OBS+ Afterburner + Spel + Chrome

Permalänk
Medlem

OBS+ Afterburner + Spel + Chrome

Vet ej om denna ligger rätt,(Flytta den isf) men skulle behöva lite hjälp med o få detta att fungera...
Har börjat småstreama mina misslyckade Dayz/Breakingpoint äventyr, får det att fungera till 99% men vissa saker vill inte fungera..

Jag har Dels Kartan på min 2a skärm, och brukar ha Afterburner monitorn längst till höger på den.

Kartan får jag in i OBS streamen utan problem (Fönstercapture)
Spelet kan jävlas ibland, i synnerhet om jag tabbar ur, använder "fullscreenizer" för att få en borderless fullscreen o tabbar jag ur påstår OBS att spelet är nertabbat o jag får ingen bild.

Problemet är dock Afterburner Monitorn, om jag attachar den i själva AB fönstret så kan jag lägga till AB som fönstercapture, och ställa in så jag bara tar monitordelen, o detta skapar två problem.
Dels kan jag inte se monitorn medans jag spelar, då jag inte vill ha AB framför kartan, och dels så kan jag bara har 4 saker på monitorn, sen måste man scrolla den.
Om jag dettachar den och har 6-7 saker på den och har den som jag brukar, på den högra skärmen, så hittar jag inte fönstret med OBS... Kan inte heller välja vanliga AB och dra över capture rektangeln till monitorn.

Hjälp mottages, är de lättare med något annat streamprogram som gärna är gratis så säg till.