Kvällsvaka: Lanseringen av nya Xbox

Permalänk

Halo-serie??

Permalänk
Medlem

jag undrar hur mycket de betalade honom för att visa upp sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av JORDGUBB3:

Nu blev ju streamen lite mer intressant med en brud med

hoppas man får med henne till konsolen:D

Permalänk

är ju en omöjlighet för de svenska tv-distributörerna att ha en gemensam digital box, så hur skulle detta fungera i sverige?...antar att inte ens hälften av funktionerna kommer att fungera hemma hos oss...iaf inte innan 2020 med våran tur...visst, liten marknad, men "come on"...inte kan de marknadsföra en spelkonsol med alla dessa funktioner, när de inte kommer att fungera överallt....(jag antar att de inte kommer fungera överallt)..

Visa signatur

PC: GeForce GTX 1080 Ti / GeForce GTX 560 TI / i7 4770K / 32GB / 1TB SSD+1.4TB / Bluray / 27".
Laptop A: ASUS N56VJ / GeForce GT 635M 2GB / i7 3630QM / 8GB / 960GB SSD / Bluray. // Laptop B: Dell XPS 13 (9380) / i7 8565U / 16 GB / 256GB M.2.
Server: GeForce GT 710 / Ryzen 5 1600 / 16GB / 250GB M.2 SSD+9,5TB / RDC-Controlled.
Additional Storage: 28,5TB.

Permalänk
Medlem

Så skriptat så att det är plågsamt att kolla på.. xD

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Så än så länge har de annonserat NOLL saker jag är intresserad av och 15 minuter kvar??? Inget lovande här.

Antar också att deras TV tjänster inte kommer hit lika så väl som alla andra aldrig nåt hit typ.

Så Sport + TV, är detta allt?

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Lite efter kanske, men hur fan kan de döpa den 3e xboxen till "Xbox One", stör mig såfort de säger det asså -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av deviantart:

Halo-serie??

Nu behöver vi inte spela spelen längre, vi kan titta på dom!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Avstängd

inte alls imponerad forza 5 såg ut som ett sämre spel än pc

enda som imponerade är halo serien men den kommer säkert på xbox live gold så man får betala per månad

Permalänk
Medlem

HALO SERIE!!!!

Permalänk
Medlem

Kul att streamen måste buffra så förbannat..

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk

Fantasy league hit och dit, only in 'MURICA

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

inte alls imponerad forza 5 såg ut som ett sämre spel än pc

enda som imponerade är halo serien men den kommer säkert på xbox live gold så man får betala per månad

Undra om det ens var real-time gameplay? Killzone för PS4 såg mycket bättre ut än alla spel de har visat.

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

Skare vara så jävla svårt att visa lite gameplay?

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem

Mindre sport, mindre TV, mindre struntprat men MER SPEL tack!

Permalänk
Medlem

Jag har segaste internetet, buffrar eller laggar inte alls

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

alla spel som dom har visat hittills ser väldigt arkadiska ut... Animationerna ser inte så verkligt ut egentligen

Jag förstår vad du menar med icke fotorealistiska animationer, men jag kan inte låta bli att vara en besserwisser och redogöra för vad "arkadisk" egentligen betyder:

arkadisk
arka´disk, som tillhör eller liknar Arkadien; rofylld och idylliskt lantlig.

Visa signatur

| CPU : TR1950X | GPU :Powercolor RX6800 | PSU : EVGA Supernova G3 750W | MOBO : MSI X399 GAMING PRO CARBON AC | RAM : 32GB 3200mhz GSkill | Asus MG279Q |

Permalänk
Medlem

Det här är alltså The Bro Console... sport sport sport, trams trams trams, TV-tjänster som aldrig kommer utanför USA... Jag blir mer och mer sugen på en PS4 istället.

Visa signatur

WS: Asus X570-E, Ryzen 5900x, 2x16GB Ballistix E-die, EVGA 3080 FTW3 Ultra
FS: Asus X370-F, Ryzen 3600, 4x8GB G.Skill Flare, GT710, CM Stacker
HTPC: Asus F2A85-M, A10-5800K, 2x4GB G.Skill 2133MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

Lite efter kanske, men hur fan kan de döpa den 3e xboxen till "Xbox One", stör mig såfort de säger det asså -.-

Var någon i tråden att det förmodligen var för All-In-One. Men vet inte... namnet spelar väl ingen större roll.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

inte alls imponerad forza 5 såg ut som ett sämre spel än pc

enda som imponerade är halo serien men den kommer säkert på xbox live gold så man får betala per månad

fast det är ju fortfarande
känsla > grafik, eller? kanske inte såg bra ut men hoppas hellre på att det är bra fysik än fancy grafik.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Skrivet av Kvickstick:

Nu behöver vi inte spela spelen längre, vi kan titta på dom!

Exakt, sedan kan vi Skypea om händelserna!

Permalänk
Medlem

buffrar hela tiden för mig

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte har min xbox i vardagsrummet utan bredvid mig vid datorn? vet inte hur det kommer fungera med alla dessa handrörelser

Permalänk
Medlem

social, interact, interact, social

Permalänk
Medlem

Förstår inte hypen med rörelse samt röst -kommandon. Bläddra i menyer gör jag mycket hellre med en kontroll än att vifta med händerna och prata ut i tomma intet.

Skulle gissa (och hoppas) på att röst och rörelse bara är en fluga likt 3D-TV var för något år sedan. Nästa år vid den här tiden kommer ingen prata om det.

Permalänk
Medlem

Tippar på December, release samtidigt som PS4

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

Slut redan?? hoppas inte det.

Undrar på vad man ska med 2 hdmi till, en alternativ hdPVR? multi monitor?

Permalänk
Medlem

Ni Förstör Längtan?

Visa oss lite riktigt gameplay..

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som blir tokig över buffer var tredje sekund!?

Permalänk
Medlem

alla spel kommer la visas på E3