Permalänk
Cdon.com
Skrivet av trollhattan:

När börjar ni skicka ut FIFA14, kommer man ha det på releasedagen ?

Hej,
Det kommer att skickas ut så att du får det levererat på releasedagen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Vanligtvis kör vi 15% rabatt på utvalda komponenter, ca 2-400st, i slutet av varje månad. I September planeras dock annan kampanj till slutet av månaden så därav är 15-procentaren tidigarelagd i September. Exakt hur den senare kampanjen under September kommer att se ut vet jag inte fullt ut ännu.
Mvh//Andreas

När kör denna rean igång för jag behöver beställa grejer idag eller senast imorgon förmiddag.
Hade tänkt köra från Dustin då dom hade bättre pris men om Ni kör kampanj nu så kanske det blir bättre för mig.
När kör Ni igång kampanjen?

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Cdon.com

[QUOTE="tuffejalle;13895778"]När kör denna rean igång för jag behöver beställa grejer idag eller senast imorgon förmiddag.
Hade tänkt köra från Dustin då dom hade bättre pris men om Ni kör kampanj nu så kanske det blir bättre för mig.
När kör Ni igång kampanjen?[/QUOTE
Hej,
Det var tråkigt att höra, jag gjorde precis en "prisfight" och fick då resultatet 662 vs 82, vi var alltså billigare på 86% av datorkomponentsortimentet. Jag brukar få reda på kampanjer ca ett dygn innan de drar igång så med all säkerhet så kommer inget att hända tills imorgon förmiddag, men jag har blivit lovad att någon form av kampanj ska dra igång till helgen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

men jag har blivit lovad att någon form av kampanj ska dra igång till helgen.
Mvh//Andreas

Något som kommer upp på SweC-sidan?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Electrix:

Något som kommer upp på SweC-sidan?

Hej,
Vet ej exakt var den kommer att hålla hus, men det kommer att finnas banners på SweC som slussar vidare till rätt adress och jag kommer även att ropa till här i forumet.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Någon som vet om Thor har en support specifikt för speldatorerna? Skickat ett mejl till dom med refnr: EE9149FF8C. Har för mig att de ska ha ett direktnummer just för Thor, fast det kanske inte finns längre?

Min Thor har precis krashat och det ser inte så bra ut.

http://imageshack.us/photo/my-images/534/dm5q.jpg/

Mvh

Visa signatur

10700K | Z-490 | RTX 3080 | 32 GB DDR 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisskross:

Någon som vet om Thor har en support specifikt för speldatorerna? Skickat ett mejl till dom med refnr: EE9149FF8C. Har för mig att de ska ha ett direktnummer just för Thor, fast det kanske inte finns längre?

Min Thor har precis krashat och det ser inte så bra ut.

http://imageshack.us/photo/my-images/534/dm5q.jpg/

Mvh

Under förutsättning att de inte bytt telefonnummer eller slutat med telefonsupport för Thor så var de sist nedanstående. De stänger vid 16 så skynda dig isåfall..

Citat:

Stationär:
THOR PC tel support 010-703 21 88
Öppet vard. 09:00 – 16:00
Helger: Stängt
Övriga tider telefonsvarare.

Visa signatur

Permalänk

Har ni slutat med 5% rabbatkoden på datorkomponenter för alla sweclockers medlemmar?

Permalänk
Inaktiv

Hej! Har köpt ett antal hörlurar från er då ni både har bra utbud och bra priser. Jag undrar nu om ni kommer köpa in den uppgraderade versionen av de populära AKG K702 som heter K712.

MVH, Mattias

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xavipro11:

Har ni slutat med 5% rabbatkoden på datorkomponenter för alla sweclockers medlemmar?

Sök, har avhandlats några gånger nu.

Svar på frågan: JA

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Sök, har avhandlats några gånger nu.

Svar på frågan: JA

Enda anledningen varför man skulle handla på cdon.... Fy vad dåligt

Permalänk

Kundservice svarar inte ens när man chattar med dem. Dem bara skiter i en

Permalänk
Medlem
Skrivet av xavipro11:

Kundservice svarar inte ens när man chattar med dem. Dem bara skiter i en

Japp, så är det garanterat. Det är omöjligen så att det är andra före dig som får hjälp.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk
Skrivet av Valiumballong:

Japp, så är det garanterat. Det är omöjligen så att det är andra före dig som får hjälp.

Tror du jag är så dum eller? Jag började chatta med han och han svarade. Men sedan så frågade jag en fråga och fick inte svar på 15 min. Sämsta kundservicen i sverige. Det blir att köpa från Webhallen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xavipro11:

Tror du jag är så dum eller?

Ja?

Skrivet av xavipro11:

Jag började chatta med han och han svarade. Men sedan så frågade jag en fråga och fick inte svar på 15 min. Sämsta kundservicen i sverige. Det blir att köpa från Webhallen

Det brukar fungera så att man, från supports sida, initierar ett samtal när man har ett annat igång. Kan vara så att personen innan dig behövde hjälp eller att din fråga var så pass omfattande att den nedprioriterades för att lösa andra problem?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Vet ej exakt var den kommer att hålla hus, men det kommer att finnas banners på SweC som slussar vidare till rätt adress och jag kommer även att ropa till här i forumet.
Mvh//Andreas

Något nytt om kampanjen (jag måste beställa igår senast men väntade eftersom du sa att det var något bra!!)

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

CDON Facebook!

http://cdon.se/hemelektronik/datorkomponenter_-10/

Citat:

10% rabatt på alla datorkomponenter!

Dags att uppgradera datorn? Eller varför inte bygga en ny! Just nu får du 10% rabatt på alla datorkomponenter, välj och vraka mellan allt från moderkort till chassifläktar!

För att ta del av erbjudandet använd följande rabattkod: xY2jEkMu

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Roligt att jag beställde ett grafikkort där igår, som kom idag..

Visa signatur

Ridå

Permalänk
Medlem

Får ni avslöja ifall ni har några kommande erbjudanden på hörlurar?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Skicka mig ett pm innehållande kund/ärendenummer så ska jag titta närmare.
Mvh//Andreas

Hej Andreas,

Varför har jag inte fått några svar?.

Visa signatur

I7 2600K - Asus P8 Z77-V Pro - Corsair Vengeance C8 16Gb DDR3 - SB X-Fi Titanium Fatal1ty Champion - EK 360 Rad - Res 250 AD X - Pump VPP655 / D5 SE - EK-Supremacy - Acetal + Nickel - XFX 7970 3072Ghz - CorsAir Force 3 SSD 120GB - Intel 320 SSD 120Gb - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB - Samsung Hd 1.5Tb - USB 3.0 4Tb - Cooler Master HAF X - CorsAir HX 750 80 Gold -Asus 27 LED PB278Q - Win 7 Pro 64bit + 55tum 3DTv Hemmabio 7.2 Hi-fi + Xbox 360

Permalänk
Medlem

Bra timing, köpte ny dator inför BF4

Corsair H100i står som kommande, finns det någon möjlighet att få veta när det är tänkt att den ska finnas i lager?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk
Medlem

Fixa in så det går å beställa/boka seasonic 660w medans 10%'arn så får ni hela min order
http://cdon.se/hemelektronik/seasonic_platinum-660_-_660w-217...

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

Det här med 10% passsade ju fin fint nu när jag äntligen skulle slå till och äntligen skaffa en SSD (sitter fortfarande och harvar med en WD Black 1TB mekanisk disk som systemdisk). Den får bli en lagringsdisk, tänkte installera Windows 8.1 på min nya SSD sen, blev en Samsung 840 Evo 250GB. Den blir nog bra den... Passade även på att beställa ytterligare 8GB Corsair Vengeance LP minnen, då får jag 16GB totalt. Känner att nuvarande 8GB är lite för lite för mig numera. Totalt 1902Kr med frakt gick ordern på, sparade nästan 400Kr jämfört med att handla hos netonnet som jag hade tänkt göra innan jag fick reda på detta erbjudande. Mitt nuvarande bygge i signaturen från hösten 2011 behövde lite uppgraderingar. Så detta tackar man för...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

http://cdon.se/hemelektronik/msi_geforce_gtx_770_oc_2gb_ddr5_...

Finns det här grafikkortet i lager? Det har stått "boka" ända sedan det släpptes. Känns som att något är fel.

Visa signatur

StationärI7-4770k 3.5 @ 4.2, Msi z87 gaming g-45, Corsair Vegence 1600 mhz 16 gb 2x8, Evo 212, Corsair 850 w tx, Samsung 250 gb ssd Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Bärbar Macbook Operativsystem Windows 7 ultimate 64x

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

I September planeras dock annan kampanj till slutet av månaden så därav är 15-procentaren tidigarelagd i September. Exakt hur den senare kampanjen under September kommer att se ut vet jag inte fullt ut ännu.
Mvh//Andreas

Den här 10% kampanjen kommer alltså pågå månaden ut eller?

Permalänk
Medlem

En fråga exakt vad innebär "alla datorkomponenter"? I min värld så innebär det allt som har med datorn att göra alltså även tillbehör som t-bord, möss, skärmar osv, frågan är ju om det stämmer i CDON:s värld?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av MrM3:

En fråga exakt vad innebär "alla datorkomponenter"? I min värld så innebär det allt som har med datorn att göra alltså även tillbehör som t-bord, möss, skärmar osv, frågan är ju om det stämmer i CDON:s värld?

Möss, tangentbord, skärmar osv är kringutrustning och har aldrig varit vad man menar med datorkomponenter.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Datorkomponenter är komponenterna som behövs för att bygga ihop en dator, det vill säga lådan samt innanmätet.

Tangentbord, möss, skärmar är exempel på datortillbehör. Om man lever i en logisk värld.

Permalänk
Skrivet av Infinite Wisdom:

Under förutsättning att de fortfarande är aktuella, kommer ni även delge nytillkomna CDON+ kunder de rabattkoder som skickades ut via mail 7/9?
Dvs. 50% på valfri film/musik, 250kr rabatt på valfritt spel över 500:- mm.

Förslagsvis borde dessa både gå ut via mail samt finnas tillgängliga under CDON+ på mitt konto-sidan, därmed kan de som av någon anledning inte mottagit mailet tillgodogöra sig rabatterna ändå.

Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Jag för vidare dina åsikter. Om du missat något erbjudande pga det inträffade så ber jag dig att kontakta kundtjäst så hjälper de dig.
Mvh//Andreas

Detta svar fick jag från Stina, dock så får jag inget svar tillbaks längre efter att jag villa tala med hennes överordnande!

Fråga 2013-09-21 12:52

Hej, jag vill avsluta mitt CDON+ medlemskap, då en av era anställda vid namn Stina förklarade att man får olika rabattkoder beroende på vem man är. Trodde att de som hade ett CDON+ medlemskap skulle få samma rabattkoder (alltså ingen särbehandling som pågår just nu), men så är icke fallet!

Svar 2013-09-21 13:34

Hej Peter,

Tack för att du kontaktade oss.

Låt mig förtydliga. Det kommer att erbjudas samma rabattkoder till alla CDON+ medlemmar dock kommer erbjudandena att variera. Alltså samma erbjudande om t.ex. 50% rabatt på film kommer inte att gälla under hela året. Det kommer nya förmånliga erbjudanden hela tiden.

Du kan läsa mer om CDON+ medlemskapet undet länken nedan:
http://cdon.se/cdon-plus/

Vänligen skriv tillbaka om du fortfarande önskar avbeställa.

Tydligen kan detta tolkas olika på detta forum!

Men är verkligen intresserad av vilket svar Infinite Wisdom fick av kundsupporten angående koderna.

Permalänk
Medlem

Alltid lustigt med sådana erbjudanden. Dagen innan fanns ett bra lager med GTX Titan (mellan 7-8k) sedan är alla på något magiskt sett slut under hela kampanjperioden bara för att återkomma med 100+ i lager direkt. Tvivlar på att ett kort för 7 papp tar slut så fort om så rabatten hade varit 20%..