Dell: "Våra datorer luktar inte kattpiss"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grahl:

Gäller inte bara 6430U utan även Latidtude E7240 och E7440.
Satt och funderade på jobbet häromdagen vart lukten kom ifrån och märkte att det kom ifrån datorn^^

Konstigt, våra E7240 och E7440 på jobbet luktar inte besvärande alls

Visa signatur

Rolig signatur

Permalänk
Inaktiv

Luktar som de fungerar

Permalänk
Avstängd

Min dell vostro luktar inte kattpiss, jag är nöjd.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Haha vafan, spraya skiten med lite parfym, axe eller annat som luktar gott om ni har så ont av att xD

Intressant att de ändå bytte tillverkningsprocess bara för att byta lukten på slutprodukten.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Haha vafan, spraya skiten med lite parfym, axe eller annat som luktar gott om ni har så ont av att xD

Intressant att de ändå bytte tillverkningsprocess bara för att byta lukten på slutprodukten.

Nej, blää parfymstank är bland det värsta som finns i luktväg. Hellre lukt av kattpiss än stinkande parfym. Man ska inte ersätta en odör med en annan. Bättre åtgärda orsaken till att det luktar illa (som att duscha och tvätta sig med parfymfri tvål).

Permalänk
Medlem
Skrivet av str0mback:

Förstod inte riktigt hur Breaking Bad platsade in i bilden plötsligt bara.

I breaking bad sa de att metylamin luktar kattpiss, ser du sambandet då om dells datorer luktar kattpiss?

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Playboy_1338:

Aldrig varit med om att datorer luktar kattpiss. Däremot när man jobbade på toyota fick man ibland otur att behöva köra nya prius bilar. Och inredningen i prius luktar som att man har hästavföring till sätes stoppning. ( den som provkört och sedan köpt en prius jobbar antingen i ett stall, och lärt sig att leva med stanken. Eller var otroligt täpt i näsan den dagen.)

Skickades från m.sweclockers.com

Sannerligen. Prius lastar många säckar hö, och är i allra främsta hand avsedd som dragbil med sin 45hk elmotor.

Visa signatur

Lycksalig Compaqsamlare, från LTE 4/50 till Evo N610c | Vardag: 3930K elmätarnitro@stock | Hyfsat astillräcklig, farväl Win10 snarast 🥳 🎉

Världen: never talk about yourself
Swec: Jag jag jag

Permalänk

Hahahah, the fuck!? O_o

Visa signatur

Moderkort:Asus Sabertooth Z77 Processor:i5 3570K 4.1 Ghz RAM:Corsair 8GB Vengeance 1600Mhz Processor kylare:Corsair Hydro H100i Nätaggregat:Corsair HX 750W 80+ Gold Modulär Grafikkort:Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock Ljudkort:Asus Xonar D2X/XDT SSD:Samsung SSD Basic 840-Series 250GB Hårddisk:1TB Seagate Barracuda 7200rpmSkärm:Acer 24'' GD245HQAbid 120Hz Chassi:NZXT Tempest 410 Elite Svart

Permalänk
Avstängd

Vilken förolämpning mot alla världens katter.

Permalänk

trooh cattlefield

Permalänk
Medlem

Nu vet vi varför dom luktar kattpiss.

Permalänk

Undrar om det endast är datorer.. Fick nyligen hem en u2412m och den luktar då inte så gott den heller.

Visa signatur

i7 920 C0/C1, 12gb ddr3, GTX 1060.