Permalänk

Vitt sken, trasig skärm?

Min relativt nya skärm visar endast ett skarpt vitt sken när jag jag kopplar in den, har testat på två olika datorer.
Testat med både hdmi-kable och dsub.

Är det bara konstatera att den är trasig eller har jag missat något?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GrumpyOldMan:

Min relativt nya skärm visar endast ett skarpt vitt sken när jag jag kopplar in den, har testat på två olika datorer.
Testat med både hdmi-kable och dsub.

Är det bara konstatera att den är trasig eller har jag missat något?

låter som det faktist ;D inget som är värt att laga i allfall om du nu inte är kunnig på det kostar mer en skärmen i sig

är den ny och du har garanti bara o lämna in har du testat på mer en en dator så helt klart den är trasig

Visa signatur

Intel core i7 3770k 4,6ghz - 16gb ddr3 - 4tb lagring ,256gb SSDhd - gtx 670
testat SLI och fick i 3dmark 15600 på performens

Permalänk
Medlem
Skrivet av GrumpyOldMan:

Min relativt nya skärm visar endast ett skarpt vitt sken när jag jag kopplar in den, har testat på två olika datorer.
Testat med både hdmi-kable och dsub.

Är det bara konstatera att den är trasig eller har jag missat något?

Du kan läsa om samma problem här: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1192392

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denkunnigee:

låter som det faktist ;D inget som är värt att laga i allfall om du nu inte är kunnig på det kostar mer en skärmen i sig

är den ny och du har garanti bara o lämna in har du testat på mer en en dator så helt klart den är trasig

herregud!
Använd komma, punkt och frågetecken i dina meningar!
Är ingen språkpolis, men man får ju hybris av att läsa detta^^

Visa signatur

[Nanoxia Deep Silence 1][Intel i5 2550K] [ASUS P8Z77-V [16Gb DDR3 G.Skill Ripjaws X] [OCZ Agillity 3 90GB] [WD Black 1.0TB] [XFX HD7970 DD GHZ-Edition] [LG 27" IPS] [BOSE 2.1 system] [BeQuiet Straight Power 680W 80+ Gold Modular] [Qpad QH-90 Headset]

Permalänk
Medlem
Skrivet av prOZac:

herregud!
Använd komma, punkt och frågetecken i dina meningar!
Är ingen språkpolis, men man får ju hybris av att läsa detta^^

Hybris? Är du säker på det?

Citat:

Överdriven självuppskattning eller fel uppfattning om individens plats i världsordningen

Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Hybris

Synonymer till hybris:
högmod storhetsvansinne övermod

Visa signatur

Cooler Master MasterCase 5 || Asrock X99M Extreme4 || i7-6800K || Antec KÜHLER H1200 PRO || 16GB Corsair Vengence DDR4 3000MHz || Samsung 840 EVO 1TB || Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 || Antec 620w High Current Gamer

3 st HP LP2475w || Logitech G710+ || Razer Diamondback

Permalänk
Avstängd
Skrivet av prOZac:

herregud!
Använd komma, punkt och frågetecken i dina meningar!
Är ingen språkpolis, men man får ju hybris av att läsa detta^^

det är ju det du är , kunde du inte läsa det jag skrev pga att det saknas , då är det nog du som ska söka hjälp. Lägg ner o väck inte jävulen i mig för det är just sånt här som gör att jag brinner av. och då blir jag som folk säger otrevlig, men jag tänker inte va trevlig så länge folk inte är de mot mig och du va inte det nu.

edit: Det va altså 2 långa meningar det jag skrev så inget alls att klaga på.

edit: 2: du kom in i tråden, för att kritsera mig, istället för att hjälpa trådskaparen. så läs paragraf 1 i reglerna så lägger vi ner detta snack nu.

Visa signatur

Intel core i7 3770k 4,6ghz - 16gb ddr3 - 4tb lagring ,256gb SSDhd - gtx 670
testat SLI och fick i 3dmark 15600 på performens

Permalänk

Stort tack för all hjälp. Förhoppningsvis kan jag rota fram kvittot och få en ny på garantin.
Om någon undrar så är det en sån här skärm: http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/158003-lg_ips277l-27-...
Inköpt på webhallen.

Permalänk

Uppdaterar min egen tråd...
Men hursomhelst så har jag lämnat in min skärm till webhallen som skickat den vidare till LG. Hur lång tid är egentligen rimligt att vänta innan man får något som helst svar? Tror det gått sådär 6 veckor nu.