Permalänk
Avstängd

Nokia Lumia EOS.

Ryktena om en Lumia med en värsting kamera verkar stämma:
http://wmpoweruser.com/guardian-confirms-41mp-pureview-lumia-...

Själv är jag måttligt intresserad av en sådan. Men den kan kanske täcka in en viss nisch och få en del uppmärksamhet i media.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnh3:

Ryktena om en Lumia med en värsting kamera verkar stämma:
http://wmpoweruser.com/guardian-confirms-41mp-pureview-lumia-...

Själv är jag måttligt intresserad av en sådan. Men den kan kanske täcka in en viss nisch och få en del uppmärksamhet i media.

börja spara pengar nu har längtat efter den här telefonen sen jag först fick min lumia 800 i handen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Måste bara ha

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nokias nya blir men näst telefon speciellt om den får grym skärm som lumia 920

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

En vecka kvar till den förväntade lanseringen. Hoppas nu att de för en gångs skull kan se till att få ut den fort på marknaden.

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiV3Rt:

En vecka kvar till den förväntade lanseringen. Hoppas nu att de för en gångs skull kan se till att få ut den fort på marknaden.

Räkna inte med det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Har väntat på denna sedan Pureview 808 kom. Det har varit riktigt svårt att låta bli att köpa en 808.. men Symbian håller ju tyvärr inte i längden.

Imponerande att Nokia hinner släppa både 808 och "EOS" innan ens konkurrenterna är ikapp Nokia N8 från 2010 Jag är riktigt glad att de gått över till Windows Phone för nästa kameramonster så man kan få det bästa av båda världar,

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »