[Dota 2] Stora Tråden för oss som vill spela DOTA 2 tillsammans!

Permalänk
Medlem

Steam-nick: Asfarlig

Har precis börjat spela och lära mig de olika hjältarna, det går framåt. Spelat en hel del HoN tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Fractal Design Define S | Corsair AX860i | Asus Prime Z390-A | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB | i7 9700K | Fractal Design Celsius S24 | MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB | 4x Be Quiet! Silent Wings 3 140mm | Razer BlackWidow Chroma | SteelSeries Rival 300 | Kingston HyperX Cloud Alpha Pro | Windows 10 Pro

Permalänk

Yailbait:

lirat ett tag börjar bättra mig!
fått nog av folk som inte vill spela som lag och slänger matcher a.k.a pub games..
lirar en del med mina vänner som inte e så bra men de lyssnar iallafall på mig och då vins det en del!
skulle dock vara kul att lira med folk som kan lite för att utöka mina egna kunskaper!

Visa signatur

Quote Please

Manswers, all i do is manswer!

Permalänk

Jag har addat dig Yailbait!

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 3 Ghz | Asus P7P55D-E PRO | Powercolor HD 5850 | 4 Gb Corsair XMS3 1600 Mhz | Corsair HX 650W | FDD R2

Permalänk
Medlem

Hej,

Har börjat dota 2 igen.
Har lirat sen warcraft 3 dagars tider och är rätt bra på det.
Så adda mig om ni vill lira tillsammans.

Steam: OneFirre

Permalänk
Medlem

Har addat ett flertal här för att spela, men adda gärna mig

steam: Kamikazefilosofi
spelat 300matcher+

Spelar mest support

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk

steam nic tompaturtle

spelar support oftast men kör det som behövs

nicar T-turtle i dota

Permalänk
Medlem

Steam nick: klorgas

Spelar hemskt gärna en dota eller ett par st så skicka en invite om ni ska spela!

Permalänk

CurrentWinningStreak1 i dota2, theragemaynor på steam! Gillar dota, älskar att snacka skit i skype.
har 1700+ games, spelar verkligen inte alla hjältar, dock alla roller, närmast hjärtat är mirana som offlane/roam, har 200games med denne o ca 54% win, men har väl några andra kort i skjortärmen också.
Tappade lite suget när det blev lite mycket nytt i dota2, mest för att jag inte riktigt orkar sätta mig in i det, men har nytändning nu! Kan hobbylira med vemsomhelst men skulle gärna vilja va med i nåt lite mer seriöst, har en kompis som är riktigt duktig framförallt som support, tar gärna med han på nåt också, xcer05!

Permalänk
Medlem

Tjena! sugen på 5 stack någon? adda spaxzy på steam lr skriv här

Permalänk
Inaktiv

Ni kan lägga till killbom också, spelar gärna. typ 3900 MMR (om det betyder något)

Permalänk

nick: [SSG] Babebot

Visa signatur

ASUS Z87-A, Core i7 4770K, Corsair Vengence DDR3 1600Mhz CL10 2x8GB, MSI GTX 1070, Samsung EVO 850, BeQuiet dark power 750W

Permalänk
Medlem

Rackelhane, har lirat lite till å från men lär mig fortfarande en hel del

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk

Nån som är sugen på att lira ? amatör nivå

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk

Någon som vill lira? adda steamcommunity.com/realnwa

Permalänk

Några som vill lira lite till och från? Samma nick här som på steam