Permalänk
Avstängd

Prov

Imorgon har jag fysik prov och jag har inte pluggat alls. Så jag tänkte fuska och hur fuskar man på bästa sätt så att man inte blir busted ?

Permalänk

Memorera allt ni ska kunna )

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av yoyopro:

Imorgon har jag fysik prov och jag har inte pluggat alls. Så jag tänkte fuska och hur fuskar man på bästa sätt så att man inte blir busted ?

Är det inte bättre att du tar och säger till din lärare som det är. Att du inte har pluggat ( vad det nu kan bero på ) till provet och höra efter och du ev. inte kan få en ny chans och få göra provet vid ett annat tillfälle. För det här med att fuska sig igenom ett prov, det vinner du ingenting på. Tvärt om.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Gymnasie? Alltså, för att bli godkänd behöver du inte ha särskilt stor koll på grejer. Du kan bli godkänd om du har en liten uppfattning om grejer och kan läsa i formelsamlingen.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem
Skrivet av Make.Sense:

Gymnasie? Alltså, för att bli godkänd behöver du inte ha särskilt stor koll på grejer. Du kan bli godkänd om du har en liten uppfattning om grejer och kan läsa i formelsamlingen.

Mjo, för G behöver man knappt ha pluggat, utan överlever genom att tänka logiskt och använda formelsamlingen. Det är för VG/MVG som den taktiken inte fungerar längre.

TS: Om du inte siktar högt har du inte mycket att oroa dig för.

Visa signatur

Chromebook Pixel 2015 w/ Arch
Taggad inför frame.work!

Permalänk
Moderator
Moderator

Ta denna erfarenhet som en lärdom för framtiden och se till att plugga istället nästa gång.

*Tråd låst.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.