Ryssar hackar uPlay! Far Cry 3: Blood dragon läckt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

det tydligen enkelt ska gå att hacka sig in och ändra på vilka spel man äger i en liten fil på sin dator, så kan man undra vad de tänker med på Ubisoft, lagrar de lösenord lika klantigt?

Även Origin fungerade på samma sätt förut. Det var mycket mer jobb än att bara ändra i en fil, men i det hela så ändrade den bara lokalt vilka spel som man ägde och cd keyn kunde då vara "FUCK EA" men man kunde fortfarande ladda ner spelen precis som ett vanligt spel.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bananas2thebeat:

Nej. Läckta spel säljer inte bra, oavsett kvalitet på spelet. Enda undantaget är om spelet kräver online-konto/validering.

Bioshock Infinity sålde rätt bra till PS3 iofs. Det läckte mer än en vecka innan release.

Permalänk
Medlem

Men vad har detta framtidstema med 3:ans story att göra? vart är jungeln? eller har det ingenting med FC3 att göra? :S

Visa signatur

CPU: Intel i7 8700K (H2O) GPU: ASUS GeForce GTX 770 DCII OC @ 1350Mhz
RAM: 16GB DDR4 Vengeance RGB 3600Mhz Moderkort: ASUS Prime Z370-A
Burk: Fractial Design Meshify C PSU: Corsair 800W
Systemdisk: Samsung EVO 840 250GB SSD Lagringsdisk: Samsung 1TB 7200rpm
Mus: Cyborg R.A.T 5 Tangentbord: Razer Black Widow Ultimate

Permalänk
Skrivet av Burks:

Källa tack.

Varsågod!
Källa 1
Källa 2
Källa 3

Den ursprungliga källan kan inte nås för tillfället, hemsidan verkar ligga nere.

Permalänk

Hahah, sitter och glor på gameplayet och undrar om detta är någon sjuk dröm, eller om detta faktiskt är nästa expansion på Far Cry 3 xD Haha, helt underbart att de tog ett helt random tema på den, kommer definitivt vänta tills det släpps och köpa det då, så bråttom har jag inte att få det att jag måste tanka det bara för att det är ända ställen man kan få tag i det

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Hahah, sitter och glor på gameplayet och undrar om detta är någon sjuk dröm, eller om detta faktiskt är nästa expansion på Far Cry 3 xD Haha, helt underbart att de tog ett helt random tema på den, kommer definitivt vänta tills det släpps och köpa det då, så bråttom har jag inte att få det att jag måste tanka det bara för att det är ända ställen man kan få tag i det

Det är ingen exp det är en stand alone dlc typ du behöver inte FC3 för att spela.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Skrivet av Oneone:

Det är ingen exp det är en stand alone dlc typ du behöver inte FC3 för att spela.

Okej...skumt, tror aldrig jag hört talas om det förut Speciellt inte när det har "Far Cry 3" i namnet xD Är typ som att nästa Fallout spel efter Fallout 3 hade hetat Fallout 3: New Vegas

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NerZ:

I 9/10 fall så hjälper tyvärr inte DRM överhuvudtaget utan det är dem betalande kunderna som får problem med det istället.

87% av all statistik är påhittad

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Okej...skumt, tror aldrig jag hört talas om det förut Speciellt inte när det har "Far Cry 3" i namnet xD Är typ som att nästa Fallout spel efter Fallout 3 hade hetat Fallout 3: New Vegas

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City kan man väll säga är något liknande?

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Skrivet av Evilmonkey:

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City kan man väll säga är något liknande?

Fast de heter inte Grand Theft Auto 4: Episodes from Liberty City, och New Vegas heter inte Fallout 3: New Vegas

Sen har jag för mig att de spel man får i GTA:EfLC från början var vanliga DLCs, som sen såldes som en standalone produkt, så är ju inte riktigt samma sak ändå.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Fast den fick tillbaka sitt liv med far cry 3. Jag tyckte att Far Cry 2 dåligt. 3an däremot är ett av mina favoritspel på många år. Om man läser runt på forum och spelsidor så verkar Far Cry 3 ha varit ett väldigt populärt spel, både på pc och konsol.

Haha, Far Cry 3 är ett 2/5 spel, gameplayet är det enda som är "på något vis kul" med spelet, storyn är den sämsta jag någonssin spelat i något datorspel på 15 år, det är en förfärlig konsol port och stora problem med renderingstider (/haft), jag skulle inte betala 50kr för det, hade det funnits ett Demo hade det gett precis lika mycket som hela spelet, raida samma camp om och om igen, mycket förståeligt varför dom inte släpper demos idag, för spelen är totalt skräp och självklart så ljög dom som många andra idag, släpper trailers med snyggare grafik och features som inte hamnar i slutversionen, så jävla pinsamt bara. Dom förstör bara namnet mer och mer för varje spel dom släpper, titeln "Far Cry" var något som man såg upp till en gång i tiden, idag är det nedsmutsat med skitspel.

Far Cry: 4/5 (Mycket Bra)
Far Cry 2: 2/5 (Tveksamt)
Far Cry 3: 2/5 (Tveksamt)

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Raderat OT, otrevligheter och piratlänkar.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HurMycket:

Den dog när Far Cry 2 släpptes.

Gillade dock trean. Tvåan var inte mycket att hänga upp i granen.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av Demonoidz:

Gillade dock trean. Tvåan var inte mycket att hänga upp i granen.

Jag tycker att tvåan var ganska bra, spelade aldrig igenom storyn dock, sprang mest runt och dödade de som jag fick mest pengar av. Men jag tycker att det verkar vara en ganska häftig reflektion av hur en konflikt skulle kunna se ut i Afrika, men det hade vart häftigare ifall det var tydliga referenser och liknelser med verkligheten, eller i alla fall den brutala och vidriga verklighet som till exempel Kony och hans vänner för 10-20 år sedan och alla stollar som älskar att stympa armar, istället för att man får betalt av en otrevlig man att döda andra som i FC2.

Har inte spelat klart Far Cry 3, buggigt och vidrigt, och hur taggad jag än va, och förhandsbokade, så finns det verkligen inget sug i mig att starta spelet och köra klart det, verkligen inte. Jag vill se mer av Vaas och hans sjukt bra voice acting, han är en riktig galning.
Men nej, jag vill inte spela som Jason, han är en äcklig, naiv och rik överklass unge som åker till en random ö med sina rika polare som har coola kepsar på sig och #YOLO:ar tills de blir fångatagna. Kan inte #FarsanBetalar en lösensumma så att man slipper döda och härja och stöka till det för att få ett slut på spelet? Eller att Liam Neeson kommer och letar upp Vaas och härjar sönder stället och man får spela som honom som befriar alla och alla blir glada och nöjda.

Det finns inga faktorer eller element alls som man får välja själv? Händer att man får välja 1. eller 2. ibland i vissa.. konflikter.. eller början på slutet som en snubbe nästan spoilade för mig, men hört att man ska få välja i alla fall, men jag gillar inte att man inte får välja så mycket. Jag vill ha min karaktär, min konflikt, mitt krig. Jag ska fly från ön, jag ska befria mina vänner, jag vill spela som mig, och välja hur jag är i dialoger, inte spela som Jason, han är äcklig.
Så tänker jag i alla fall om trean.

Permalänk
Skrivet av anon81912:

87% av all statistik är påhittad

Inklusive den statistiken som säger att 87 % av all statistik är påhittad?