Permalänk

Strömkabel till Projektor !

Hej, Jag undrar om denna AC kabel funkar till min sanyo Z5 projektor? http://www.inet.se/produkt/8906198/stromkabel-3-polig-musse-p...

Och sedan undrar jag om det finns i 5meter någonstans?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Hej, Jag undrar om denna AC kabel funkar till min sanyo Z5 projektor? http://www.inet.se/produkt/8906198/stromkabel-3-polig-musse-p...

Och sedan undrar jag om det finns i 5meter någonstans?

Ang om kabeln passar så läs vad det står i manualen.
Fråga även Inet om dom har en 5 meters kabel.

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Så länge kontakten ser ut att passa gör den det. Annars har de gjort en fuling. Det är en standardplugg du länkar.

Permalänk

Haha länkar en standard 3 polig (mini?) Ser den ut att passa som ovanstående sa så ja! Det finns dock en större variant till nätagg och vissa tv.

Permalänk
Skrivet av Hemming:

Ang om kabeln passar så läs vad det står i manualen.
Fråga även Inet om dom har en 5 meters kabel.

Skrivet av jocke92:

Så länge kontakten ser ut att passa gör den det. Annars har de gjort en fuling. Det är en standardplugg du länkar.

Skrivet av Widholm:

Haha länkar en standard 3 polig (mini?) Ser den ut att passa som ovanstående sa så ja! Det finns dock en större variant till nätagg och vissa tv.

Perfekt. Någon som vet något ställe som har frifrakt? eller om någon vet var de finns någon kod? typ cdon m.m?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Perfekt. Någon som vet något ställe som har frifrakt? eller om någon vet var de finns någon kod? typ cdon m.m?

Ska någon köpa kabeln och komma hem till dig för att installera den sen också eller?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Ska någon köpa kabeln och komma hem till dig för att installera den sen också eller?

Fan grinar du över? Det var en fråga bara. svara inte på den om du "stör" dig så mycket !

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av racefactory:

Fan grinar du över? Det var en fråga bara. svara inte på den om du "stör" dig så mycket !

Tänk om min fråga var seriös?

Net2World har fraktfritt som du ser i länken på prisjakt:
http://www.net2world.se/str%C3%B6mkabel-3-pin-f%C3%B6r-notebo...
99kr med frakt, är det inte billigt nog eller?

Student på Dustinhome kan köpa kabeln för 52kr och då är det gratis frakt om man beställer för över 500kr.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?