Bilder på ditt senaste inköp (2013)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Varför Plasma o inte LED ?, led dra inte lika mycket.

Det är en högst personlig åsikt, men framför allt därför att plasma har överlag bra mycket bätre bild, då jag främst använder tv'n för film så är LCD/LED uteslutet. Sen var den nersatt med dryga 25% och lite till, tror den fortfarande ligger på priset jag köpte den för, dvs. 9k Edit. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1682251 vilket just nu gör den till ett riktigt bra alternativ... om det är plasma man är ute efter så klart.

Skrivet av Liv&helvete:

Törs man fråga varifrån du köpte dom översta byxorna och ev hur mycket dom gick lös på ? Dom var riktigt snygg. Lite annorlunda stil på dom. Snygg knäppning vid grenen.

Absolut Båda är köpta från zoovillage, minns jag rätt så här på rak arm så är märket Army Of Me, hade aldrig hört talas om de förut. tror modellen hette Elixir eller nåt, edit http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=85415&pos=50
Det jag gillar är framför allt passformen vid benen på dom, inte lika lösa som vanliga kostymbyxor som kan "fladdra lite", utan dom drar till sig och sitter lite mer dressat om man så vill.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

UPS-ombudet kom under kvällen med följande godsak.
Paket innehållandes ett stycke skärp från Diesel, lägg märke till den mest ambitiösa kartongen ever...innehållandes ett litet trevligt kuvert! Dom kunde som så många andra tillverkare eller återförsäljare hade gjort och bara slängt i nåt papper med kvitto etc. Men ett kuvert? They really went the xtra mile here, I like it Blir nog fler beställningar från italienarna, btw. om ni funderar på att beställa därifrån http://store.diesel.com/ så bör ni veta att dom skickar från sin hemmaort Italien, jag beställde min vara den 26/6, så ändå helt ok leveranstid får jag säga
Och ja, jag är något av just en Diesel fantast när det kommer till kläder, bara om nån undrar. Ord som märkesbög etc. är ni gärna välkomna att slänga ur er då jag är medveten om det i det här fallet

Kartongen i all sin prakt, med the official Diesel Punkhead. Riktigt cool och fin, nästan som en julklapp

Och själva skärpet, ber om ursäkt för den dåliga bilden. Sent på natten och dålig tillgång till bra dagsljus i kombo med en halvkass kamera gjorde inte bilden nå vidare rättvisa. I alla skärpet med The Punkhead

Edit. Ber om ursäkt för antalet smileys i mitt inlägg

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Ny mobil
Nokia Lumia 920

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ruhler:

Bra köp!
Ända nackdelen med Lumian är att man känner sig lite utelämnad med bristen på appar. Min Lumia 920 fick en törn i helgen och skärmen gick sönder, köpte en Xperia Z istället.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Service på bilen, 4721kr fattigare.

sen lite annat roligt istället:

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Tror dem har sommarjobbare på Inet, beställde ett minneskort, fick ett paket minneskort

Då det är en väldigt trevlig butik är dem givetvis kontaktade om felet för att kolla hur jag ska gå till väga.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Även jag införskaffade en ny bilstereo En Pioneer MVH-350BT. Blir kalas med blåtand och att slippa alla kompisars värdelösa skivor då denna saknar cd-spelare
http://www2.perrablerra.se/swec/kamerabilder/%2b%2b%2b/201306...

Är på jakt efter nåt sånt där till min gamla bil och denna verkar väldigt najs! Vem behöver cd-spelare nuförtiden? Men handsfreen, hur funkar det? Tar radion upp ljudet direkt eller installerar man en mikrofon typ i taket eller solskyddet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Tror dem har sommarjobbare på Inet, beställde ett minneskort, fick ett paket minneskort

http://i.imgur.com/EGHvCEJ.jpg

Då det är en väldigt trevlig butik är dem givetvis kontaktade om felet för att kolla hur jag ska gå till väga.

Skönt å se att det finns ärliga personer kvar i vårt samhälle Ädelt gjort av dig! Är säkert bra många som bara skulle behållt alltihopa och hävdat att dom bara mottagit en.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av bAkewelle:

Den där tvålen är inte rak någonstans.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Skönt å se att det finns ärliga personer kvar i vårt samhälle Ädelt gjort av dig! Är säkert bra många som bara skulle behållt alltihopa och hävdat att dom bara mottagit en.

Vill gärna tro att det lönar sig i längden

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Skulle in och köpa lite högtalare till bilen men kom på andra tankar och kom hem med denna lilla saken istället.

Audiovector K-Sub Signature

Får se när jag uppgraderar mina frontar. Känns som det aldrig blir av ^^;

Sorry för den totalkassa bilden. Mobilen vägrade sluta använda blixt av någon dum anledning trots att jag hade slagit av den >.<

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk

Några nya drag, en rostfri fisketång och ett par nya gummistövlar.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Den där tvålen är inte rak någonstans.

Nej, den står upp på en vit pall

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Inaktiv

Köpte den här Macbook Pro 13" i Maj för 8000 kr helt ny för musikproduktion.

Shure SE 425 för 2149 kr i Måndags.

Permalänk
Medlem

En helt underbar skiva i ett underbart format. Även om jag inte direkt lyssnar på LP skivor längre, så har jag länge gått och fluktat på just det här albumet i just LP format. Så efter mycket velande så slog jag nu till och beställde den.

Det blir sen att köpa en passande ram till den här. För att sen åker skönheten upp på väggen på ett passande ställe hemma här.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Audi S5 Coupé. V8 på 4,2 liter, 356HK, 135 mil Jag är enda ägaren.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Skrivet av Jilted:

http://imageshack.us/a/img191/1337/28wy.jpg

Fin bil! Skulle gärna provköra en sådan men råd att köpa får jag nog aldrig som sjukpensionär.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av azmodan:

Vill gärna tro att det lönar sig i längden

Det kommer det säkert göra. Sist jag beställde från NetOnNet så tyckte personen som packade att det fanns en osynlig orderrad där det står "hårfön". Hade beställt något litet som jag förväntade mig i brevlådan, fick istället en avi för att hämta ut ett stort paket. Kontaktade NetOnNet som skickade ut en fraktsedel för att kunna skicka tillbaka hårfönen samt ett presentkort på 50kr för besväret.

Kollade upp priset på den där hårfönen och det låg på 250kr vilket betyder att de typ gick back på att få den tillbakaskickad samt ge mig ett presentkort. Om inte annat så bör du ju få kompensation för att posta brevet om de kräver tillbaka korten.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Fin bil! Skulle gärna provköra en sådan men råd att köpa får jag nog aldrig som sjukpensionär.

Tack Nej, det är sjukt dyrt med sådana här bilar...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[vEX:

;13662988']Det kommer det säkert göra. Sist jag beställde från NetOnNet så tyckte personen som packade att det fanns en osynlig orderrad där det står "hårfön". Hade beställt något litet som jag förväntade mig i brevlådan, fick istället en avi för att hämta ut ett stort paket. Kontaktade NetOnNet som skickade ut en fraktsedel för att kunna skicka tillbaka hårfönen samt ett presentkort på 50kr för besväret.

Kollade upp priset på den där hårfönen och det låg på 250kr vilket betyder att de typ gick back på att få den tillbakaskickad samt ge mig ett presentkort. Om inte annat så bör du ju få kompensation för att posta brevet om de kräver tillbaka korten.

Ja, jag väntar i dagsläget på en retursedel så ska korten skickas tillbaks. Vet inte riktigt vad jag skulle haft 10 minneskort till Undrar om dem förväntar sig pingvinstång när dem får paket oxå..
50kr i rabatt som du fick för besväret är ju alltid en trevlig gest

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[vEX:

;13662988']Det kommer det säkert göra. Sist jag beställde från NetOnNet så tyckte personen som packade att det fanns en osynlig orderrad där det står "hårfön". Hade beställt något litet som jag förväntade mig i brevlådan, fick istället en avi för att hämta ut ett stort paket. Kontaktade NetOnNet som skickade ut en fraktsedel för att kunna skicka tillbaka hårfönen samt ett presentkort på 50kr för besväret.

Dom kanske betalar 50kr inköp för just den hårfönen pga dom köper in en större mängd?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Lilla julafton här idag,

Först ut är en NAS, köpt här på marknaden ihop med 4st 3TB diskar.
Produkt; Synology DS1812+ 8-BAY / 2x WD Green 3TB / 2x Seagate 3TB

Sen kom ett paket direkt ifrån Corsair, ett Chassi jag varit sugen på sen LinusTechtips visade upp det på ComputeX, dock verkar det inte släppas i Sverige förens slutet Aug / början Sept. Har inte packat upp det ännu men det kommer.. Leker med NASen just nu 8) Nu ska jag bara bestämma mig för nytt mobo och ny CPU.. Lutar åt MSI Z87 MPOWER MAX och en 4770K. Velar fram och tillbaks mellan MSI brädan och Gigabyte´s Z87x-OC.
(bry er inte om alla kablar etc, precis flyttat..)
Produkt; Corsair Carbide Air 540
Pris; 1080kr inkl. frakt (knappt 35h ifrån Holland med UPS!)

Permalänk
Medlem

Jäger är gott. Och fint med tappen också.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted:

http://imageshack.us/a/img191/1337/28wy.jpg

Häftig färg!

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZonCo:

Lilla julafton här idag,

Först ut är en NAS, köpt här på marknaden ihop med 4st 3TB diskar.
Produkt; Synology DS1812+ 8-BAY / 2x WD Green 3TB / 2x Seagate 3TB

Sen kom ett paket direkt ifrån Corsair, ett Chassi jag varit sugen på sen LinusTechtips visade upp det på ComputeX, dock verkar det inte släppas i Sverige förens slutet Aug / början Sept. Har inte packat upp det ännu men det kommer.. Leker med NASen just nu 8) Nu ska jag bara bestämma mig för nytt mobo och ny CPU.. Lutar åt MSI Z87 MPOWER MAX och en 4770K. Velar fram och tillbaks mellan MSI brädan och Gigabyte´s Z87x-OC.
(bry er inte om alla kablar etc, precis flyttat..)
Produkt; Corsair Carbide Air 540
Pris; 1080kr inkl. frakt (knappt 35h ifrån Holland med UPS!)

Ursäkta men det råkar inte vara ett sånt här???

http://www.inet.se/produkt/1902517/msi-z87-mpower-atx-max-1st...

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Nvidia 1660 Super Tangentbord:Xtrfy K4 TKL Mus:Rival 3 Ljud:Creative SB GS3
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av blame_me:

Är på jakt efter nåt sånt där till min gamla bil och denna verkar väldigt najs! Vem behöver cd-spelare nuförtiden? Men handsfreen, hur funkar det? Tar radion upp ljudet direkt eller installerar man en mikrofon typ i taket eller solskyddet?

Extern mikrofon. Inte testat den ännu men för övrigt är den kalas. Kanske lite väl starkt ljus från den när det är mörkt men inget som inte går att leva med

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Häftig färg!

Heh, det är färgen folk ger mest kommentarer på Men håller med, gillar den också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ny TV då min 46" kändes förliten så blev det en Samsung UE55F6515B liggandes

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

Fujifilm X20 (Silver/svart)

Nexus 7 32Gb

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 7600X | CPU-kylare: Thermalright Peerless Assassin | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) 6000MHz | MB: Asus TUF Gaming B650-E | GPU: AMD Radeon RX 7700XT | Chassi: Phanteks XT Pro Ultra | PSU: Corsair RM1000e | SSD: Kingston NV3 NVMe 1TB | Monitor: LG 27GP850 | Tgb: Keychron K8 Pro | Mus: Keychron M2-A1 | OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av danne_silver:

Fruktansvärt snygg denna X20 med dess retrostuk. Bra köp.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10