Hjälp till om ni vill ha GTA V till PC!

Permalänk
Medlem

Hjälp till om ni vill ha GTA V till PC!

Visa signatur

7800X3D - 3070 Ti - 32GB ~ 6000Mhz

Permalänk
Medlem

Påminner om min hund när vi äter middag.

Permalänk

ska ju komma till pc, dom har bara inte sagt när.. men signade iaf, håller tummarna! byggde min pc i hop om det iaf

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |
planering: vattenblock för grafikkort

Permalänk
Medlem

Signade jag med, bara för att. Man kan ju alltid hoppas.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Medlem

99,582 NEEDED

Visa signatur

7800X3D - 3070 Ti - 32GB ~ 6000Mhz

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Nova-X94:

99,582 NEEDED

Kan dock upplysa dig om att det alltid kommer stå "xxxx needed".
Målet var från början 50k påskrifter men Change.org fortsätter att höja målet hela tiden vartefter i vilket fall.

Det säger skaparen av namninsamlingen i en video.
Men visst, ju fler desto bättre.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ordningsvakt:

ska ju komma till pc, dom har bara inte sagt när.. men signade iaf, håller tummarna! byggde min pc i hop om det iaf

Vad jag har hört så har de inte bekräftat att det ens kommer till PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Vad jag har hört så har de inte bekräftat att det ens kommer till PC.

Nej men det gör dom väl aldrig ändå? Har inte hänt tidigare att det inte kommer till PC
så varför inte? Samt att dom skulle missa en väldigt stor marknad.

Permalänk
Medlem

Red Dead Redemption kom aldrig till PC och det var ett väldigt bra spel. Bra betyg fick det också över lag. Så lita inte på Rockstar då de har skitat på PC sedan innan. GTA4 kom förvisso, men var så buggigt och dåligt optimerat att det kunde kvittat.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Det kan ju vara så att konsol företagen har betalat en stor summa pengar extra till Rockstar, så att dom inte släpper den till pc.
Allt handlar ju om pengar i slutändan. Bara en tanke.
Men jag hoppas självklart på en pc release!

Permalänk
Medlem

GTA V kommer nog till PC. NVIDIA har redan nämnt det i misstag.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

GTA V kommer nog till PC. NVIDIA har redan nämnt det i misstag.

"misstag"

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

GTA V kommer nog till PC. NVIDIA har redan nämnt det i misstag.

"Please note, during our Thursday's earnings call, our investor relations team provided a list of important games that gamers are looking forward to on PC this fall, and included Grand Theft Auto V on that list. This statement was made with the intent of expressing enthusiasm for the games industry in general, and was not intended to represent specific knowledge possessed by NVIDIA. NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability. We deeply regret the error."
Read more at http://www.escapistmagazine.com/news/view/126778-Update-GTA-V...

Källa:
Läs längst ner i artikeln
http://www.escapistmagazine.com/news/view/126778-Update-GTA-V...

Jag tror dock att det kommer släppas till PC ändå. Hoppas bara att det kommer inom de närmsta månaderna!

Visa signatur

CPU: i5 3570k@4.2GHZ CPU kylare: Hyper 212+ med 2st Scythe GentleTyphoon 1850rpm GPU: ASUS GTX 1060 Strix 6GB MOBO: Asrock z77 Extreme4 PSU: Corsair HX650W 80+Gold RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600mhz Låda: Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

GTA V kommer nog till PC. NVIDIA har redan nämnt det i misstag.

Fett med creds till Nvidia, om det visar sig att dom har rätt.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSSgamer:

"Please note, during our Thursday's earnings call, our investor relations team provided a list of important games that gamers are looking forward to on PC this fall, and included Grand Theft Auto V on that list. This statement was made with the intent of expressing enthusiasm for the games industry in general, and was not intended to represent specific knowledge possessed by NVIDIA. NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability. We deeply regret the error."
Read more at http://www.escapistmagazine.com/news/view/126778-Update-GTA-V...

Källa:
Läs längst ner i artikeln
http://www.escapistmagazine.com/news/view/126778-Update-GTA-V...

Jag tror dock att det kommer släppas till PC ändå. Hoppas bara att det kommer inom de närmsta månaderna!

Jag vet att dom tog helt avstånd från uttalandet efteråt. Men även om NIVIDIA verkligen skulle veta någonting så kan de inte säga att de gör det då det förmodligen är en välbevarad hemlighet eftersom R* inte vill tillkännge någonting i nuläget.

EDIT: Men att det skulle komma detta år ser jag inte som troligt.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Rockstar har redan bestämt om det kommer till PC eller inte, tror inte någon random namninsamlingen kommer göra ett dugg

Rätt säkert kommer det som alla andra GTA har gjort, orka kladda med namninsamlingar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CSSgamer:

"Please note, during our Thursday's earnings call, our investor relations team provided a list of important games that gamers are looking forward to on PC this fall, and included Grand Theft Auto V on that list. This statement was made with the intent of expressing enthusiasm for the games industry in general, and was not intended to represent specific knowledge possessed by NVIDIA. NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability. We deeply regret the error."
Read more at http://www.escapistmagazine.com/news/view/126778-Update-GTA-V...

Källa:
Läs längst ner i artikeln
http://www.escapistmagazine.com/news/view/126778-Update-GTA-V...

Jag tror dock att det kommer släppas till PC ändå. Hoppas bara att det kommer inom de närmsta månaderna!

Om det kommer till PC så vet redan både NVidia och AMD om det. Så jag tror att det NVidia sa var en lite försägelse helt enkelt.

Skickades från m.sweclockers.com