igår för att han skulle komma upp i level, Win Streak 8 han vart guld tack vare mig och snipern
Men han skiftade mellan silver och guld tycker det känns lite konstigt, haha

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Härlig insikt

Jo, håller med om det du säger, det var riktigt trevligt... till en början, men i slutändan så var det omöjligt att inte tröttna.

Brukar spela ett par veckor om året iallafall, man får ju åtminstone en liten nytändning varje gång man hälsar på men man inser snabbt också att det är exakt samma uppdrag som för 3 år sedan

Det var iallfall en väldigt god idé, hade varit riktigt roligt att se det utvecklas vidare

Håller med dig, köpte retail samt spelade betan, underbart koncept och spel. Sen när jag fick reda på att de gick i konkurs och spelet stängdes av.. fyfan.
Vill ha tillbaka det med RTW bakom sig!

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem

Ja tyvärr så verkar det som att det är 2 serverdatorer som håller igång hela spelet eller något, Räkna med att bli disconnected 2 gånger per dag minst, Server fps spikar upp o ner, 22 som max (väldigt poor)

Visa signatur

life's shit-.-

Permalänk

Varför låter inte sirenerna i den nya patchen?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk

Hej!
Min polare köpte en bil av mig och nu i nyaste patchen måste man gå in och "göra om bilen" för att få sirener han är varken premium ( över 7 dekaler ) eller kan ändra något vad ska han göra?

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.