Permalänk
Medlem

Hej
Har problem med mitt Qpad MK-50. Switcharna verkar vara för känsliga och bli nedtryckta av bara vibrationer. Det märks både när jag skriver och när jag spelar. Problemen är som värst när knappar som "ctrl" blivit nedtryckt och dokument har stängts eller blivit skickade vid fel tillfälle. Händer ca. 2 gånger om dagen (med varierande konsekvens...) om jag använder det normalt.

Köpt på Webhallen i Maj/Juni och problemen uppstod under sommaren.

Vad kan ni göra?

Permalänk
Qpad
Skrivet av MorteM:

Hej
Har problem med mitt Qpad MK-50. Switcharna verkar vara för känsliga och bli nedtryckta av bara vibrationer. Det märks både när jag skriver och när jag spelar. Problemen är som värst när knappar som "ctrl" blivit nedtryckt och dokument har stängts eller blivit skickade vid fel tillfälle. Händer ca. 2 gånger om dagen (med varierande konsekvens...) om jag använder det normalt.

Köpt på Webhallen i Maj/Juni och problemen uppstod under sommaren.

Vad kan ni göra?

Hej!

Vilka mekaniska brytare är det du har på ditt MK-50?
Det skulle vara ytterst märkligt om dina brytare skulle reagera av enbart vibrationer.

Röda mekaniska brytare behöver endast 45g tryck för att aktiveras vilket anses vara väldigt lätt av många.
Jag skulle rekommendera att du prövar ett tangentbord med blåa mekaniska brytare vilket behöver ett tryck på 60g för att aktiveras.

Om du har övriga frågor angående ditt tangentbord hänvisar jag dig till support@qpad.com så hjälper dom dig vidare.

Med vänlig hälsning
QPAD

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Går det att beställa extra glidez (Glidz) till qpad 5k från er? Dom på min mus är rikigt slitna.

Permalänk
Qpad
Skrivet av Sheytan:

Går det att beställa extra glidez (Glidz) till qpad 5k från er? Dom på min mus är rikigt slitna.

Hej.

Kontakta info@qpad.com och se om dom kan hjälpa dig med detta :)!

Med vänlig hälsning
QPAD

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hallå!

Köpte ett MK-85 för några dagar sedan och har en snabb fråga ang. bakgrundsbelysningen som är lite skum. På de tangenter där flera tecken är utstansade (tab, div. siffror, ä, ö, osv) är lysdioden bara stark nog/placerad så att lysa upp den övre delen av tangenten. Är det tänkt så? Tangentbordet fungerar ypperligt men jag undrar bara om jag råkat ut för ett feltillverkat ex eller om belysningen helt enkelt är sådan!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Qpad
Skrivet av YGLeXz:

Hallå!

Köpte ett MK-85 för några dagar sedan och har en snabb fråga ang. bakgrundsbelysningen som är lite skum. På de tangenter där flera tecken är utstansade (tab, div. siffror, ä, ö, osv) är lysdioden bara stark nog/placerad så att lysa upp den övre delen av tangenten. Är det tänkt så? Tangentbordet fungerar ypperligt men jag undrar bara om jag råkat ut för ett feltillverkat ex eller om belysningen helt enkelt är sådan!

Det är inget fel på ditt tangentbord. Det är så det skall vara. Det går tyvärr inte att få hela tangenten på Cherry switchar att bli jämnt upplyst då leden sitter där den gör. Vi har försökt att anpassa layouten för att den skall bli så bra som möjligt.

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Qpad

QPAD QH-90 Redaktörens val i stor megatest av hörlurar

Svenska headsetguiden: 17 gamingheadsets ur toppsegmentet - Utmärkelser och köprekommendationer

"Den positiva känslan av Qpads lurar börjar redan när vi packar upp dem. QH90 har överlag riktigt bra byggkvalitet och att de sitter minst lika bra på huvudet som de känns i händerna är glädjande. Kombinationen med avtagbar mikrofon och adaptrar för sladden innebär att är ett headset du kan använda även vid resor och liknande utan problem. Med ett riktigt konkurrenskraftigt pris är det ett svårslaget paket väl värd en rekommendation och med sin härliga komfort även kvalificerar sig som redaktörens favoritmodell."

+ Mycket ljud för pengarna, fantastisk komfort, bra kablar och tillbehör
- Mikrofonen saknar lite bas

http://www.nordichardware.se/Kringutrustning/svenska-headsetg...

Utmärkelser: Redaktörens val och NordicHardware rekommenderar

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hej Qpad! Ser på er hemsida att MK-50 inte längre går att beställa med nordisk layout och blåa brytare. Kommer det tangentbordet att komma in i lager igen, eller är det en utgående modell?

Artikelnummer: 3201-MK50-NO-Blue

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Qpad
Skrivet av eas@tetris:

Hej Qpad! Ser på er hemsida att MK-50 inte längre går att beställa med nordisk layout och blåa brytare. Kommer det tangentbordet att komma in i lager igen, eller är det en utgående modell?

Artikelnummer: 3201-MK50-NO-Blue

Hej!

Dom kommer åter i lager igen under November.

Med vänlig hälsning
QPAD

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem
Skrivet av qpad:

Hej!

Dom kommer åter i lager igen under November.

Med vänlig hälsning
QPAD

Får alltså hålla mig till November. Den som väntar på något gott... Tack!

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag har en Qpad 5K mus och undrar hur man ändrar polling rate på den? Jag har starkt för mig att det gick att göra i mjukvaran, men nu efter att jag precis har ominstallerat Windows så hittar jag ej alternativet någonstans..

/Jonathan

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Hej!

Min kompis har ett qpad mk-85 med ett problem. Belysningen på C och SHIFT har slocknat. Han ska skicka in den snart men tänkte bara fråga om detta är ett vanligt problem med enkel lösning?

mvh

Permalänk
Qpad
Skrivet av Wrathborn771:

Hej,
Jag har en Qpad 5K mus och undrar hur man ändrar polling rate på den? Jag har starkt för mig att det gick att göra i mjukvaran, men nu efter att jag precis har ominstallerat Windows så hittar jag ej alternativet någonstans..

/Jonathan

Skrivet av foxzox7:

Hej!

Min kompis har ett qpad mk-85 med ett problem. Belysningen på C och SHIFT har slocknat. Han ska skicka in den snart men tänkte bara fråga om detta är ett vanligt problem med enkel lösning?

mvh

Hej.

Vänligen kontakta support@qpad.com så hjälper dom er vidare med detta.

Med vänlig hälsning
QPAD

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hej!

har letat efter era qpad hq-90 svarta i svenska butiker.. Men hittar bara vita, har ni någon leverans planerad till sveriges butiker inom en snar framtid?

mvh.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragone:

Hej!

har letat efter era qpad hq-90 svarta i svenska butiker.. Men hittar bara vita, har ni någon leverans planerad till sveriges butiker inom en snar framtid?

mvh.

Jag dubblar på den! Jag beställde från netonnet i torsdags (tror jag) för att det stod att dom skulle få in en leverans av svarta i fredags, nu har dom ändrat till att det är ej bekräftat leveransdatum, så ja funderar på att avboka om dom inte kommer in snart.. Verkar ju slut överallt??

Visa signatur

CM 690 II Advanced USB3.0 / ASUS ROG MAXIMUS X HERO / ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Strix Gaming OC / Intel Core i7 8700K @4,4GHz / Noctua NH-U9B SE2 / Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 2666Mhz CL16 Vengeance / Corsair AX 850W 80+ GOLD / Samsung 840 EVO SSD 250GB / Samsung 850 EVO 500GB / Samsung 850 EVO 1TB / Windows 10 / Acer Predator X34

Permalänk

Jag köpte min kompis MK-85 och belysningen har nu slutat fungera. Det enda som lyser är Caps lock, Num lock och den tredje där. Vad ska jag göra åt detta?

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Har ni några nya tangentbord på ingång?
Skulle vilja se ett tangentbord med vit bakgrundsbelysning!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D 4070 ti Super 32GB DDR4

15 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av qpad:

Hej.

Vänligen kontakta support@qpad.com så hjälper dom er vidare med detta.

Med vänlig hälsning
QPAD

vill även passa på att fråga.. Kommer ni med någon ny model av hörlurar snart?

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Qpad
Skrivet av Dragone:

Hej!

har letat efter era qpad hq-90 svarta i svenska butiker.. Men hittar bara vita, har ni någon leverans planerad till sveriges butiker inom en snar framtid?

mvh.

Hej Dragone.

QH90 Svarta beräknas finnas tillgängligt hos våra återförsäljare om cirka 1-2 veckor.

Skrivet av bobani:

Jag dubblar på den! Jag beställde från netonnet i torsdags (tror jag) för att det stod att dom skulle få in en leverans av svarta i fredags, nu har dom ändrat till att det är ej bekräftat leveransdatum, så ja funderar på att avboka om dom inte kommer in snart.. Verkar ju slut överallt??

Kolla föregående svar!

Skrivet av jonataan.host:

Jag köpte min kompis MK-85 och belysningen har nu slutat fungera. Det enda som lyser är Caps lock, Num lock och den tredje där. Vad ska jag göra åt detta?

Hej Jonataan,

Kontakta support@qpad.com så hjälper dom dig med detta.

Skrivet av boniz:

Tjenare!

Har ni några nya tangentbord på ingång?
Skulle vilja se ett tangentbord med vit bakgrundsbelysning!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Dragone:

vill även passa på att fråga.. Kommer ni med någon ny model av hörlurar snart?

Det är ingenting vi kan yttra oss om, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.
Ha en trevlig helg Sweclockers

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Mitt första intryck av QH-90

Hallå! Nu har jag äntligen har fått och testat mitt svarta QH-90 så tänkte jag berätta för er vad jag tycker om dom.

Börjar med det positiva:

  • Väldigt snygga.

  • Ljudet är riktigt bra! Inte för mycket bas men inte heller för lite. Och allt ljud hörs klart och tydligt.

  • Sköna, känns knappt att jag har dom på mig. ( Hade dom på mig i nästan 12 timmar i sträck utan att att det kändes jobbigt )

  • Man kan ta bort micken, bra eftersom jag inte ska använda den.

Nu till det negativa då , och det enda negativa som jag har märkt än så länge:

  • Micken är dålig, den är låg och brusar en del. Höjer jag Microphone Boost inställningen i Windows så hör man mig bättre fast då brusar det för mycket och blir jobbigt.

Ett par frågor:

  • Tycker att det är dåligt att ha en sån mick på ett så bra headset som det är, hur blev det så?

  • Jag använder mitt integrerade ljudkort i moderkortet , skulle ett nytt ljudkort göra skillnad i ljud eller mick?

Det var allt jag hade att säga om QH-90

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Hej! Kommer det nya grejer från er inom kort? Vill uppgradera mig och undrar om det kanske lönar sig och avvakta ett tag, kanske något roligt dyker upp från er?

Permalänk
Qpad
Skrivet av Theposjo:

Hallå! Nu har jag äntligen har fått och testat mitt svarta QH-90 så tänkte jag berätta för er vad jag tycker om dom.

Börjar med det positiva:

  • Väldigt snygga.

  • Ljudet är riktigt bra! Inte för mycket bas men inte heller för lite. Och allt ljud hörs klart och tydligt.

  • Sköna, känns knappt att jag har dom på mig. ( Hade dom på mig i nästan 12 timmar i sträck utan att att det kändes jobbigt )

  • Man kan ta bort micken, bra eftersom jag inte ska använda den.

Nu till det negativa då , och det enda negativa som jag har märkt än så länge:

  • Micken är dålig, den är låg och brusar en del. Höjer jag Microphone Boost inställningen i Windows så hör man mig bättre fast då brusar det för mycket och blir jobbigt.

Ett par frågor:

  • Tycker att det är dåligt att ha en sån mick på ett så bra headset som det är, hur blev det så?

  • Jag använder mitt integrerade ljudkort i moderkortet , skulle ett nytt ljudkort göra skillnad i ljud eller mick?

Det var allt jag hade att säga om QH-90

Hej,

Tack för din feedback på QH90.

Har du verkligen kontrollerat så att din mikrofon inte är vänt utåt från din mun istället för innåt?
Väldigt lätt att det kan hända i och med att man inte ser det på grund utav mikrofon överdraget.

Det är väldigt personligt gällande ljud med diverse ljud kort, ett ljud kort är till för att göra skillnad så självklart hade det blivit en skillnad.
Personligen så tycker jag inte att det behövs ett ljud kort till QH90.

Skrivet av bl00keRs:

Hej! Kommer det nya grejer från er inom kort? Vill uppgradera mig och undrar om det kanske lönar sig och avvakta ett tag, kanske något roligt dyker upp från er?

Hej,

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Tyvärr kan vi ju inte avslöja någonting!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hej gick mitt produktförslag fram via PM?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk

Jag vill bara tacka er för grymma support! Ni har blivit riktigt bra på den fronten! vilket jag anser är viktigt när man väljer en leverantör av produkter.
Tidigare kunde man få vänta länge på svar från er, numera går det fort och hjälpen är framme direkt.

Var i somras jag fick problem/hjälp men nu när jag var inne i er tråd så kom jag ihåg servicen jag fick och var bara tvungen att dela med mig detta.

keep it up!

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Qpad
Skrivet av Lehto:

Hej gick mitt produktförslag fram via PM?

Hej,

Vi har mottagit ditt PM!

Skrivet av Hardstyler:

Jag vill bara tacka er för grymma support! Ni har blivit riktigt bra på den fronten! vilket jag anser är viktigt när man väljer en leverantör av produkter.
Tidigare kunde man få vänta länge på svar från er, numera går det fort och hjälpen är framme direkt.

Var i somras jag fick problem/hjälp men nu när jag var inne i er tråd så kom jag ihåg servicen jag fick och var bara tvungen att dela med mig detta.

keep it up!

Vi försöker göra allt i vår makt för att kunden skall bli bra omhändertagen och att allting skall gå så smidigt som möjligt.
Ha en fortsatt trevlig vecka!

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Hej! Jag skickade 6euro för replacement kablar för mitt Qpad QH-90 svart headset då min katt förstörde dom innan, jag fick mail i tisdags att ni hade skickat det, men jag har inte fått någon posten mail etc, var kan jag hämta upp det? Behöver det innan Dreamhack eftersom mitt headset är sönder.

Visa signatur

Gpu: EVGA GeForce GTX 1080 TI FE Kraken G10+H110 Psu:Corsair AX760 Mb: Gigabyte Aorus Gaming 7 Cpu: Intel 8700k @5.2GHz @ 1.385V Cpu-kylare:EVGA CLC 280 Chassi:Define R5 Minne:G.Skill Ripjaws V 3600Mhz CL16 SSD:OCZ Arc 240GB HDD: Toshiba 3TB A-600

Permalänk
Qpad
Skrivet av Helllodar:

Hej! Jag skickade 6euro för replacement kablar för mitt Qpad QH-90 svart headset då min katt förstörde dom innan, jag fick mail i tisdags att ni hade skickat det, men jag har inte fått någon posten mail etc, var kan jag hämta upp det? Behöver det innan Dreamhack eftersom mitt headset är sönder.

Hej,

Vår support har redan varit i kontakt med dig.

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem

Har själv ett QH-90 och allt utom ljust mikrofonen är bra med dessa. De plockar upp otroligt mycket statiskt ljud runtomkring, tänkte att ett ljudkort (det i signaturen som används nu) skulle lösa problemen men det blev ungefär samma eller sämre. Folk tycker att det är jobbigt ibland att prata med mig på Skype t ex eftersom det brummar så högt. Är det ett känt problem och hur går jag bäst tillväga för att eventuellt bli av med det? Otroligt störande och ångrar att jag inte köpte en separat mikrofon nu istället.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Qpad
Skrivet av trickysaer:

Har själv ett QH-90 och allt utom ljust mikrofonen är bra med dessa. De plockar upp otroligt mycket statiskt ljud runtomkring, tänkte att ett ljudkort (det i signaturen som används nu) skulle lösa problemen men det blev ungefär samma eller sämre. Folk tycker att det är jobbigt ibland att prata med mig på Skype t ex eftersom det brummar så högt. Är det ett känt problem och hur går jag bäst tillväga för att eventuellt bli av med det? Otroligt störande och ångrar att jag inte köpte en separat mikrofon nu istället.

Hej,

Det låter väldigt tråkigt det som du beskriver, så skall det absolut inte vara.
Ta kontakt med support@qpad.com så hjälper dom dig med detta problem.

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Visa signatur

QPAD AB | Botkyrkavägen 4 | 143 30 Vårby | Sweden
Tel: +46 8 29 00 70 | Fax: +46 8 29 00 71
eMail: info@qpad.com | www.QPAD.com
FB: www.facebook.com/QPAD

Permalänk
Medlem
Skrivet av qpad:

Hej,

Det låter väldigt tråkigt det som du beskriver, så skall det absolut inte vara.
Ta kontakt med support@qpad.com så hjälper dom dig med detta problem.

Med vänlig hälsning
QPAD AB

Nej, det känns skittrist men jag kan ju inte veta om det faktiskt är hörlurarna det är fel på. Har dock möjligheten att ikväll äntligen testa ett par andra lurar för att se om det är samma problem och om det är lika illa med dessa. Tack för snabbt svar!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2